tarhine

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    14
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره tarhine

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد
  1. با سلام مجدد. دوستان من خیلی با این افزونه ور رفتم ولی در نهایت به این نتیجه رسیدم که مشکلات و باگ هاش به حدی است که عملا افزونه رو غیر قابل استفاده میکنه! ضمن تشکر مجدد از طراحان ولی چند مشکل اساسی داره که مورد اخر دیگه خیلی عجیب و شگفت انگیزه!: 1- برای انتخاب استان و شهر،* اول باید یک بار یک استان را غیر از استان اول انتخاب کنیم تا اجازه لود شدن شهر را بدهد و برای شهر هم همینطور تا اجازه ثبت آگهی را بدهد وگرنه کل آگهی پاک شده و ارور انتخاب نکردن شهر را میدهد. 2- امکان چینش و ترتیب شهرها وجود ندارد مگر از طرذیق دیتابیس و با افزودن هر شهر یا استان جدید، شهر تازه اضافه شده به ته لیست اضافه میشود. 3- اما نکته شگفت انگیز قضیه عدم امکان حذف آگهی ها از ادمین است که فقط از طریق دیتابیس میشود آگهی ها را حذف کرد! البته آگهی ها به سطل زباله میروند ولی از آنجا امکان پاک کردن وجود ندارد! این ها موارد عمومی و ساده مورد استفاده در همه سیستم های آگهی مثل ادز منیجر و کلسیفاید و ... است که حتما باید امکانش باشه وگرنه هرچقدر هم بابت افزونه زحمت کشیده شده باشه ولی بخاطر این مسائل غیر قابل استفاده است. البته فکر هم نمیکنم کار سختی باشه برطرف کردنش و مثل بحث ساده کردن انتخاب تاریخ و ... نیست که کد نویسی گسترده نیاز داشته باشه.
  2. تاریخ رو درست کردم و ساده اش کردم. الان فقط مشکل انتخاب شهر وجود داره. قالبم پیشفرضه (بسته نصبی) وقتی کشور رو انتخاب میکنی، استان میره روی اولین یعنی آذربایجان شرقی و طبیعتا شهر هم باید بره روی اولین شهر مربوط به آذربایجان شرقی ولی شهر قابل انتخاب نیست مگر اینکه یکبار یک استان دیگه رو انتخاب کنی و دوباره استان اول (آذربایجان شرقی رو انتخاب کنی) تا اجازه لود شدن شهرهاش رو بده!
  3. ممنون از پاسخ شما. من کلا تکمیل این قسمت انتخاب تاریخ انقضا رو از سورسش غیر ضروری کردم حالا بعد از ثبت آگهی و عدم انتخاب تاریخ، بصورت پیشفرض تاریخ انقضا رو خودش روی سه روز بعد ست میکنه،* امکانش هست این رو روی یک ماه بعد ست کنم بجای سه روز؟ یعنی اگر هم کسی انتخاب نکرد،*بجای سه روز بشه 30 روز بعد پیشفرضش.
  4. همه چیز عالیه و دست شما واقعا درد نکنه. فقط این تقویم برای آگهی های معمولی خیلی سخت و گمراه کننده ست. ایکاش مثل آگهی ویژه، یک لیست انتخابی ساده مثل: یک ماه - دوماه و ... برای تاریخ انقضای آگهی در نظر گرفته میشد. بازدید کننده عادی اصلا از این تقویم حرفه ای چیزی سر در نمیاره. راهی نداره که مثل آگهی ویژه بصورت ساده کدش رو قرار بدیم و جایگزین کنیم؟؟
  5. سلام دوستان من نسخه آخر انجمن ساز کیوننا رو نصب کردم، میخوام دکمه تشکر رو که میزنیم صفحه رفرش نشه و همون جا بصورت ایجکسی تشکر ثبت بشه. اگر افزونه یا راه حلی میدونید، لطفا راهنمایی بفرمایید، دوستانی هم که میتونند این کار رو انجام بدن، لطفا قیمت پیشنهادیشون رو بصورت خصوصی بفرستند. ممنون.
  6. سلام. زمانیکه کاربران از محیط کابری مطلبی رو ارسال میکنند با وجودی که سطح دسترسی بر روی نویسنده و ناشر تنظیم شده، مطلب ارسال میشه و در بخش مدیریت هم بصورت منتشر شده و سبز نمایش داده میشه ولی در صفحه اول سایت نمیاد! مگر اینه من به عنوان مدیر وارد مدیریت مطالب بشم و یکبار اون مطلب رو از بخش مدیریت , ویرایش و ذخیره کنم!
  7. اینکار رو انجام دادم ولی فقط تاریخ رو نمایش میده و ساعت رو نشون نمیده.
  8. ممنونم ولی ساعت ارسال مطلب رو نمایش نمیده و فقط تاریخ رو نمایش میده.
  9. سلام. من میخوام ساعت ارسال هر مطلب در زیر اون مطلب درج بشه. آیا افزونه ای برای اینکار هست ؟؟؟ یا باید دستی کد داده بشه؟؟؟
  10. سلام. دوستان من نیاز به افزونه ای برای اشتراک مطلب کاربران برای همدیگر دارم (مانند فیس . بوک) یک افزونه هم نیاز دارم که کاربران بتونند در صفحه همدیگه نقاشی (خطخطی) بکشند اگر افزونه های موجودند و یا افزونه تجاری هست نام و لینک خرید رو لطف کنید ممنون.
  11. ممنون از شما. مشکلی با تجاری بودنش ندارم و اگر امکان داره دوستانی که نام یا لینک خریدش رو دارند اینجا قرار بدن. ممنون.
  12. سلام . دوستان کسی پلاگینی سراغ داره که هرکاربر بتونه برای خودش یک تصویر برای بک گراند صفحه خودش قرار بده . منظورم تصویر پروفایل نیست . منظورم تصویر پس زمینه پیج کاربر هست .امکانی که در phpfox و قدیما در یاهو 360 بود.
  13. ممنونم . منظورم یک کادر خاکستری رنگی هست که در همه سایت های خبری میشه دید و گل مطلب اون صفحه رو در اون قرار میدن. ماژول زیاد هست ولی من پلاگین میخوام چون نویسنده مطلب باید از ویرایشگر برای هر مطلب یک قسمت مهم از مطلب رو انتخاب و در کادر مربوطه درج کنه. (یا با دکمه ای مثل ادامه مطلب اون رو جدا کنه از اصل مطلب) درکل بگم که من میخوام خلاصه مطلب یعنی همون قسمتی که بالای خط ادامه مطلب هست، داخل یک کادر خاکستری باشه. مثل سایت تابناک.
  14. سلام . دوستان من هرچقدر گشتم موفق به دریافت چنین افزونه ای نشدم: من یک پلاگین میخوام که خلاصه مطلب یا قسمتی از مطلب رو بشه در کادری در بالای مطلب جدا یا سفارشی کرد. مثل سایت تابناک که هایلایت خبر رو در کادر خاکستری در بالای مطلب نشون میده. (نیازی هم نیست اتوماتیک باشه و اگر با همون دکمه ادامه مطلب باشه خیلی بهتره) البته اینطور هم نباشه که دستی در هر مطلب دیو و کلاس تعریف کنی! اگر پلاگین خاصی براش هست بفرمایید و یا اینکه اگر میشه با تعریف کلاس خاصی در قالب اینکار رو کرد باز هم بفرمایید. ممنون.