amir2010

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    86
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره amir2010

  • درجه
    علاقه مند جوملا
  • تاریخ تولد
  1. ببخشید دوستان نام دامنه (بدون لینک):w w w . d o w n l l o a d h a . c o m
  2. سلام من یک دامنه دارم و میخوام این دامنه رو به دلیل اینکه دامنه جدیدی خریدم بفروشم اگر کسی این دامنه رو خواست تماس بگیره ایمیل:amirzmosavi20@gmail.com نام دامنه:بازی اندروید،ایفون و ایپد ~ دانلود بازی های اندروید ، ایفون و ایپد قیمت: 36 هزار تومن در صورت تمایل به خرید با جیمیل بالا و یا در همین تاپیک در تماس باشید(توجه:اگر تا 3 یا 2 ساعت بعد از ارسال ایمیل پاسخی دریافت نکردید در همین تاپیک مطرح کنید)
  3. سلام من از جوملا 3.4.3 استفاده میکنم و میخوام محتوا(مطالب و مجموعه و ...) رو از جوملا به ورد پرس انتقال دهم من در بضی از سایت ها خواند ام که باید دوتا هاست داشته باشی اما من یک هاست دارم و میخوام محتوا(مطالب و مجموعه و ...) رو از جوملایی که درون همین هاست نصب است رو انتقال بدم به وردپرسی که میخواهم در همین هاست نصب کنم لطفن کمکم کنید؟؟؟؟:dadad4:
  4. سلام من یک مشکل دیگه هم دارم اومنم اینه که وقتی میخوام توی کومنتو یا فرم تماس با ما نظرم رو وارد کنم مینویسه |کد وارد نشده است| مشکل چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  5. سلام ببخشید یادم رفت بپرسم من قبلن سایتم روی یک جوملا نصب بود و بعد از چند روز یک قالب به صورت بسته نصبی نصب کردم میخواستم بدونم چه تغییراتی باید داخل سرچ کنسول(گوگل وبمستر) انجام دهم اخه فایل هایی که گوگل و سایت مپ به من داد رو هردو رو همراه با جوملا قبلی حذف کردم چه تغییراتی باید انجام دهم؟؟؟؟؟ وابن که میخواستم بدونم افزونه ای هست که بتونم چند مطلب رو باهم دیگه ارسال کنم؟؟؟؟؟؟
  6. سلام من از جوملا 3.4.3 استفاد میکنم و قالبمم zo2 hallo است: 1.میخواستم بدونم چجوری میشه که دور هر مطلب یه کادر کشیده بشه؟؟؟؟؟:dadad4: 2.واین که من وقتی یه چیزی رو سرچ میکنم فقط عنوانش رو میاره و مطلب رو به صورت کامل نمیاره میخواستم بدونم چجوری میشه که مطلب رو به صورت کامل بیاره؟؟؟؟:dadad4: 3.و همچنینی وقتی روی یک گزینه در منو کلیک میکنم یک جدول باز میشه و فقط عنوان مطالب توی اون جدول هست من میخواستم بدونم که چجوری میشه که مطالب به صورت کامل نمایش داده بشه و نه به صورت عنوان؟؟؟؟؟؟:dadad4: 4.و اخرینش هم اینکه من در جوملا قبلیم در قسمت کنترل پنلم یک قسمتی به نام محبوب ترین مطالب وجود داشت اما از وقتی که قالب جدید رو نصب کردم دیگه اون وجود نداره میخواستم بدونم که چجوری میشه اونو اورد؟؟؟:dadad4: لطفن (درصورت امکان) سریعتر پاسخ دهید
  7. ببخشید که میگم ولی میشه لطفن پاسخ بدید
  8. سلام میشه لطفن به ارسال های من پاسخ بدهید ببخشید میشه لطفن فارسی ساز جوملا 3.4.3 رو قرار بدید هرچی گشتم نبود میشه قرار بدید وبعد اینکه چجوری باید این فارسی ساز رو نصب کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  9. این هم یک عکس از سوال شماره 2 در ارسال قبلی: لطفن اگر میشه سریعتر کمک کنید لطفن:dadad4:
  10. سلام واقعن معذرت میخوام ولی میشه لطفن اگه کسی پاسخ سوالات من رو میدونه بهم بگه:dadad4:
  11. سلام ممنون از پاسختون واقعن پاسخ هاتون عالیه ببخشید حالا که من قالبم رو که به صورت بسته نصبی بود ریختم باید چه تغییراتی در گوگل وبمسترم انجام دهم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 1.واین که من میخوام دور هر مطلبم در سایت یه کادر که نازک یه پیکسلی با رنک نقره ای کم رنگ کشیده بشه و میخوام که چهار گوشه کادرهم به صورت مربعی(شکسته) نباشه بلکه میخوام خمیده باشه باید چیکار کنم میشه لطفن کمکم کنید؟؟؟؟؟ 2.من یک مجموعه و یک زیر من ساختم و ان مجموعه را به زیر منوعم متصل کردم و وقتی از داخل ان سایت نام زیر منو ام را انتخاب میکنم به جای اینکه مطالب را مانند صفحه اول به شکلل کامل بیاورد یک جدول نمایش میدهد که داخل ان فقط عنوان مطالب هستش و تو باید روی عنوان مطالب کلیک کنی تا بتونی مطلب رو به صورت کامل ببینی لطفن کمک کنید که چجوری باید یه کاری کنم که مطالب رو به صورت کامل بیاورد؟؟؟ کمکم کید لطفن باتشکر فراوان از پاسخ های عالی شما :yeah::yeah::yeah::yeah:
  12. سلام من یک قالب به صورت بسته نصبی گرفتم و نصبش کردم اما جوملایی که داخل قالب هست انگلیسی و بعضی از قسمت ها رو نداره ایا کسی میتونه جوملای درون قالب من رو عوض کنه و لینک دانلودش رو برای من قرار بده؟؟؟؟ مهم ترین مشکلش اینه که ورایشگر رو روی tinmyce میزارم ولی ویرایشگرش مثل ویرایشگر tinmyce جوملای سایت جوملا فارسی نیست و یا اینکه وقتی میخوام مطلب ایجاد کمک قسمتی به نام انتشار که باید روز یا تاریخ ایجاد مطلب و توضیحات متا و یا ... را مشخص کنی ندارد در عکس زیر متوجه میشوید: سوال من اینه که میشه جوملای درون این الب رو یه کسی برام عوض کنه و لینکش رو برام بذاره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لینکی که من ازش قالب رو گرفتم:دانلود قالب با لینک مستقیم اگر لینک بالا کار نکرد با این لینک بروید:دانلود قالبzo2 hallo لطفن اگر کسی این کار رو به صورت رایگان انجام میده پاسخ بده
  13. سلام ببخشید میشه لطفن به صورت مبتدیانه نوع گروه منو رو توضیح بدید لطفن
  14. ببخشید خدایی یادم رفت بگم گه من قالب جدید به صورت بسته نصبی نصب کردم و جوملا داخلش اینجوریه
  15. سلام من جوملا 3.4.3 داشتم و به راحتی باهاش منو میساختم اما الان وقتی میخوام منو بسازم عجیب و غریبه نیگا کنین: مشکل اینه که در جوملای قبلی من اینطوری نبود لطفن به صورت مبتدیانه راهنمایی کنید :dadad4::dadad4::dadad4: