toghyani1983

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    4
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره toghyani1983

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد
  1. دوستان همانطور که می دونید وجود لینکهای خارجی زیاد در سایت، باعث کم شدن سئوی سایت برای جستجوگرهایی مثل گوگل خواهد شد در انجمن ساز ویبولتین این مشکل به راحتی حل شده و یک ه-ک داره که می تونه اینکارو انجام بده و لینکهای خارجی رو از دسترس مهمان خارج می کنه و به جاش پیغام و یک لینک عضویت می ذاره می خواستم بببینم برای جوملا 2.5 پلاگین محدود کننده لینکهای خارجی برای کاربران مهمان وجود داره؟؟؟ دوستان توجه کنید من عرض کردم: لینک های خارجی پلاگینهای مخفی کننده بخشی از مطلب یا محدودکردن لینک توضیحات بیشتر در اینترنت زیاده ولی این چیزی که من می خوام برای جوملا کمتر دیدم یا اصلا ندیدم لینکهای سایت من زیاده و وقت نمی کنم دونه دونه مخفی شون کنم یا بعضی وقتا از دست من در میره که نمایش اون لینک رو محدود کنم. برای همین هم اینچنین پلاگینی می خوام که بطور اتوماتیک اینکارو انجام بده شما اساتید پلاگین یا ترفندی دارید؟
  2. با سلام همانطور که می دانید در جوملا 2.5 به بعد میشود alias category ها را فارسی نوشت و همچنین alias هر مقاله نیز چنین قابلیتی دارد. فقط مشکلی که وجود دارد، عبارات فارسی در url سایت باعث بسیار طولانی شدن آن آدرس می شود و همانطور که می دانید برای گوگل همیشه آدرس های کوتاه محبوب تر است. از طرف دیگر نیز تاکید شده در url سایت از کلیدواژه ها استفاده کنید. حال سوال بنده این است: کدام یک ارجحیت دارد؟ آیا در alias کتگوری ها و مقالات از کلمات فارسی استفاده کنم یا اینکه بخاطر کوتاه شدن آدرس های بخشهای مختلف سایتم بیایم در alias کتگوری ها و مقالات از عبارات انگلیسی یا اعداد کوتاه استفاده کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  3. سلام دوستان سوالی که دارم اینه چطور می تونم آر اس اس سایت خودم(جوملا 2.5) رو در قالب یک کد html یا جاوا قرار بدم(مثل کد آر اس اس خوان وبگذر) تا بقیه سایتها و وبلاگ ها بتونند با قرار دادن این کد آخرین اخبار سایت منو بطور اتوماتیک در سایت یا وبلاگشون نشون بدن؟؟ آیا اسکریپت یا فایل خاصی رو باید در سایتم قرار بدم؟؟ قبلا از از کد وبگذر استفاده می کردم آر اس اس خودم رو در اون کد قرار میدادم و به سایتها و وبلاگهای دیگه معرفی می کردم ولی متاسفانه بدلیل وابسته بودن به سایت وبگذر مورد اعتماد نیست مثلا الان 2 ماه قطعه و در سایتهای دیگه این کد بلا استفاده شده بنظر شما چیکار کنم؟
  4. بدلیل اتصال به دیتابیس امنیت رو پایین نمیاره؟ :21: ضمنا توصیه وحید خیلی جالب بود