classes

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    25
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

پست ارسال شده توسط classes


  1. سازمان علائم تجاری و پتنت*های ایالات متحده آمریکا بالاخره پتنت*های اپل در مورد دستورات لمسی را معتبر اعلام کرد. این پتنت*ها که یکی از مفصل ترین پتنت*های کل تاریخ می*باشند، در 364 صفحه تهیه شده*اند و کلیه قابلیت*های مرتبط با دستورات لمسی را شامل می*شوند.

    اگر کمی با دنیای گوشی*های هوشمند و تبلت*ها آشنا باشید، می*دانید که امروزه بسیاری از دستگاه*های هوشمند، مجهز به صفحات نمایش چندلمسی خازنی هستند. برخی از کمپانی*های مطرح جهان از جمله مایکروسافت، اچ*تی*سی و نوکیا مجوزهای استفاده از این فناوری*ها در محصولات خود را از اپل خریداری کرده*اند، اما بسیاری از کمپانی*های دیگر از جمله سامسونگ و ال*جی، از گرفتن مجوز سرباز زده*اند و احتمالا به زودی با مشکل مواجه خواهند شد.سازمان جهانی دیتا، اخیرا اعلام کرد که از هر 5 گوشی هوشمند فروخته شده در جهان، چهار دستگاه مجهز به سیستم عامل اندروید می*باشد. حال، اپل می*تواند با اعمال فشار، رقبای خود را مجبور به پرداخت جریمه کرده و یا فروش محصولات آن*ها را به طور کلی غیر قانونی اعلام کند.

    منبع : زومیت


  2. بله ، قطعا . اگر کمی درباره سئو در وب اطلاعاتی داشته باشید می دونید که گوگل به hit ها یا بازخوردهایی که کاربران از شبکه های اجتماعی به سایت شما میدهند اهمیت فراوانی می دهد.

    ما مشتریانی داشته ایم که فقط به خاطر دریافت hit صفحه خودشون رو به ما سپردند و باز خورد خوبی هم گرفته اند.

    متوجه نشدین بگید تا از خود گوگل لینک زبان اصلی رو براتون ارسال کنم.


  3. اگه بلد باشید چگونه باید با مشتری حرف زد و اطلاعاتتون بالا باشه که جواب مشتری رو بدید + کمی وقت

    کار خوبی هست به نسبت درآمد.

    یکی از سایت هایی که خودم با هاش کار کردم و خیلی راضی هستم سایت آ***** اس ام اس هست.

    آ******* اس ام اس | سامانه پیامک هوشمند


  4. باید به سایت های مرتبط لینک داده بشه و تبلیغ بشه. من خیلی از دوستان رو میبینم که در همه جا تبلیغات خودشون رو به نمایش میگذارند.

    این کار اشتباهی هست. باید یک قشر از جامعه هدف قرار داده شود.

    فرقشون مانند نور لامپ با نور لیزر هست. نور لیزر متمرکز به یک نقطه و توجه بیشتریو جلب می کنه ، شما هم باید همین کار رو انجام بدید.


  5. اگه بخواید از دانشگاه برید شرکت بزنید ، کارتون تمومه. دنیا یه شرکت دیگه که محصولات بی خود تولید کنه نمیخواد. باید ببینید چی کاری رو میتونید از بقیه بهتر انجام بدید.

    روی یک مبحث زوم کنید و روی همون هم کار و نوآوری داشته باشید. نگاه به جو موجود در جامعه نکنید. شما باشد بلد باشید کار خودتون رو به نحو احسن انجام بدید. عاشق کاری که انجام میدید باشید و به فکر پول بیشتر نباشید.