eli moon

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    24
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره eli moon

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد 13/04/67

اطلاعات شخصی

  • شهر سکونت
    تهران
  • علاقه مندی ها
    طراحی وب
  • شغل
    برنامه نویسی تحت وب
  1. سپاسگزار از لطف شما.شما په افزونه ی رایگانی را جاگزین می دانید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  2. سلام دوستان من به یک افزونه تبلیغات نیاز دارم که بشه عکس کوچکی رو در وسط صفحه به صورت چشمک زن نشون بده؟ لطفا اگه سراغ داری توضیحات نصبش رو هم کامل بفرمایید.
  3. امکان دسترسی به این کد ها در این قالب وجود نداره:21::21::21::21:
  4. بنده قصد دارم آرم jSN pixell که در قالب فارسی در سمت راست بالا قرار می گیرد را تغییر دهم. همچنین رنگ قالب را.
  5. درسته حق با شماست. JSN Pixel - Modern responsive Joomla template | Joomla Templates
  6. سلام دوستان. من یک قالب آماده خریدم که می خوام : 1-background تمپلیتم بی رنگ بشه 2- آرم بالای صفحه ام و بردارم . می شه لطفا دقیق بهم بگید از کدام قسمت و چه کار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  7. امکان توضیح در مورد ماژول imageshow Module هست؟؟؟؟ در مورد منو ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لینک موجود در سایت در مورد منوها توضیحی نداده.
  8. lممنون از لطف تون.فرمت عکس ها باید چطور تنظیم شود تا بتوان در ماژول مورد نظر قرار داد؟؟؟
  9. سلام دوستان خواهشا جواب بدید:auau: واقعا نیاز به کمک دارم.
  10. سلام دوستان جوملایی بنده با یک فاصله ی دو ساله دوباره به دنیای جوملا برگشتم می شه کمکم کنید::thanks: جوملای 3.5 رو سیستم نصب کردم چندتا سوال داشتم ببخشید که خیلی خیلی سطحی و پیش پا افتاده است: 1- نمی دونم دسترسی به فایل عکس از کجاست؟؟؟ 2- اگه عکس مورد نطر رو بخواهیم تو یک موضع مشخص براریم باید اول چه بلایی سرش بیاریم؟ 3- برای اینکه سایتم دو زبانه باشه باید چه کامپوننتی نصب کنم؟آیا باید همه چیز را به دو زبان ترجمه کنم؟؟؟؟ بازهم به خاطر سوالات سطحی از اساتید پوزش می طلبم.:thanks:
  11. سلام دوستان خواهشا هرچه سریع تر کمکم کنید رنکینگ سایتم تو گوگل در حال کاهش هست با شرکت پشتیبان وبم تماس گرفتم می گن به علت عدم به روز رسانی سایت بسته شده.حالا که حتی به صفحه ی مدیریت هم دسترسی ندارم چطور می تونم بدون پرداخت اضافی برای ارتقا به جوملای 2.5.14اقدام کنم آیا راهی هست ه خودم این کار رو انجام بدم.خواهشا اگر کسی اطلاع داره هر چه سریع تر جواب بده. www.radiology-at-home.ir
  12. سلام.من که هر کاری که گفتید انجام دادم .باز هم نمی تونم موقعیت ها رو در سایتم ببینم. رادیولوژی در منزل
  13. جناب فتحی ،ای کاش پاسخ می دادید.چون توضیحات برای نصب خیلی واضح نیست .بنده فایل خود piwik دانلود کردم و روی سیتم عاملم اکسترکت کردم اما چطور باید روی هاستم نصبش کنم؟ کنترل پنل من هم دایرکت ادمین است .وارد کنترل پنل سایت شوم و بعد از کدام قسمت عملیات نصب را آغاز کنم ؟ این اولین باری است که از این قسمت اقدام به نصب می کنم. عذر تقصیر بنده را بنا بر عدم اطلاعات در این باره بپذیرید.با سپاس فراوان.
  14. سلام.ممنون از پلاگینی که برای جوملا قرار دادید .من این پلاگین و برای آمار باز دیدکننده ها در هاستم نصب کردم.اما نمی دونم منظورتون از کد ،کدام کد است که باید در کادر Inputbox for tracking code کپی شود؟ آیا حتما باید اسکریپتی که در بالا قرار دادید و دانلود کنم تا به کدها دسترسی داشته باشم؟سپاس از پاسخگویی شما
  15. رادیولوژی در منزل این آدرس سایت من هست.ماژول آمار کل بازدید کنندگان در منوی سمت راست تا دیروز 3550 نفر بود اما امروز آمار بازدید کننده های کل 1170 نفر را نشان می دهد.منظور من این نیست که آمار بازدید کننده ها کم شده.امار کل که در سایت نشان داده می شود به جای افزایش،کاهش آمار را نشا می دهد .