kia2013

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    25
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • Days Won

    1

تمامی ارسال های kia2013

  1. من تازه کار با جوملا 3.5 را شروع کردم لطف کنید در زمینه تهیه قالب، نصب قالب و موضوعاتی در زمینه کار با قالب به من کمک کنید. :33: :auau:
  2. از مدیریت سایت تقاضا می کنم یک بخش مجزا در زمینه سخت افزار کامپیوتر ایجاد کنند تا دوستانی که دچار مشکلات سخت افزار کامپیوتر می شوند و یا نیاز به ارتقاء و مشاوره در زمینه سخت افزار کامپیوتر دارند بتوانند سوالات خودشون را مطرح کنند. با تشکر
  3. با تشکر جوملا من راحت بروز رسانی شد.:35:
  4. سایتش اصلاً نمیاد ...:hooom:
  5. ولی من انتقاد نکردم که شما میگید انتقاد. من یک پیشنهاد مطرح کردم. در ضمن من از مدیریت سایت درخواست کردم نه شما...
  6. می خواستم ببینم چطور میشه یک سایت فروشگاه اینترنتی در جوملا داشت. می خواهم این سایت حرفه ای باشه و لطف کنید اگر قالب و یا افزونه ای در این زمینه سراغ دارید مرا راهنمایی کنید. افزونه این سایت باید قابلیت ارائه انواع محصول، دارای قابلیت انتخاب محصول و در کل حرفه ای باشه. خواهش میکنم هر طوری که لازم میدونید به من کمک کنید تا سایت خودم را راه اندازی کنم.
  7. من فروشگاه ساز باران را نصب کردم ولی در مرحله آخر که می خواستم وارد سیستم مدیریت جوملا شوم با این پیغام مواجه شدم. Site error: the file C:\xampp\htdocs\baran\administrator\templates\bluestork\login.php requires the ionCube PHP Loader ioncube_loader_win_5.3.dll to be installed by the website operator. If you are the website operator please use the ionCube Loader Wizard to assist with installation.
  8. من از روش فوق استفاده کردم. خیلی خوب بود و کار کرد.
  9. اگه میشه لطف کنید سایتهایی که فضای رایگان برای ایجاد وب سایت در اختیار ما می گذارند را معرفی کنید. در ضمن آیا در سایت پرشین گیگ هم امکان بارگذاری سایت تولید شده توسط جوملا وجود داره. اگر شما پیشنهاد بهتری در مورد این موضوع دارید و یا راه حل بهتر و مفید تری وجود داره لطف کنید منو راهنمایی کنید.
  10. با تشکر از راهنمایی شما ... اگه بازم سوالی برام پیش اومد مطرح میکنم.
  11. اگه میشه لطف کنید دقیقتر راهنمایی کنید.
  12. تشکر ... درست شد.:a2d3:
  13. اگه میشه لطف کنید کاملتر توضیح بدید. من تازه کار با جوملا رو شروع کردم اطلاعات زیادی ندارم. من منو ساختم فقط روی قالب اعمال نمیشه.
  14. من نمیدونم چرا هر قالبی که از سایت میگیرم و نصب میکنم بعد از پیش فرش کردن قالب در موقع نمایش سایت منوها و امکانات قالب نمایش داده نمیشه... لطفا هنگام ایجاد تاپیک از عناوین مناسب استفاده نمایید
  15. آموزش فوق العاده ای هم هست من خودم تازه شروع کردم و از روی همین آموزش تونستم به راحتی شروع به کار با جوملا کنم.
  16. قالب به راحتی و درست نصب میشه ولی متاسفانه بخش های مختلف قالب از جمله منوها و ... نمایش داده نمی شوند.
  17. چرا وقتی قالب ها نصب میشه منوها در موقع اجرا سایت نمایش داده نمیشه ...
  18. من تازه کار با جوملا را شروع کردم. تا اینجا آموزش جوملا 2.5 را استفاده کردم اما در مورد نصب و استفاده و خلاصه هر چیزی در مورد قالب چیزی نگفته بود خواهش می کنم اگه مطلب و یا به هر روشی که می تونین در مورد قالب منو راهنمایی کنید. با تشکر
  19. دستتون درد نکنه. خیلی لطف کردید.
  20. در این مطلب می خواهم آنتی ویروسی آویرا را به شما معرفی کنم که خودم بعد از یکسال نصب بر روی سیستم خود به فوق العاده بودن این آنتی ویروس پی بردم ... این نسخه آنتی ویروس رایگان بوده و دیگر نیازی به دریافت سریال و یا کرک برای آپدیت نمی باشد و در ضمن دارای آپدیت سریع و کم حجمی می باشد. Avira AntiVir Personal Avira AntiVir Free 13.0.0.2832 Final آنتی ویروس جامع برای کامپیوترهای رومیزی ویندوز و یونیکس در شبکه بوده و آنها را در مقابل کلیه تهدیدات امنیتی ویروسها، کرمها، تروجانها، هکرها و... محافظت می کند. تنظیمات و مدیریت آنتی ویروس از طریق کنسول مدیریتی آویرا (SMC) نیز به صورت متمرکز و یکپارچه در کل شبکه قابل انجام می باشد.آنتی ویروس آویرا فوق العاده سبک و قدرتمند بوده و هیچگونه سربارگذاری روی سیستمها ندارد. با استفاده از تکنولوژی AHeAD ، این محصول قادر به شناسایی ویروس های ناشناخته جدید می باشد. امیدواریم از دانلود رایگان آنتی ویروس Avira لذت ببرید. خصوصیات نرم افزار Avira AntiVir Free : محافظت کامل در برابر هرگونه ویروس و بدافزار قابل اعتماد، تکنولوژی قدرتمند AntiVir بهمراه دریافت جوایز متعدد در زمینه کارایی در شناخت ویروس ها پاسخگویی بسیار سریع به خطرات جدید، این امر در همکاری با شرکت های تحقیقاتی در زمینه بدافزار ها صورت پذیرفته پیشرو در شناسایی و نابودی ویروس ها و بد افزار ها، به کمک موتور جستجوی جدید (سریعتر و امن تر از گذشته) محافظت و شناسایی RootKitها و نابودی بدافزارهایی که ناخواسته بر روی سیستم شما نصب شده اند. (مخصوص نسخه هاس 32 بیتی) تکنولوژی AHeAD برای شناسایی و دفع خطر حمله مهاجمانی که به سرعت تغییر می کنند. مانیتورینگ Real-Time برای دسترسی به تمامی فایل ها به کمک on-access scanner (همچنین بررسی فایل های فشرده.) در کنار on-demand scanner بمنظور جستجو های دستی و زمانبندی شده. WebGuard برای بررسی ترافیک بر پایه HTTP بمنظور شناسایی ویروس ها و بدافزارها. همراه با شناسایی و بلوکه کردن خودکار فیشینگ و بدافزارها MailGuard بررسی ایمیل های ارسالی و دریافتی در ویندوز (POP3 و SMTP) توسط Email scanner بهرماه بررسی الحاقات بهمراه ایمیل ها توسط AntiBot. شناسایی فایل های فشرده توسط توابع بازگشتی تا چند لایه برای بررسی فایل های فشرده و پکیج های اجرایی قرنطینه فایل های آلوده و ایزوله کردن فایل های آلوده و مشکوک در ویندوز زمانبندی و مدیریت خودکار فعالیت ها بسته های بروز رسانی بسیار سبک برای اینترنت های با پهنای باند کم با آپدیت های روزانه در شبکه و اینترنت. برنامه زمانبند برای انجام فعالیت های خودکار امکان ارائه گزارش ها و پیام های مقایسه ای مدیریت بر روی شبکه بوسیله Avira Security Management Center - SMC طراحی قوی واسط کاربری بطوری که تمامی اعمال از جمله بروز رسانی و جستجو براحتی قابل انجام است. امکان ایجاد پروفایل های مختلف مدیریتی با دسترسی های متفاوت.
  21. [ATTACH=CONFIG]3330[/ATTACH] نسخه بیستم مرورگر فایرفاکس برای دسکتاپ و اندروید، با موجی از تغییرات و پیشرفت های کوچک ولی مهم نظیر مرور در حالت ایمن، مدیریت دانلود جدید و بسیاری موارد دیگر همراه شده است. در نسخه های پیشین چناچه قصد مرور ایمن سایت ها را داشتید می بایست از پنجره فعلی و سایت هایی که در آن باز است دل بکنید، تا پنجره private browsing در اختیار شما قرار بگیرد. اما نسخه جدید فایرفاکس به شما این امکان را می دهد که به مرور ایمن سایت ها در یک پنجره جدید، درست در کنار پنجره قبلی بپردازید. در نتیجه پنجره قبلی نه بسته خواهد شد و نه تغییری خواهد کرد. به طور مثال از این قابلیت می توان برای مرور دو ایمیل از یک سرویس دهنده (مثلا جیمیل) به طور همزمان استفاده کرد. این قابلیت در نسخه تحت اندروید فایرفاکس ۲۰ نیز اضافه شده است. با این تفاوت که حالت مرور ایمن در یک تب جدید، در همان پنجره قبلی باز خواهد شد. private browsing در فایرفاکس درست شبیه امکان inprivate در اینترنت اکسپلورر و یا incognito در کروم عمل می کند. این ویژگی مواردی نظیر قابلیت ذخیره session ها، کوکی ها، تاریخچه مرور و ذخیره فایل های موقت را غیرفعال می کند. یکی دیگر از قابلیت های اضافه شده به این نسخه امکان اجرای مجدد(restart) پلاگین ها در مواقعی است که برای حدود ۴۵ ثانیه هنگ کرده باشند. همچنین نسخه دسکتاپ فایرفاکس ۲۰ دارای بخشی جدید برای مدیریت دانلود ها می باشد. لیست فایل های در حال دانلود و دانلود شده، از این پس به جای نمایش در پنجره ای جداگانه، از طریق دکمه ای در نوار ابزار (درست بعد از نوار آدرس) در دسترس خواهد بود. نسخه اندرویدی فایرفاکس ۲۰ نیز به شما امکان ذخیره میانبر وب سایت ها بر روی home screen تلفن را می دهد. این ویژگی امکان دسترسی و مرور سریع تر وبسایت هایی که اغلب به مرور آن ها می پردازید را فراهم می کند. جعبه ابزار جدید توسعه برای نسخه دسکتاپ، دسترسی به ابزارهای مفید برای سازندگان وب را آسان تر می سازد. css flexbox هم اکنون از تغییر اندازه خودکار محتوای سایت بر اساس ابعاد صفحه نمایش، پشتیبانی می کند. همچنین حالت جدید canvas blend نیز، از جلوه های بصری بهتری پشتیبانی خواهد کرد. این نسخه از مرورگر فایرفاکس، همچنان به گسترش پشتیبانی از تلفن های اندرویدی قدیمی مبتنی بر معماری armv6 ادامه داده است. فایرفاکس هم اکنون بر روی تلفن هایی با ۳۸۴ مگابایت رم و صفحه نمایش qvga قابل استفاده است. در حال حاضر فایرفاکس، در هر دو نسخه دسکتاپی و اندرویدی، از قابلیت getusermedia که به شما امکان ضبط تصویر وبکم و صدای میکروفون شما از طریق مرورگر را می دهد، پشتیبانی می کند. رابط کاربری getusermedia بخش عمده ای از پروژه web real-time communication یا webrtc می باشد که به جوامع کاربری اجازه می دهد از طریف مرورگر به تماس صوتی و تصویری و انتقال فایل بپردازند؛ بدون اینکه موجب درگیر شدن حجم زیادی از منابع سیتمی شده و یا پایداری پلاگین ها را کاهش دهد. لینک دانلود: http://www.mozilla.org/en-US/products/download.html?product=firefox-20.0&os=win&lang=en-US
  22. مرسی از راهنمایی ... :128fs318181:
  23. من این آنتی ویروسو همانطور که گفتم یکساله تو سیستم نصب کردم و تو دانشگاه آزاد واحد رامسر و چند تا سیستم های دیگه هم نصب کردم و از عملکردش مطمئن شدم. من خودم قبلاً از آنتی ویروس نود 32 استفاده می کردم اما از زمانی که با این آنتی ویروس آشنا شدم دیگه از بابت همه چی راحت شدم. لینک دانلود از سایت soft98 http://dl2.soft98.ir/virus/Avira.Free.Antivirus.13.0.0.3446.exe
  24. bank of america با اهمیت دادن به بخش اجتماعی-انسانی، دستیار انسانی از طریق چت ویدئویی روی دستگاه های جدید خودپرداز خود نصب می کند تا هنگام بروز مشکل برای سپردن پول نقد به دستگاه و سایر خدماتی که نیاز به کمک انسانی است، به کمک کاربر بشتابد. فناوری جدید بکار رفته در دستگاه های خودپرداز موسوم به teller assist است که به مشتریان اجازه می دهد تا با برقراری چت ویدئویی کارهای مالی خود را پشت دستگاه خودپرداز انجام دهند. این چت ویدئویی به صورت زنده انجام می پذیرد و آنچه در بانک به صورت سنتی صورت می گیرد را از این طریق انجام می دهند. قرار دادن پول نقد همزمان در دو حساب مختلف، گرفتن پول نقد، صدور چک، دریافت پول به میزان ۲۰ دفعه، پرداخت کارت های اعتباری، درخواست وام از جمله کارهایی است که مشتریان می توانند همزمان با چت ویدویی با دستیار بانکی انجام دهند. دستیاران ویدئویی در ساعات غیر بانکی و در تعطیلات نیز به مشتریان کمک خواهند کرد که نوعی سازش خوب برای جلب مشتری توصیف شده است. دستگاه های جدید در بوستون نصب شده و تا آخر سال مالی در سایر نقاط آمریکا نصب و قابل استفاده خواهد بود. فعلا از ۷ صبح تا ۱۰ شب سرویس می دهند و در روزهای تعطیل و آخر هفته نیز از ۸ صبح تا ۵ بعد از ظهر در خدمت مشتریان خواهند بود. بانک آمریکا بیش از ۱۶ هزار دستگاه atm دارد.
  25. راههای زیادی برای کسب درآمد در اینترنت وجود داره. از دوستانی که در این زمینه اطلاعات دقیق تری دارند خواهشمندم مطرح نمایند.