BahramElf

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    11
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره BahramElf

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد
  1. مشکل با نصب جوملا به صورت دستی حل شد. آموزش نصب جوملا به صورت دستی برای دوستانی که مشکل مشابه من رو دارن. اگه از اول میدونستم اینقدر اذیت نمیشدم. با تشکر از همه دوستان مخصوصا امیر صدیقی عزیز
  2. مرسی که پیگیری امیر عزیز یه بار دیگه همه رو از اول چک مینم و انجام میدم
  3. من سر این جریان حتی ویندوز رو هم عوض کردم هردو مرورگر موزیلا و کروم رو به آخرین ورژن آپدیت کردم و بله یوزر ادمین هست. جالب اینجاست که رو لپ تاپ با یه ویندوز سون بهم ریخته با ومپ قدیمی و... به راحتی نصب شد اما واسه pc که اینقدر هم همه چیزو اوکی کردم اذیت میکنه. میشه در مورد اون قسمت هایی که در php.ini باید تغییر داد بیشتر راهنمایی کنید؟ یکی از دوستان گفته بود: ابتدا از مسیر جوملا (/installation/sql/mysql/joomla.sql/...)فایل joomla.sql را با notepad باز کرده و سپس بجای تمامی "engine=innodb" بنویسید "engine=myisam" به اصطلاح replace all کنید که با این کار موقعی که به قسمت ایجاد جداول پایگاه داده میرسه حالا ارور sql=set sql_mode="no_auto_value_on_zero" میده واقعا دیگه موندم. تو فکره ورد پرسم :oom::oom: با تشکر از همه
  4. کسی نیست کار مارو راه بندازه اساتیده کار بلد و خبره کجایید
  5. سلام قصد نصب جوملا3.2 رو روی ویندوز8 64 بیت با ومپ سرور 2.4 64بیت رو دارم اما موقع نصب جوملا پس از تکمیل کردن فرم ها تو مرحله ایجاد جداول پایگاه داده گیر میکنه و رد نمیشه. یکی از دوستام گفت مربوط به تنظیمات php.ini میشه و اینکه یکسری مقادیر مربوط به حجم و اندازه رو باید افزایش داد اما خودشم بیشتر از این نمیدونست. کسی هست بتونه راهنمایی کنه؟ ضمنا نسخه های مختلف جوملا رو هم روی ومپ هم روی زمپ امتحان کردم و همه همین مشکل رو داشتن.
  6. اینطور که من فهمیدم مشکل رایجی هم هست. واقعا دیگه اعصابم ریخته به هم:13:
  7. با xampp هم همین مشکل رو داره. جالب اینجاست که روی لپ تاپ یکی از دوستام دقیقا با همین شرایط به راحتی نصب میشه. دوستان کس دیگه ای راه حلی نداره؟
  8. با سلام و خسته نباشید روی سیستم ومپ 2.4 نصب کردم ویندوز7 64 بیتی. قصد استفاده جوملا به صورت لوکال رو دارم اما موقع نصب پس از طی همه مراحل در مرحله ایجاد جداول پایگاه داده در هنگام نصب میمونه و همچنان تا ابد در حال پروسس کردنه. خیلی راه حل خوندم این ور اون ور اما جواب نداد مثل یکی بودن اسم پایگاه داده با فولدر جوملا در www. ایجاد کردن یوزر جدید در phpMyAdmin و استفاده از اون یوزر برای نصب به جای root. اکسترکت کردن جوملا در یک پوشه و سپس انتقال به www و... اما هیچ کدوم جواب نداد :oom::oom::oom:
  9. سلام بابت زحمت و تلاشتون خیلی ممنون و خسته نباشید. پارت 6 موقع اکسترکت این ارور رو میده که فکر میکنم مشکل از پسورد هست که قبول نمیکه www.edubox.ir رو ! : CRC failed in the encrypted file Design Joomla 2.5 Template(www.edubox.ir)part6.wmv. Corrupt file or wrong password.
  10. لینک دانلود فایل های ضمیمه و کلیه لینک های مربوط به edubox.ir خرابه متاسفانه
  11. لینک دانلود فیل های اصلی خرابه متاسفانه