Hamid.Sv

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    58
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

1 دنبال کننده

درباره Hamid.Sv

  • درجه
    علاقه مند جوملا
  • تاریخ تولد
  1. درود من هر زمان میخواهم دیتابیس خود را ایمپورت نمایم با تصویر ارسالی مواجه می شوم!! مشکل از کجاست!!
  2. درود دوستان افزونه گالری وجود دارد که تصاویر را از جایی به غیر از هاست نمایش دهد!! یعنی تصاویر آپلود شده در سایت ها و یا آپلود سنتر های دیگر را نمایش دهد!!
  3. دوست عزیز شما باید نزدیکترین قالبی که به قالب مورد نظر شما وجود دارد را انتخاب و سپس خود آن را ویرایش نمایید. بهترین باشید.
  4. درود از سایت زیر می توانید قالب های تجاری و رایگان فارسی دریافت نمائید. ------------ ( تبلیغات ممنوع ! ) بهترین باشید.
  5. درود دوستان کسی میدونه چطور میشه تصویری از جایی دیگه به غیر هاست به فوکا گالری اضافه کرد!!
  6. درود از سایت ---------- آر میتوانید دریافت نمایید. www.*****.ir بهترین باشید.
  7. درود بله شما میتوانید از طریق سایت گوگل با جمله ( سامانه استعلام شرکت های ثبت شده ) سایت های مرتبط را مشاهده نمائید و یا اینکه از سایت زیر به صورت مستقیم استعلام خود را انجام دهدید. سامانه شناسه ملی اشخاص حقوقی کشور | سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بهترین باشید.
  8. درود از قسمت افزونه ها / وارد مدیریت ماژول ها شوید و بر روی ماژول مورد نظر خود کلیک کنید و تنظیمات را اعمال نمایید. بهترین باشید.
  9. درود نام Learn را با نامی دیگر ترکیب کنید: مثال : Learn - Joomla بهترین باشید.
  10. درود به تنظیمات ماژول بروید اگر تنظیمات طول و عرض وجود نداشته ماژول قابل تغییر نمی باشد. بهترین باشید.
  11. درود دوستان من دارم با افزونه فروشگاه ساز J2Store ورژن 3.1.10 جوملا 3 کار میکنم. متاسفانه زمانی که مطلب (کالایی) را به عنوان فایل انتخاب میکنم تا بتوانم فایل (پروژه ای) را برای فروش قرار داده ام و در منوی مورد نظری که مجموعه همان مطلب را هم قرار داده ام، متاسفانه در صفحه مورد نظر سایت کالا (پروژه یا همان فایل) نمایش داده نمی شود. من در مطلب مورد نظر در قسمت / فروشگاه J2Store / نوع کالای خود را بر روی ( دیجیتال فایل) قرار داده ام. ممنون از لطف همه دوستان.
  12. درود بله قبل از ارسال اسم مورد نظر از همان مرجع استعلام خواهند گرفت و به اطلاع شما می رسانند. بهترین باشید.
  13. درود شما میتوانید از لین زیر مجموعه ای از قالب های نزدیک به قالب خود را انتخاب کنید. http://www.*****.ir/demo/?theme=nasim بهترین باشید
  14. درود فوکا گاری شما با ورژن Php شما سازگاری ندارد. لطفا افزونه مطابق جوملای خود را نصب نمایید. بهترین باشید.
  15. درود دوست عزیز با بروزرسانی جوملا افزونه های مربوط به آن نیز در مدت خیلی کوتاهی به روزرسانی می شوند. لذا خیلی نگران بروزرسانی ها نباشید. بهترین باشید.