راهبران


Popular Content

نمایش پستهای داری بیشترین لایک در 26/12/96 در تمام بخش ها

  1. 1 لایک
    سئو کلاه سفید چیست؟ سئو کلاه سفید شامل تکنیک هایی کاملاً مجاز و قانونی در سئو سایت می باشد که استفاده درست از آن ها باعث می شود یک سئو ماندگار داشته باشید و هیچ وقت در سئو به مشکلی بر نخورید. اما نکته ای قابل تأمل در سئو کلاه سفید این است که این فرآیند برای نتیجه گرفتن در سئو کمی زمان بر است، ولی ارزش پیروی از اجرای تکنیک سئو کلاه سفید را دارد. سئو کلاه سفید، هزینه سئو سایت شما را به شدت کاهش می یابد و حتی می شه گفت تقریباً صفر است. WHITE HAT SEO یا همان سئو کلاه سفید یکی از تکنیک های سئو برای ارتقاء رتبه وب سایت در موتور جستجو گوگل می باشد. هر سایتی که طبق تکنیک های سئو کلاه سفید سئو شده باشد هیچ وقت توسط موتورهای جستجو جریمه نمی شود و جایگاهی که در نتایج جست و جو کسب می کند دائمی است. تکنینک های سئو کلاه سفید تولید محتوا کنید. محتوایی با کیفیت بالا، ارزشمند و ماندگار تولید کنید. محتوا خود را سئو کنید. قبل از تولید محتوا به سئو محتوا فکر کنید. قبل از تولید محتوا با توجه به عنوان محتوا خود کلیدواژه های هدف آن را تعیین کنید و سپس همزمان با تولید محتوا از آن کلمات کلیدی استخراج کرده استفاده بهینه کنید. به منابع لینک دهید. در محتوا نویسی برای سایت خود سعی کنید هیچ گاه کپی محتوا نکنید، اما اگر زمانی مجبور به انجام این کار شدید حتماً درج لینک منبع رو رعایت کنید. در شبکه های اجتماعی فعال باشید. پس از انتشار مطلب در سایت، جهت تسریع در ایندکس و سئو، آن را در شبکه های اجتماعی قدرتمندی همچون گوگل پلاس، تلگرم و لینکدین منتشر کنید. در ویکی پدیا فعال باشید. منبع: سئو کلاه سفید
  2. 1 لایک
    اصطلاحات رایج سئو SEM: به معنی بازاریابی موتورهای جستجو است. بازاریابی اینترنتی به منظور افزایش بازدیدکنندگان وب سایت طراحی می گردد. در بازاریابی موتورهای جستجو به دنبال یافتن افرادی هستیم که در موتورهای جستجو به دنبال اطلاعاتی می گردند، و ما می توانیم به آنها نیز کمک کنیم.SEM به معنی بازاریابی مقاله ای، بازاریابی محتوا، بازاریابی رسانه های اجتماعی و….. نیز می شود. SM: به معنی رسانه های اجتماعی نظیر: گوگل پلاس، فیس بوک، توییتر و …. می باشد. PPC: تبلیغات اینترنتی که برای آنها وجه پرداخت می کنیم. SE: موتورجتسجوگر مانند گوگل Seo Algorithm: فرمولی برای رتبه بندی وب سایت ها می باشد که هر موتورجستجوگر الگوریتم مخصوص خود را دارد. محتوای این الگوریتم را کسی جز خود موتورهای جستجو نمی دانند. این الگوریتم ها مرتباً بروزرسانی می شوند. ترافیک طبیعی: تعداد بازدیدکنندگانی است که از موتورهای جستجو نظیر گوگل بدست می آید که البته برای آنها هزنیه ای پرداخت نکرده ایم. این ترافیک حاصل سئو و بهینه سازی سایت می باشد که باعث نشان دادن لینک های وب سایت در نتایج جستجو شده اند. بازاریابی محتوا: تولید و انتشار مطالبی ناب و اصیل در وب سایت است. که نتیجه شگفت انگیز در سئو سایت خواهد داشت و باعث جذب ترافیک و به اشتراک گذاری مطالب وبسایت توسط دیگر سایت ها و وبلاگ ها می شود. متاتگ: کدهایی هستند که به موتورهای جستجو در پی بردن به محتواهای صفحات وب سایت کمک می کنند؛ مانند: متاتگ های Keywords، Title، Description و…. منبع: اصطلاحات سئو
  3. 1 لایک
    موفقیت در سئو با Rich Snippetsافزایش سئو سایت بسیاری از سئو کار ان توجه زیادی به علایق کاربران در جستجو های اولیه آنها دارند و همواره توصیه به رعایت موارد مربوط به Snippetها در وب سایت ها می کنند.Rich Snippets چیست؟Snippetها، تاثیر بسزائی در جلب ترافیک ارگانیک به صفحات شما دارند. برای دستیابی به ترافیک ایده آل، محتوای سایت شما باید به عنوان یکی از اصلی ترین الزامات سئو، بسیار مفید و جذاب باشد، به نحوی که خواننده را علاقمند به ادامه خواندن کند.که در واقع توضیحاتی(چکیده توضیحات) هستند که در هر نتیجه جستجو، ذیر عناوین لیست شده در موتور جستجو به نمایش گذاشته می شود (اطلاعاتی فراهم کنید که با توجه به درخواست کاربران، با جزئیات بیشتری به آنها کمک کند) در نتیجه گوگل قادر به شناسایی و کاوش در سایت شما بوده که این امر مستقیماً بر سئو سایت شما اثر گذار خواهد بود.در صورتی محتوای سایت شما در ارتباط با کسب و کار و سازمان ها، رویدادها، افراد، موزیک و ارائه محصولات باشد و گوگل از این محتوا آگاهی پیدا کند، می توانید Snippets Rich ایجاد کنید.بهینه سازی محتوای سایتمحتوای هر پست در سایت خود را می بایست مترادف با عنوان، برچسب ها، کلمات کلیدی و توضیحات سایت خود بنویسید.
  4. 1 لایک
    [h=1]گوگل پنگوئن ۴ گوگل در راه است[/h] گوگل پنگوئن 4 گوگل در راه استReviewed by يوسايت ديزاين on Mar 3*****g: 4.5بزودي با الگوریتم گوگل پنگوئن 4بزودي نسخه 4.0 الگوریتم پنگوئن گوگل بروزرساني خواهد شد و طبيعتاً تغییرات اساسی در نتایج جستجوها لحاظ مي شود. الگوريتم گوگل پنگوئن الگوریتمی ضد اسپم است. [h=2]بهبود روند سئو سایت با الگوریتم گوگل پنگوئن ۴٫۰ [/h] بزودی نسخه ۴٫۰ الگوریتم پنگوئن گوگل بروزرسانی خواهد شد و طبیعتاً تغییرات اساسی در نتایج جستجوها لحاظ می شود. همانطور که می دانید الگوریتم گوگل پنگوئن الگوریتمی ضد اسپم است، و مخالف وب سایت هایی است که از طریق خریداری لینک اقدام به بهبود رتبه خود در گوگل می کنند، و آنها را جریمه می کند. [h=3]گوگل اعلام کرده که بزودی نسخه ۴٫۰ الگوریتم پنگوئن خود را ارائه خواهد کرد.[/h] منبع: الگوريتم گوگل پنگوئن 4
  5. 1 لایک
    [h=1]تکنیک های افزایش سئو با تگ عنوان سایت[/h][h=3]همه صفحات سایت تگ عنوان داشته باشند.[/h] تگ title فقط یکبار در هر صفحه html سایت مورد استفاده قرار می گیرد. [h=3]ترکیبی از کلمات کلیدی سایت باشد.[/h] کلمات کلیدی را بر اساس اولویت قرار دهید. موتورهای جست و جو به اولین کلیدواژه، اهمیت بیشتری نسبت به کلمه کلیدی دوم اختصاص می دهند و الی آخر. حداکثر طول کاراکترهای عنوان که باید ۴۵ تا ۵۰ عدد باشد. اگر متن عنوان طولانی است، قسمتی از آن حذف شده، و پایان عنوان کوتاه نمایش داده می شود. هدف از تعداد کاراکتر بین ۴۵ – ۵۰ برای حفظ قابلیت خوانده شدن توسط انسان است.[h=2]تاثیر تگ عنوان بر سئو سایت[/h][h=3]نام شرکت در تگ عنوان[/h]کلمات کلیدی را در ابتدای عنوان قرار داده و در ادامه آن نام برند یا شرکت را قرار دهید: [Keyword Phrase] | [Company] [h=3]نام برند در تگ عنوان[/h]یک برند می تواند در ابتدای کلمات کلیدی در عنوان صفحه استفاده شود. این می تواند سئوی خوبی را با سرچ نام برند توسط کاربر فراهم کند. در ادامه نام برند، عنوان شامل کلمات کلیدی یا عبارات کلمات کلیدی مرتبط با محتوا می شود: [brand] | [Keyword1, Keyword2] [h=3]استفاده بجا از کاما[/h]موتورهای جست و جو از یک کاما به عوان جدا کننده کلمات کلیدی استفاده می کنند. دقت کنید که چطور از کاما استفاده میکنید پس نباید به طور تصادفی کلمه کلیدی ایجاد کنید که محتوای صفحه شما را هدف قرار نداده اند. منبع: سئو تگ عنوان
  6. 1 لایک
    [h=2]برترين سايت هاي جستجوي روزانه گوگل در سال 2015[/h][h=2]سايت هاي برتر جهان[/h] گزارشات ارائه شده توسط سايت mozcat [h=3]برترين سايتهاي موفق در جستجوي روزانه گوگل[/h]ستون اشتراک نشان دهنده درصد نتایج کلی هر دامنه در کل نتایج داده های انتخاب شده است.نتایج تحلیل داده ها مربوط به 1 دسامبر 2014 تا 1 دسامبر 2015 است. [h=2] برترين سايت هاي سئو گوگل در سال 2015[/h] [h=3]برترين سايتهاي موفق سئو در گوگل [/h] ستون Rank نشان دهنده جایگاه فعلی بین 100 سایت برتر است: وب سایت amazon.com در جایگاه دوم قرار داده شده است. وب سايت Estay در سال 2014 از جایگاه 81 به جایگاه 31 پیشرفت پیدا کرده است. همچنین youtube از جایگاه 5 در سال 2014 به جایگاه 4 با یک پله صعود پیدا کرده است. [h=3]سايت هاي پيشرو در افزايش سئو سايت ال 2015[/h] لیست 10 وب سایت برتر در این گزارش در بالاترین جایگاه قرار گرفته اند: ستون Gain درصد پیشرفت را نشان می دهد. [h=3][/h][h=3]و اما ناموفق ترین وب سایت ها در سال 2015[/h] منبع: بهترين سايت هاي سئو در سال 2015
  7. 1 لایک
    [h=2]تکنیک های جدید سئو گوگل [/h][h=2]گوگل همیشه دوستدار محتوای اصیل و مفيد است. بروزرسانی الگوریتم های جدید گوگل[/url] به گونه ای طراحی شده اند تا برای صفحات با کیفیت که به صورت حرفه ای تهیه شده، پاداش در نظر می گیرد و برای صفحاتی که دارای محتوای کپی شده و تکراری هستند، کاهش رتبه در نظر گرفته شود.[/h] [h=3]تمرکز گوگل بر روی «اعتبار» می باشد.[/h] E-A-T: استاندارد صفحات موثق، معتبر و حرفه ای E-A-T عبارت مخفف گوگل برای ویژگی هایی است که یک صفحه با کیفیت بالا را می سازد. این عبارت از حروف اول کلمات Expertise، trustworthiness و Authority ساخته شده و شامل آنچیزی است که گوگل در صفحات با کیفیت بدنبال آن است. امروزه بجای نوشتن مطالب یکنواخت و پی در پی می بایست موضوعاتی را مطرح کرد که پیش از این هزاران بار مورد بحث قرار نگرفته باشد، دیدگاه های شخصی خودتان را به بحث اضافه کنید تا جذاب تر شود. بر اساس گزارش سال ۲۰۱۵ موسسه بازاریابی محتوا، ۷۰% از صاحبان کسب و کارها گفته اند که تصمیم دارند در سال آینده تولید محتوای خود را باز هم افزایش دهند. گوگل اعلام کرده که: صفحات سایت شما باید دارای ویژگی “خبرگی” در محتوا بوده و توسط نویسندگان “خبره” یا حرفه ای نوشته شده باشد. توصیه های پیچیده مالی، مالیاتی یا حقوقی باید توسط نویسندگان خبره نوشته شده و مرتب به روز رسانی شوند. توصیه های پزشکی پیچیده، باید تنها توسط افراد یا سازمان هایی که دارای مجوز رسمی هستند، ارائه شود. به همین ترتیب باید به سبکی حرفه ای نوشته شده و به منظور اطمینان از اعتبار آن، بطور مرتب بازبینی، به روز رسانی و ویرایش گردند. صفحات حاوی توصیه های مهم که ممکن است بر امور مالی و یا رفاهی افراد تأثیر داشته باشد (شامل صفحات سرمایه گذاری، بازسازی خانه و صفحات مربوط به والدین)، باید توسط یک منبع “خبره” تهیه شده باشند. صفحاتی که دارای ویژگی هایی در این سطح از خبرگی نباشند یا صفحاتی که موضوعات حجیمی را پوشش داده اما اطلاعات کمی را در اختیار قرار می دهند، توسط ارزیابان گوگل به عنوان صفحات با کیفیت پایین، علامت می خورند. صفحات سرگرمی حاوی موضوعاتی از قبیل هاکی، اسب سواری یا عکاسی نیز، نیاز به نویسندگان حرفه ای دارند. در این مورد، گوگل مثال یک انجمن پشتیبانی از بیماران سرطانی را در cancer Compass ارائه کرده است، که در آن افراد متوسط، اطلاعاتی در مورد اینکه چه مدت عزیزانشان با سرطان زندگی کرده اند، فراهم می کنند در حالیکه آنها پزشک نبوده و شایستگی نوشتن محتوای پزشکی تخصصی را ندارند. استاندارد صفحه Y-M-Y-L (پول یا زندگی) صفحاتی وجود دارند که گوگل آنها را تحت موشکافی دقیق قرار می دهد. این صفحات با نام ”پول یا زندگی” (YMYL) شناخته می شوند. تعدادی از این صفحات عبارتند از: صفحاتی که اطلاعاتی در مورد سرمایه گذاری در سهام و اوراق قرضه، برنامه ریزی برای دوران بازنشستگی، خرید مسکن، تامین مالی دانشگاه، بیمه گذاری یا پرداخت مالیات ارائه می دهند. صفحات تجارت الکترونیک که بستری برای خرید، جابجایی پول، پرداخت صورت حساب و غیره ارائه می دهند. صفحاتی که اطلاعات حقوقی در مورد موضوعاتی از قبیل حمایت از کودکان و حضانت، طلاق، تبدیل شدن به یک شهروند قانونی و وصیت نامه ارائه می دهند. صفحاتی که اطلاعات مشخص یا توصیه هایی در مورد شرایط سلامتی، داروها، بهداشت روان و تغذیه ارائه می دهند. صفحات YMYL سوژه های ویژه گوگل برای بررسی دقیق هستند زیرا کیفیت پایین آنها به راحتی می تواند تأثیری منفی بر روی سلامت، شادی یا امور مالی یک کاربر گوگل داشته باشد. به همین دلیل بسیار حائز اهمیت است که این صفحات، سطح بالایی از ویژگی های E-A-T را ارائه داده و توسط نویسندگان خبره و با کفایت نوشته شوند. منبع: روش هاي جديد سئو