aftabgardun_erfan

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    63
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • Days Won

    1

aftabgardun_erfan last won the day on فوریه 24 2014

aftabgardun_erfan had the most liked content!

اعتبار در انجمن

13 خوب

درباره aftabgardun_erfan

  • درجه
    علاقه مند جوملا
  • تاریخ تولد
  1. سلام موارد را با همین کیفیت راهنمایی شده از سوی شما انجام دادم منتهی همان ارور را دارم همچنان و نمیتوانم افزونه جدید نصب کنم همه چیز درست کار می کند الی نصب کردن افزونه جدید با تشکر از شما
  2. سلام به همه دوستان هنگام نصب افزونه در جوملا 3 با ارور زیر مواجه هستم: یک خطا رخ داده است . -1 Copy file failed آیا راهکاری برای حل این مسئله وجود دارد؟ مواردی که بررسی کردم: سطح دسترسی فایل ها و پوشه ها نصب دستی نصب از آدرس استفاده از admintools جهت چک کردن سطح دسترسی ها بررسی مسیر log و tmp که درست بودند کنترل پنل : دایرکت ادمین جوملا آخرین نسخه موارد فوق را به دقت بررسی کردم چنانچه دوستان راهکاری برای حل این مسئله دارند ممنون میشم راهنماییم کنید
  3. یکی از اصلی ترین سنگ بناهای سایت شما، رنگ بندی اون هست... به نظر شما تو دنیای 16.8 میلیونی رنگ های کامپیوتری، چه رنگی برای" اکثر" وب سایت ها مناسبه؟! تنها پاسخی که میشه گفت آبی هست! اما کدوم آبی؟! اگه شما قبلاً وبسایتی داشتید و یا هنوز وبسایتی برای خودتون طراحی نکردید پیشنهاد میکنم اینفوگرافیک زیر رو مطالعه کنید تا اطلاعات جالبی درباره رنگ بندی آبی سایت بدست بیارید!
  4. اگر به راستی میخواهید که تبلیغاتتان قادر به فروش باشند ، نخست مردم باید بایستند و به آن ها نگاه کنند. ویکتور شو آب گفته است : « اگر آگهی شما خوانده نشود ، نمیتواند بفروشد و اگر دیده نشود ، خوانده نمیشود و در صورتی دیده میشود که توجه را جلب کند». خوانندگان 11 نوع تصویر را ترجیح میدهند: 1- تازه عروس ها و تازه دامادها 2- نوزادان 3- حیوانات 4- مشاهیر 5- افرادی با لباس های غیر عادی 6- افرادی با ظاهر عجیب و غیر عادی 7- تصویرهایی که داستانی را نقل میکنند 8- صحنه های عاشقانه 9- فجایع 10- موضوع عنوان تبلیغاتی 11- عکس هایی از لحظه های کلیدی زندگی وقتی خواهان جلب توجه در تبلیغات هستید ، باید تصویر یک نوزاد ، یک کودک را نمایش دهید . تصویرهای نوزادان نشان داده اند که میتوانند توجه افراد را به خود جلب کنند و موجب افزایش چشمگیر فروش شوند. تنها به این دلیل که افراد به عکس های شما نگاه میکنند ، محصولتان به فروش نخواهد رسید . نخست باید ارتباطی میان محصولتان و مفهوم تصویرهایتان وجود داشته باشد . تصویر نوزادان همان قدر در فروش کامپیوتر غیر موثرند که تصویر حیوانات در فروش شوینده ها . عکس های کودکان برای روش شیرینی ، آب نبات، آدامس ، بستنی ، کیک و نوشابه بسیار موثرند . اما چنین تصویرهایی در فروش تجهیزات کشاورزی ، محصولات باغ ها و خدمات مالی موثر نیستند. از بذل توجهتان سپاسگزارم
  5. یه خبر دست اول!!! یه کتاب تازه و متفاوت برای شما دانلود رایگان کتابی ارزشمند در زمینه بازاریابی پیامکی دانلود کتاب " 160 کارارکتر جادویی برای افزایش فروش " به صورت کاملاً رایگان شما صاحب چه کسب و کاري هستيد؟ آيا رقيبانتان را در حوزه تخصصي خودتان ميشناسيد؟ آيا تا به حال از خودتان پرسيده ايد که آنها چگونه رقيب شما شدند؟ راز موفقيت برخي از کسب و کارها در چيست؟ چه عاملي باعث شناخته شدن آنها مي شود؟ تصور ميکنم که هر فردي به کسب موفقيت علاقه داشته باشد و از صميم قلب دوست داشته باشد که هرآنچه را که نميداند در زمينه تخصصي مهارت هاي خودش بياموزد... پس بهتر است بدانيد که : »»»»» يکي از رازهاي شگفت انگيز رقيبان شما، نحوه تبليغات صحيح و سودمند مي باشد ««««« اکثر کساني که براي تجارتشان نامي را اختصاص داده اند، در ابتداي امر مانند شما در اولين پله ايستاده بودند و گام به گام با به کار گيري روش هاي صحيح توانستند نامي نامدار را براي خودشان ايجاد کنند... مطالعه اين کتاب زمان زيادي را از شما نخواهد گرفت اما تاثيري که از يادگيري نکات مفيد اين کتاب براي شما به جاي ميگذارد بسيار ارزشمند خواهد بود کتاب "160 کاراکتر جادويي براي افزايش فروش" نام کتابيست که به شما روش هاي مفيد و شيوه هاي درست يک تبليغات را مي آموزد و راهکارهايي را ارائه ميدهد که با به کار گيري آنها افزايش فروشتان را تضمين خواهيد کرد. کتاب 160 کاراکتر جادويي براي افزايش فروش، کتابيست که ميتواند نگرش شما را نسبت به تبليغاتي با هزينه مناسب و مفيد تغيير دهد... فراموش نکنيد که اين کتاب ممکن است کليد حل مشکل دوستانتان نيز باشد... پس اين کتاب را به آنها نيز معرفي کنيد تا همه افراد بتوانند تبليغات سودمند را تجربه کنند و نتايج آن را در کارشان ببينند...
  6. پاداش به جای تحمیل با سلام و احترام خدمت همه دوستان امیدوارم امروز رو با لبخند به پایان رسانده باشید. بحثی که امشب در مورد اون حرف میزنیم در مورد فروش محصولات سایت میباشد. شاید پیش خودتون فکر کنید که چرا اینقدر متن کم است ، ولی بهتون قول میدم گاهی یک تلنگر کوچک میتواند افق های زندگی ما را روشن و روشن تر سازد . چرا مشتری*ها به شما مراجعه نمی*کنند با این*که به کالا یا خدمات شما نیاز دارند؟ شاید وقت ندارند، شاید خریدن آن نوع کالا را خیلی دوست ندارند، شاید فعلا اولویت*های دیگری برای خرج کردن پولشان دارند، و شاید دلایل دیگری وجود دارد. مثلا بعضی*ها تا ته کفش*شان ور نیاید، کفش جدید نمی*خرند. بعضی*ها مراجعه به دندان*پزشکی را عقب می*اندازند. برخی تا حسابی پشت گردن*شان پر از مو نشده، سراغ سلمانی نمی*روند. بعضی*ها صفحه گوشی موبایل*شان ترک برداشته اما سراغ خرید گوشی جدید نمی*روند. بعضی*ها از میوه خریدن بدشان می*آید ... شما چه خریدهایی را به تاخیر می*اندازید؟​​ یکی از معدود راه های جذب مشتری ؛ پاداش دادن در یک فضای دوستانه مجازی است. به عبارت دیگر دادن هدیه (پاداش) یک روش اثر گذار و ترغیب کننده است که بر پایه اصل ارتباط با مشتری، بنا نهاده شده است. آن طور که مشهود است دادن پاداش به مشتری می تواند معامله را به سود شما تمام کند. فراموش نکنید پاداش و هدیه با تخفیف دادن آسمان تا زمین فرق میکند . ​​
  7. با سلام و احترام به همگی دوستان عزیز و دوست داشتنی مخصوصا مدیر انجمن امروز به یکی از نکاتی مهمی که در بازاریابی خیلی مهم است میپردازیم ، که خیلی میتواند موثر و مفید واقع شود در فروش محصولات . یکی از اجزای بسیار مهم در فرایند بازاریابی که اکثر کارآفرینان آن را نادیده می گیرند، یافتن سود و منفعت عاطفی است. بطور کلی ما تمایل به تمرکز بیشتر انرژی خود بر ویژگیهای اصلی کسب و کار – از برنامه ساعات کاری و خصوصیات محصول گرفته تا قیمت گذاری محصول و خدمات – داریم. اما اینها موارد اصلی نیستند که شما را از دیگران متمایز میکنند. اجزاء منطقی کسب و کار شما نقش اندکی در متمایز ساختن شما در برابر رقبا دارد. آنها همچنین کمکی به شما در ایجاد یک رابطه با مشتریانتان نمی کنند. در حقیقت این پیشنهادهای احساسی شما هستند که شما را به یک مورد ویژه و در نهایت به یک برند تبدیل می کنند. به عنوان مثال حوزه پاک کننده ها را در نظر بگیرید: چیزی که همه ما به خوبی با آن آشنا هستیم. تقریبا تمامی محصولات موجود در این بازار مجموعه مزایای یکسانی را ارائه می دهند: تمیز کنندگی، سفید کنندگی، شفافیت و بر طرف کننده لک. بیشتر آنها از مواد تشکیل دهنده یکسانی تولید می شوند. به همین خاطر با ارائه دلایل منطقی مشکل می توان گفت که یکی از آنها از دیگری برتری دارد. چرا که همه آنها با ویژگیهای پایه و هسته ای یکسانی با هم در رقابت هستند. یک دقیقه در رابطه با چگونگی انتخاب یکی از آنها فکر کنید. مطمئن هستم که در حال نام بردن از ویژگیها هستید، اما در حقیقت این برندها هستند که شما انتخاب می کنید. شما یک برند را نسبت به یک برند دیگر ترجیح داده و انتخاب می کنید، چرا که به آن اعتماد دارید، با آن آشنا هستید، به نعی نسبت به آن وابستگی دارید، یا اینکه بطور ویژه ای توسط یک شخص ثالث مورد اعتماد به شما پیشنهاد شده است. اینها همگی منافع احساسی هستند. اینها منافع احساسی هستند که آن محصولات را تبدیل به برند کرده اند. شما نه با محصولات، بلکه با برندها ارتباط بر قرار می کنید. بعنوان یک کارآفرین، شما هم می توانید همین کار در رابطه با کسب و کار خودتان انجام دهید. همانطور که شما یقینا باید محصولات خود را از طریق ویژگیهای اصلی آنها مورد طبقه بندی قرار دهید، اگر مایل به ایجاد برندی هستید که مردم به آن اعتماد داشته و آن را به دیگران پیشنهاد دهند، شما باید به آنها، یک منفعت احساسی را معرفی کنید. شما می فرمایید که مدیر یک رستوران هستید. مشتریان شما می دانند که می توانند پیشنهادهای مطبوع غذایی ویژه را بصورت روزانه از شما دریافت کنند. اما شما چه چیزی می توانید به آنها بدهید که آنها در جای دیگر نتوانند به آن دست پیدا کنند. آیا آن احساس در خانه بودن، همراه با پذیرایی مطبوع در محیطی دلنشین است؟ بعنوان مثال برای رستوران باغ زیتون، این متمایز کننده احساسی، می تواند پیشنهاد مکانی به مشتریان خود باشد که در آن بتوانند همراه با خانواده خود تجربه یک غذای واقعی را داشته باشند. نگاهی داشته باشید به تجربه برند در نظر آنها، از تبلیغات در وبسایت گرفته تا ترفیعات جانبی، همگی حول یک مزیت احساسی گرد هم آمده اند. هر کسب و کاری باید با احساسات مشتریان به گونه ای متفاوت روبرو شود، شیوه ای که به بهترین نحو هماهنگ با آن کسب و کار باشد. اگر شما یک مشاور کسب و کار باشید، ممکن است در نظر داشته باشید که تنها چیزی که شما باید به صاحبان کسب و کار ارائه دهید همان موارد وظیفه ای شامل گزارشها و تجزیه و تحلیل ها است. در حالیکه اینها مورادی است که مشتری شما بصورت روزانه و مداوم به آنها نیاز دارد و یک مزیت اساسی و ساختاری دیگر وجود دارد که همان مزیت احساسی است و شما می توانید در اختیار وی قرار دهید: ساختن شهرت و اعتبار برای آنها در بین همکارانشان، کمک کردن به آنها در ترویج کار و یا برقراری تعادل بین کار و زندگی شخصی. شما همچنین به آنها اعتماد و حس قابل اطمینان بودن می بخشید – فاکتورهایی که ایجاد جذابیت و زیبایی می کنند. اینها مزایای احساسی هستند که یک رابطه ماندگار را با مشتریان سبب می شوند، در نتیجه آنها بیشتر بجای همکاری با رقیب شما، خواهان همکاری با شما خواهند بود. مزیت احساسی برند شما ممکن است بطور مستقیم برای شما آشکار نباشد. صحبت کردن با مشتریان وفادار می تواند فرصت خوبی برای جستجو در رابطه با این مزیت احساسی که اتفاقاعامل جذابیت هم هست، باشد. همچنین سعی کنید نگاهی داشته باشید به مواردی که رقبای شما به مشتریان خود ارائه می دهند. این مورد می تواند ایده های خوبی را به شما بدهد. خیلی ساده به این فکر کنید که چرا مشتریان شما باید گاه بیگاه و دوباره به شما مراجعه کنند. مشتریان لزوما آن چیزی را که برایشان انجام داده اید، به اندازه احساسی که در آنها به وجود آورده اید به خاطر نمی آورند. این دقیقا همان نقطه ای است شما می توانید مزیت احساسی خود را نمایان سازید. از صبر و حوصله تون بی نهایت سپاسگزارم با سپاس و تشکر از مدیر انجمن شرکت توسعه نسل وب همیشه راه بهتری برای فروش هست.
  8. با سلام و احترام خدمت مدیر سایت جوملا فروم از آنجایی که لینک دانلود کتاب تاکیتک های بازاریابی و فروش اینترنتی را گذاشتم تنها دلیل میتواند این باشد که حجم این کتاب با کیفیت و نظارت خاصی تدوین شده است نتوانستم آن را با آپلودسنتر انجمن شما آپلود کنم . از این جهت لینک دانلود را گذاشتم تا کاربران جوملا فروم بتوانند با کیفیت بالا این کتاب را دانلود کنند. ولی باز هم اگر با قوانین و مقررات سایت تناقض دارد میتوانم نام سایت و لوگوی سایت شما را در صفحات اول کتاب درج کنیم و همچنین تشکر از سایت شما با همکاری در این امر. شبی خوبی داشته باشید شرکت توسعه نسل وب همیشه راه بهتری هست
  9. با سلام و احترام به شما دوستان خوبم کتاب تاکتیک های بازاریابی و فروش اینترنتی کتابی است با کسب و کار امروز شما ارتباط مستقیم دارد . اگر میخواهید در کسب وکارتان تجربه داشته باشید کافی است یکبار کتاب تاکتیک های بازاریابی و فروش اینترنتی را مطالعه کنید . لینک دانلود رایگان کتاب تاکتیک های بازاریابی و فروش اینترنتی خوشحال میشویم از نقطه نظرات شما دوستان آگاه شویم.
  10. سلام دوست عزیز همه قسمت ها در سایت منتشر شده است میتوانید به سایت مراجعه کنید موفق باشید
  11. جلسه دوازدهم آموزش برنامه نویسی جوملا هم در سایت منتشر شد در این جلسه شما نحوه با ساختن پکیج نهایی از افزونه آشنا خواهید شد، این آخرین قدم برای شروع برنامه نویسی جوملا می باشد برای دریافت آموزش به لینک زیر مراجعه کنید... دوره رایگان آموزش برنامه نویسی جوملا قسمت دوازدهم : آموزش ساختن پکیج نهایی از افزونه از تمامی دوستانی که در این دوره شرکت کرده اند تشکر میکنم، امیدوارم گام خوبی را در این مسیر برداشته باشید برای پایان آماده هستید؟
  12. جلسه یازدهم آموزش برنامه نویسی جوملا هم در سایت منتشر شد در این جلسه شما با نحوه ساختن view نمایش اطلاعات کامل یک آگهی در بخش کاربری آشنا خواهید شد، این یازدهمین قدم برای شروع برنامه نویسی جوملا می باشد برای دریافت آموزش به لینک زیر مراجعه کنید... دوره رایگان آموزش برنامه نویسی جوملا قسمت دهم : ایجاد لیست آگهی ها در بخش کاربری فقط یک جلسه دیگر مونده! برای شروع آماده هستید؟ از شما دوست عزیز که تا این قسمت از آموزش با ما همراه بودید کمال تشکر را دارم، فقط از شما یک درخواست دارم : این آموزش را به دوستان خودتان هم معرفی کنید، تا دوستانی که علاقمند به برنامه نویسی بر اساس فریمورک جوملا هستند ، از این دوره غیر حضوری بهره ببرند.
  13. جلسه هفتم آموزش برنامه نویسی جوملا هم در سایت منتشر شد آیا تا این جلسه ، از نوع آموزش راضی بوده اید؟ در این جلسه شما با نحوه نمایش لیست آگهی ها در بخش مدیریت آشنا خواهید شد، این هفتمین قدم برای شروع برنامه نویسی جوملا می باشد برای دریافت آموزش به لینک زیر مراجعه کنید... دوره رایگان آموزش برنامه نویسی جوملا قسمت هفتم : نمایش لیست آگهی ها در بخش مدیریت برای شروع آماده هستید؟
  14. جلسه چهارم آموزش برنامه نویسی جوملا هم در سایت منتشر شد حالا چقدر خودتون را آماده کردید که جلسه چهارم را هم شروع کنیم ... در این جلسه با نحوه ایجاد فایل های ترجمه و فرم ها در جوملا آشنا خواهید شد، این چهارمین قدم برای شروع برنامه نویسی جوملا می باشد برای دریافت آموزش به لینک زیر مراجعه کنید... دوره رایگان آموزش برنامه نویسی جوملا قسمت چهارم : آشنایی با ایجاد فایل های ترجمه و فرم ها در جوملا برای شروع آماده هستید؟ از شما دوست عزیز که تا این قسمت از آموزش با ما همراه بودید کمال تشکر را دارم، فقط از شما یک درخواست دارم : این آموزش را به دوستان خودتان هم معرفی کنید، تا دوستانی که علاقمند به برنامه نویسی بر اساس فریمورک جوملا هستند ، از این دوره غیر حضوری بهره ببرند.
  15. جلسه سوم آموزش برنامه نویسی جوملا هم در سایت منتشر شد جلسه صفر ، جلسه یک و جلسه دو که با استقبال خوبی از دوستان علاقمند روبرو بود حالا چقدر خودتون را آماده کردید که جلسه سوم را هم شروع کنیم ... در این جلسه آشنایی با ایجاد لیست مشتری ها در مدیریت جوملا آشنا خواهید شد، این سومین قدم برای شروع برنامه نویسی جوملا می باشد برای دریافت آموزش به لینک زیر مراجعه کنید... دوره رایگان آموزش برنامه نویسی جوملا قسمت سوم : ایجاد لیست مشتری ها در مدیریت جوملا آیا برای شروع آماده هستید؟ از شما دوست عزیز که تا این قسمت از آموزش با ما همراه بودید کمال تشکر را دارم، فقط از شما یک درخواست دارم : این آموزش را به دوستان خودتان هم معرفی کنید، تا دوستانی که علاقمند به برنامه نویسی بر اساس فریمورک جوملا هستند ، از این دوره غیر حضوری بهره ببرند.