kia2013

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    25
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • Days Won

    1

kia2013 last won the day on نوامبر 26 2013

kia2013 had the most liked content!

اعتبار در انجمن

11 خوب

درباره kia2013

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد
  1. با تشکر جوملا من راحت بروز رسانی شد.:35:
  2. سایتش اصلاً نمیاد ...:hooom:
  3. ولی من انتقاد نکردم که شما میگید انتقاد. من یک پیشنهاد مطرح کردم. در ضمن من از مدیریت سایت درخواست کردم نه شما...
  4. از مدیریت سایت تقاضا می کنم یک بخش مجزا در زمینه سخت افزار کامپیوتر ایجاد کنند تا دوستانی که دچار مشکلات سخت افزار کامپیوتر می شوند و یا نیاز به ارتقاء و مشاوره در زمینه سخت افزار کامپیوتر دارند بتوانند سوالات خودشون را مطرح کنند. با تشکر
  5. من از روش فوق استفاده کردم. خیلی خوب بود و کار کرد.
  6. من فروشگاه ساز باران را نصب کردم ولی در مرحله آخر که می خواستم وارد سیستم مدیریت جوملا شوم با این پیغام مواجه شدم. Site error: the file C:\xampp\htdocs\baran\administrator\templates\bluestork\login.php requires the ionCube PHP Loader ioncube_loader_win_5.3.dll to be installed by the website operator. If you are the website operator please use the ionCube Loader Wizard to assist with installation.
  7. می خواستم ببینم چطور میشه یک سایت فروشگاه اینترنتی در جوملا داشت. می خواهم این سایت حرفه ای باشه و لطف کنید اگر قالب و یا افزونه ای در این زمینه سراغ دارید مرا راهنمایی کنید. افزونه این سایت باید قابلیت ارائه انواع محصول، دارای قابلیت انتخاب محصول و در کل حرفه ای باشه. خواهش میکنم هر طوری که لازم میدونید به من کمک کنید تا سایت خودم را راه اندازی کنم.
  8. با تشکر از راهنمایی شما ... اگه بازم سوالی برام پیش اومد مطرح میکنم.
  9. اگه میشه لطف کنید دقیقتر راهنمایی کنید.
  10. اگه میشه لطف کنید سایتهایی که فضای رایگان برای ایجاد وب سایت در اختیار ما می گذارند را معرفی کنید. در ضمن آیا در سایت پرشین گیگ هم امکان بارگذاری سایت تولید شده توسط جوملا وجود داره. اگر شما پیشنهاد بهتری در مورد این موضوع دارید و یا راه حل بهتر و مفید تری وجود داره لطف کنید منو راهنمایی کنید.
  11. تشکر ... درست شد.:a2d3:
  12. اگه میشه لطف کنید کاملتر توضیح بدید. من تازه کار با جوملا رو شروع کردم اطلاعات زیادی ندارم. من منو ساختم فقط روی قالب اعمال نمیشه.
  13. من نمیدونم چرا هر قالبی که از سایت میگیرم و نصب میکنم بعد از پیش فرش کردن قالب در موقع نمایش سایت منوها و امکانات قالب نمایش داده نمیشه... لطفا هنگام ایجاد تاپیک از عناوین مناسب استفاده نمایید
  14. آموزش فوق العاده ای هم هست من خودم تازه شروع کردم و از روی همین آموزش تونستم به راحتی شروع به کار با جوملا کنم.
  15. قالب به راحتی و درست نصب میشه ولی متاسفانه بخش های مختلف قالب از جمله منوها و ... نمایش داده نمی شوند.