rezashirazi

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    11
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره rezashirazi

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد
  1. یک مقاله دیگر در مورد قرار گرفتن در صفحه اول گوگل : http://www.rezashirazi.com/post248.aspx
  2. سلام پیشنهاد میکنم نگاهی به لینک زیر بیندازید: طراحی سایت نیازمندی
  3. این مطلب به دلیل حذف لینک منبع مطلب از طرف مدیر سایت و حرکت غیر حرفه ای که از طرف ایشان انجام شده حذف می گردد.
  4. ببینید راه اندازی سایت یک موضوع است و مسائل دیگه مثل سئو، سرعت لود شدن سایت و ... مباحثی دیگه. هیچ سایت حرفه ای خبری در ایران از جوملا استفاده نمیکنه و دلیلش هم برمیگرده به همین مسائلی که گفتم، بعلاوه مسائل امنیتی. در اینکه جوملا سیستم خیلی خوبی هست شکی نیست، برای راه اندازی یک سایت شرکتی هم کاملا ایده آل هست چون بدون هزینه و با سرعت میشه یک سایت راه اندازی کرد. اما برای خیلی از کارها راه حل مناسبی نیست. مثلا با جوملا نمیشه یک سایت b2b خوب راه اندازی کرد و نمیشه یک شبکه اجتماعی حرفه ای راه اندازی کرد. قطعا یک سری افزونه برای راه اندازی شبکه اجتماعی و... وجود داره اما سایتی که با جوملا برای این کار راه اندازی بشه هیچ وقت نمیتونه با بقیه شبکه های اجتماعی رقابت بکنه.
  5. نمونه سایتی که با این سیستم راه اندازی شده باشد سراغ دارید؟ به صورت rss کار میکند؟
  6. دوستان در صورتی که تمایل به تحلیل سایت خود دارید و یا میخواهید جدیدترین مقالات آموزشی در زمینه سئو را مطالعه کنید پیشنهاد میکنم سری به سایت من بزنید و در فیدبرنر سایت عضو بشین تا جدیدترین مقالات سئو را دریافت کنید : آموزش سئو
  7. به نظر من اینکه از چه سیستمی استفاده کنید کاملا بستگی به اهدافی داره که دنبال میکنید و بودجه ای که دارید. شما با وردپرس و جوملا هیچ وقت نمیتونید یک سایت خبری حرفه ای مانند یک خبرگزاری بزنید و اگر چنین هدفی دارید باید به سراغ شرکتهایی که تخصصی سایت خبری تولید میکنند یا برنامه نویسی اختصاصی برید. اما اگر منظورتون یک سایت خبری جهت اطلاع رسانی با مخاطب و بازدید محدود است هم از ورپرس میتونید استفاده کنید و هم از جوملا. وردپرس بیشتر برای وبلاگ نویسی و راه اندازی سایت شخصی طراحی شده اما میشه ازش برای سایت های خبری هم استفاده کرد، مزیتش هم سئو خوبی هست که داره. جوملا امکانات بیشتری داره به نسبت وردپرس و منعطف تر هست و از این نظر بهتر هست.
  8. هر نوع سایتی؟! فکرنمیکنید یکمی اغراق میکنید؟
  9. نمیدونستم با جوملا فروشگاه هم میشه درست کرد! نمونه ای که با این سیستم در ایران راه اندازی شده باشه سراغ دارین؟
  10. سلام پیشنهاد میکنم یک نگاهی به نمونه کارهای طراحی سایت 24 در این زمینه بندازی: طراحی سایت b2b اگر سوال خاصی داشتید در خدمتتون هستم.