mrhossein

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    53
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

1 دنبال کننده

درباره mrhossein

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد
  1. میشه؟ نمیشه؟ نبود؟ نگردم؟ بگردم؟ هست؟ نیست؟
  2. سلام. در مورد ارسال محصولات فیزیکی از طریق پست و تیپاکس نرخ حمل و نقل براساس وزن و ابعاد یا براساس وزن به تنهایی صورت میگیره. حال در هیکاشاپ چطور باید بگیم که هزینه حمل و نقل رو براساس وزن محصولی مثلا کیلویی 2000 تومن محاسبه کن یا برای ابعاد مثلا بزرگتر از 80 در 80 در 90 کیلویی 2200 محاسبه کن و ... ممنونم
  3. ممنونم. حالا این کار معمول با چه روشی انجام میشه؟ چون مشکلی که من دارم اینه که تا از یه طریقی کلاس به یک بخش اختصاص داده نشده نمیشه برای اون کلاس استایل نوشت.
  4. سلام. شاید باور نکنید. من این مساله را در github به طور جدی پیگیریی کردم و در نهایت خواستم تا برنامه نویس کامپوننت فیلدها پاسخ مرا بدهد. آنها کسی به نام Allon Moritz را به من معرفی کردند و او در پاسخ گفت که کلاس بیشتری به تنظیمات جوملا اضافه نخواهد کرد. البته یک راه حل داد: I would not introduce more classes, if you need to alter the output, then you should use layout overrides. دقیقا نمی دونم منظورش از لغو طرح چیه و چطور باید این کار رو انجام بدم. لااقل تلاش خودم رو کردم و مطمئن هستم در نسخه های بعدی جوملا نباید منتظر تغییری در این قسمت باشم.
  5. راستش من دیگه فکر نمیکنم بیشتر از تصاویری که گذاشتم بتونم توضیح بدم. شما خودتون با جوملا 3.7 امتحان کنید و دو مجموعه مطلب بسازید. حالا چند فیلد برای مجموعه اول و چند فیلد هم برای مجموعه دوم بسازید. کاری کنید که در مجموعه مطالب اول، فیلدها دارای عنوانی با کادر آبی و مقداری با کادر خاکستری باشند و در مجموعه مطالب دوم فیلدها دارای عنوانی با کادر زرد و مقداری با کادر قرمز باشند. اگر موفق شدید به هر راه حلی که رسیدین به ما هم بگین انجام بدیم.
  6. سلام مهندس. من رفتم توی این قسمت عضو شدم و همین چیزا رو اونجا هم نوشتم. ولی چرا کسی نمیاد جواب بده؟
  7. دلیل اینکه در قسمت پلاکین ها نمایش داده نمیشد هم همین بود. منظورم از مورد اول هم همین بود. می گفت پلاگین سیستم فیلدها غیرفعال هست. روش که میزدم می دیدم فعاله ولی بعد که می رفتم تو لیست پلاگین ها اصلا چنین پلاگینی وجود نداشت. حالا چجوری تنظیماتش رو نشون میداد و کجا فعال بود نمیدونم. به هرحال الان همشون رو نصب کردم حل شد. تشکر. توضیحاتتون کامل بود.
  8. سلام. بله ممنون. نصب نشده بودند.
  9. سلام مهندس

    در مورد استایل دهی فیلدهای جوملا 3.7

    جوملا اومده کامپوننت فیلد رو به نسخه جدید اضافه کرده و برای سفارشی کردن کلاس اون فقط تنظیمات رو برای  field-entry  در نظر گرفته. در صورتی که اصل مطلب اینه که ما بتوینم به  به  field-label و field-value کلاس سفارشی بدیم و چنین امکانی وجود نداره.

    اینکه خیلی واضح هست. شما خودتون برید به یکی از فیلدهاتون برای عنوان فیلد یک کادر آبی و برای مقدار اون فیلد یک کادر زرد بسازید. اگر تونستین به ماهم یاد بدین.

    تشکر.

  10. مهندس من مشکلی ندارم.جوملا مشکل داره. جوملا اومده کامپوننت فیلد رو به نسخه جدید اضافه کرده و برای سفارشی کردن کلاس اون فقط تنظیمات رو برای field-entry در نظر گرفته. در صورتی که اصل مطلب اینه که ما بتوینم به به field-label و field-value کلاس سفارشی بدیم و چنین امکانی وجود نداره. اینکه خیلی واضح هست. شما خودتون برید به یکی از فیلدهاتون برای عنوان فیلد یک کادر آبی و برای مقدار اون فیلد یک کادر زرد بسازید. اگر تونستین. خدا میدونه نمیدونم چجوری بگم دیگه.
  11. سلام. جوملا رو به 3.7 آپدیت کردم. اکنون دو مشکل با کامپوننت فیلد دارم. 1 نمایش دائمی پیغام غیذ فعال بودن پلاگین سیستم فیلدها (وقتی روی فعال سازی میزنم پلاگین رو نمایش میده که فعال هست ولی از قسمت مدیریت هرچی میگردم نیست.) و مشکل دیگه اینه که منوی کشویی انتخاب نوع فیلد در قسمت فیلد جدید غیر فعال هست. لطفا راهنمایی کنید. تشکر.
  12. من میخوام این مطالب رو برای جوملای جهانی ارسال کنم شاید اونها متوجه منظور من بشن. ممکنه لطفا راهنمایی کنید از کجا باید این گزارش رو براشون ارسال کنم؟
  13. سلام مدیر محترم. ظاهرا شما هم سوال بنده و متوجه نشدید. کلاس های عمومی جوملا در همه سایت هایی جوملایی که از نسخه 3.7 استفاده می کنند یکسان هست. لطفا به من سوال که در حدود 4 بار در این صفحه آن را تکرار و تشریح کرده ام دقت کنید.
  14. ما که کلا از گرفتن یه جواب حسابی نا امید شدیم. خداحافظ شما.
  15. سلام. بفرمایید: http://fuffel.ir/ البته من هنوز از فیلدهای جوملا توی این سایت استفاده نکردم. ولی اگر براتون مقدور هست که باکس های مورد نظر رو به تنظیمات فیلدهای جوملا اضافه کنید براتون مشخصات هاست رو تو خصوصی اسال کنم. ممنون.