yar33

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    11
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • Days Won

    1

yar33 last won the day on جولای 23 2023

yar33 had the most liked content!

اعتبار در انجمن

1 عادی

درباره yar33

  • درجه
    تازه وارد
  • تاریخ تولد
  1. http://www.zainalabedin.com/mashhad-hotels.html?start=10 ممنون ببینید من این صفحه ها رو می خوام کد نو ایندیکس رو بهش اضافه کنم چون با اضافه شدن مطالب جدید استارت 10 تا 100 هم می تونه بالا بره و همه اینها مشکل کنونیکال ایجاد می کنند از کد کنونیکال هم استفاده کردم اما میخواهم نو ایندیکس شون هم بکنم.
  2. سایتی که با جوملا 3 هست از K2 بخش نظراتش این مشکل رو دارم سایتی که با جوملا 4 هست از خود جوملا استفاده می کنم و بخش مقالات این مشکل رو دارم یعنی مقاله جدید که نوشته میشه مقالات قبلی رو براشون صفحه های جدید درست می کنه برای بعضی از سی ام اس ها صفحه بندی با page/ انجام میشه و برای ما با ?start= چون از خود جوملا استفاده می کنم ممنون میشم اگر بتون دقیق راهنماییم کنید.
  3. ممنون این کار رو انجام دادم گفتند از کلود فلیر هست. آموزش های کلودفلیر رو دیدم نوشته بود اگر در صفحه خطا اسم کلود فلیر نبود ایراد از هاست هست. بعضی از مرورگرها دچار مشکل هست اما مرورگرهای دیگه خطا میده هاست هم هنوز جواب درستی نداده از دامنه دات کام استفاده می کنم هاستم هم خارج ایران هست.
  4. سورسش کدوم فایل هست از جوملا 4.3.2 استفاده می کنم.
  5. سلام متاسفانه متوجه شدم سایتم در برخی مرورگرها (با نمایش خطای 403 ) باز نمی شود و یا با تغییر آی پی باز می شود البته یک بازدیدکننده خارجی هم گفت که سایت باز نمی شود. لطفا دوستانی که بلدند راهنمایی کنند مرسی
  6. ممنون ولی دنبال راهی هستم که از طریق خود صفحه ایجاد شده نو ایندیکس شون کنم
  7. ممنون ولی دنبال راهی هستم که از طریق خود صفحه ایجاد شده نو ایندیکس شون کنم
  8. ممنون ولی دنبال راهی هستم که از طریق خود صفحه ایجاد شده نو ایندیکس شون کنم
  9. ممنون ولی دنبال راهی هستم که از طریق خود صفحه ایجاد شده نو ایندیکس شون کنم
  10. ممنون ولی دنبال راهی هستم که از طریق خود صفحه ایجاد شده نو ایندیکس شون کنم
  11. سلام دوستان جوملا نظرات و مطالب قدیمی رو به صورت خودکار آرشیو می کند و برای اونها صفحه های جدیدی که با "?start=" شروع می شود ایجاد می کند. نو ایندیکس کردن این صفحه ها از داخل پنل مدیریت جوملا امکان پذیر نیست لطفا دوستان محبت کنند راهنمایی کنند که این مشکل رو بتوانم رفع کنم. من این مشکل رو هم در جوملا 3 و هم 4 دارم. ممنون