lilo

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    37
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی ارسال های lilo

  1. سلام سایت جوملا را ساختم تموم شده، صفحه اول سایت دو دکمه داره که دکمه فارسی وارد سایتی که ساختم می شه اما برای دکمه انگلیسی می خواستم وارد سایت به زبان انگلیسی بشه باید چه کار کنم ؟؟؟؟ اگه نخوام از دکمه استفاده کنم برای انگلیسی کردن سایتم باید چه کار کنم؟
  2. برای تغییر رنگ منو در قالب yougrids جوملا 2.5 به کدام فایل css باید دسترسی داشت و چگونه ؟
  3. سلام، خسته نباشید، ماژول اسلاید شو می خواستم شبیه به سایت http://mobinnet.com/
  4. سلام.می خواستم کد مربوطه به ( برای حمایت از ما امتیاز دهید g +1 ) در پایین صفحه اصلی سایت جوملا نشون میده را حذف کنم چطور ممکنه؟
  5. سلام . سایت جوملا روی localhost انجام دادم برای انتقال به ایران هاست باید چه کار کنم ؟؟؟
  6. سلام، ظاهری زیباتر برای منوبار قالب yougrids می خواستم، می خوام از از این حالت در بیاد با تشکر
  7. اگه یک منو داشته باشیم شامل چندین زیر منو و این زیر منوها شامل چندین عکس اگه بخوایم این تصاویر به صورت اسلایدر نمایش داده شود از ماژول استفاده کنم موقعیتش چی؟ از کامپوننت ؟
  8. سلام.می خواستم کاربر این امکان را داشته باشه که فایلهای pdf را دانلود کنه برای دانلود از روی هاست باید چی کار کنم ؟
  9. http://نام سایت/ fa/ فولدر/ فایل pdf ایین لینک را که میزارم جواب نمیده لطفا راهنمایی کنید نام سایت چطور بنویسم ؟ کامل ؟
  10. http://gtmetrix.com/reports/www.adbartar.com/JOUGxKO5 لطفا این سایتو بررسی می کنید با تشکر
  11. سایت جوملایی را ایجاد کردم اما سرعتش خیلی پایینه چه کار کنم جهت بالا رفتن سرعت سایت ؟؟؟؟؟؟
  12. سایت را ازلکال به هاست انتقال دادم با اکیبا بکآپ گرفتم حالا می خواستم بازگردانی را با kickstart انجام دهم باید چه کار کنم kickstart را از روی لکال هاست بلدم.
  13. لطفاٌ به من بگید پلاگین سیستم فیلتر زبان که راجبش توضیح دادید در جوملا 2.5 هست آخه جوملای من نداره ؟
  14. سایت را تا به حال روی لکال انجام دادم می خواستم قبل از انتقال به هاست تنظیمات جهت بالابردن امنیت و رتبه سایت را انجام بدم ممنونم از راهنمایی
  15. انجمن امنیت کجاست ؟ پیداش نمی کنم ؟
  16. چطوری می تونم امتیاز سایت ایجاد شده بر اساس جوملا 2.5 در موتورهای جستحو به خصوص گوگل بالا ببرم ؟ این خیلی مهمه ، ممنونم از پاسختون
  17. اسم پلاگین لطفا می گید ؟
  18. گذاشتن اخبار از یک سایت خبری در جوملا 2.5 اگه بخوام از کامپوننت استفاده کنم چه کامپوننتی و چطوری باید در وسط صفحه قرار بدم ؟؟؟
  19. ممنونم از پاسخ و توجهتون
  20. لطفاً لینک ماژول خبری را برام بزارید تشکر
  21. اگه بخوایم از منوی آبشاری برای منوی پیش فرض قالب yougrids استفاده کنیم چی ؟ موقعیت این ماژول را باید کجا گذاشت و منوی پیش فرض چی می شه ؟
  22. صابر جان ممکنه که لینکشو بزارید آخه سایتش باید عضو شد!!!!
  23. پس بکآپ گیری سایت با اکیبا چی ؟ اول باید با اکیبا از سایتم بکآپ بگیرم ؟؟؟؟؟؟ یا اینکه همین که دیتابیس را در هاست import کردم و بعد از تنظیمات دیگه انجام می شه؟؟؟
  24. افزونه module any where را نصب کردم گفتش که با موفقیت نصب شده و هشدار داد که باید کش را خالی کنم، اما نمیدونستم باید چطوری انجام بدم!!! بعد از نصب دکمه install modual اضافه شد به editor اما وقتی که ماژولی را انتخاب می کنم فقط اسم ماژول را می نویسه زیر تصاویر اما هیچ اتفاقی نمی افته خواهش می کنم راهنمایی کنید
  25. یک منوکه چندتا زیر منو داره و هر کدام از زیر منوها حاوی چندین عکس می خوام روی هر زیرمنو که کلیک می شه تصاویر را به صورت اسلایدر نمایش بده ، لطفـــــــــــــــــــــــــــــــاً