Anarchist

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    15
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی ارسال های Anarchist

  1. سلام سایت www.parsethylene.com را با یکی از ابزارهای آنلاین مورد آزمایش قرار دادم و در بخش PAGE REQUESTS ایراداتی گرفت که مفهوم و چگ.نگی این رفع ایراد برایم نامفهوم بود , در صورت امکان راهنمایی نمائید. متن توضیحات نیز The more HTTP requests your website makes, the slower it becomes. Combine files to minimize the number of requests made. بوده است با تشکر
  2. با سلام سایت ما به آدرس www.parsethylene.com به نظر من در لود شدن خیلی کند است و از نظر هاست , هاست خوب و گرون قیمتی داریم و تا جایی که توانستیم ماژول ها را کم کردیم و صفحات را بهینه نمودیم و کدهای اضافه را نیز حذف کردیم . به نظر شما دوستان مشکل از چه چیزی میتواند باشد ؟ حالا ما سایت دیگری نیز راه اندازی کردیم polyethylene.ir با همین سبک و سیاق , اما خیلی رون کار میکند و مشکلی ندارد .
  3. تگهای h1 تا h6 برای تیترها و عناوین در صفحات بکار میرود زیباتر است در هر صفحه از تگهای h1 , h2 یکبار استفاده شود و برای عناوین و تیترهای دیگر از h3 و برای متنها از این تگها استفاده نکنید چون برای این کار نیست البته در بکار گیری h3 تا h6 محدودیتی وجود ندارد ( البته فعلا )
  4. مدتهاست رمک دیگر ارزش خاصی ندارد و مدتی است میزان اعتبار یا authority صفحه و دامنه مهم میباشد
  5. برای اولین قدم سایت رو توی Google WebMaster Tools اضافه کن . نقشه سایت رو دستی بهش اضافه کن بعد از یکی دو روز سایتت رو که بررسی کرد خودش تو بخش پیغام ها میگه دلیل رو میگه و اگر هم دلیل رو نگه میشه از نتایجی که ارائه میده فهمید مشکل از کجاست .
  6. کلمات کلیدی هر سایت در واقع رمز موفقیت آن سایت است و انتخاب هوشمندانه کلمات کلیدی نیز از کارهای بسیار مهم است .چون تمام برنامه و انرژی شما در کارهایی که در نهایت بر روی آن کلمه موحب موفقیت یا شکست شما خواهد شد. کلمه کلیدی که انتخاب میکنید سعی کنید چند بخشی باشد (2 بخش بهتر است ) و آن کلمه را ابزارهای آنلاین چک نمائید و میزان رقابت را در آن بسنجید. اولین کار جستجو آن کله گوگول است و بررسی سایتهای رقبا و دومین کار استفاده از ابزار google Adword است که میزان رقابت در آن کلمه را مشخص میکند . مواردی که در بالا گفتم مطالبی بود تئوریک و کلاسه شده که بیشتر در مورد کلمات انگلیسی که میخواهید سئو نمائید کارایی بالایی دارد و در زبان پارسی (به دلیل ساپورت نکردن ابزارهای مختلف چک انلاین ) و درصد پائین جستجو در وب آماری که میگیرید ممکن است قابل اتکا نباشد. در این جا تجربه به کار شما میآید و بررسی سایتهای رقبا یک نکته دیگر را بگویم و آن این است که در زبان فارسی (در حال حاضر) با کمی تلاش و کار بهینه و سالم میتوان در مدت زمانی کم هر کلمه ای را به صفحه اول رساند و این را خود تجربه کرده ام ( کلماتی همانند هاست و سئو و مانند اینها رقابت زیاد است و رقبا همگی اهل فن هستند و کار بیشتری میبرد و لی در کلماتب مانند عکاسی صنعتی کار راحتی در پیش خواهیم داشت)
  7. سپاس از بررسی سایت ما , در رفع ایرادات تمام تلاش را خواهم کرد
  8. لطفا سایت لوله پلی اتیلن | پارس اتیلن کیش را بررسی نمائید و اگر مشکلی مشاهده نمودید خوشحال خواهیم شد که گوشتزد کنید در این سایت ما مشکلی داریم که به سختی رتبه میگیرد و از نتایج گوگل در برخی از کلمات کلا حذف شده است اما در بعضی از کلمات حضور قوی و پر رنگی دارد. کارهای زیادی انجام دادیم و یکی از دوستان مطلبی را گفت که شاید از قالب آماده باشد , قالب این سایت از قالبهای سایت قالب جوملا و قالب فارسی جوملا | جوملا فارسی پی سی تمپلیت است ممکن است به خاطر این باشد که ممکن است قالب این سایت دارای کپی رایت بوده و کرک شده است این اتفاقات افتاده باشد؟؟؟؟