hostjoomir

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    5
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره hostjoomir

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد
  1. وب هاستینگ یک سرویس ارائه شده توسط وب به کاربران است که فراهم کننده یک فضا برای میزبانی وب سایت انها میباشد. آپلود کردن وب سایت بر روی وب کاربران دیگر قادر به دسترسی به وب سایت و مشاهده وب سایت خواهند بود علاوه بر این وب کراولس که بخشی از شاخص ایندکس موتورهای جستجو میباشد بروی سیستم هاست وب سایت خواهد بود. رتبه بندی وب کراولس برای وب سایت بر اساس پارامترهای محتلفی است که یکی از آنها وب هاستینگ میباشد. انتخاب وب هاستینگ مناسب و خوب بر رتبه بندی وب سایت در موتور های جستجو اثر می گذارد. اگر وب سایت به درستی و مناسب هاست شده باشد توسط موتورهای جستجو رتبه بندی خوب و حداکثر ترافیک کاربر را دریافت خواهد کرد. و اگر وب سایت بدرستی هاست نشده باشد بر رتبه بندی وب سایت اثر فراوان خواهد گذاشت. تعداد مختلفی از راه ها برای میزبانی وب سایت موجود میباشد. یکی از آنها وب هاستینگ آزاد میباشد. این راه میزبانی به آسانی در دسترس میباشد و پرداخت هزینه آن بعد از میزبانی وب سایت میباشد. در این نوع محتوای وب سایت های میزبانی شده در وب هاستینگ مجانی توسط موتورهای جستجو از لیست وب سایت ها حذف خواهند شد بنابراین در دسترس نبودن وب سایت در لیست موتورهای جستجو محدودیت کاربران را بوجود می آورد در نتیجه ترافیک وب سایت به حداقل خود خواهد رسید. دومین آیتم تاثیر گذار بر روی رتبه بندی وب سایت محل سرور وب هاستینگ میباشد. اگر سرور در جایی باشد که آن منطقه کاربرانی نداشته باشد در نتیجه وب سایت از ترافیک کم رنج خواهد برد و نتیجه آن رتبه بندی خوبی در موتورهای جستجو نخواهد داشت اما اگر کاربران وب سایت در نزدیکی سرور قرار گرفته باشد دسترسی به وب سایت به حداکثر خواهد رسید و ترافیک بالایی دریافت خواهد کرد و رتبه بندی خوبی در موتورهای جستجو خواهد داشت. پارامتر بعدی تاثیر گذار بر رتبه بندی وب سایت آپ تایم وب سایت میباشد. بعضی از اوقات بدلیلی مشکل در سرور وب سایت برای کاربران غیر قابل دسترس خواهد بود در نتیجه بر رتبه بندی وب سایت در موتورهای جستجو اثر خواهد گذاشت. در چنین سناریویی حتی وب کراولس آن وب سایت را به عنوان وب سایت غیر قابل اعتماد علامت گذاری خواهد کرد. یکی دیگر از مسائل سرعت وب سایت که در مرورگر صفحات آن بارگذاری می شود است. گاهی اوقات صفحات وب بیش از حد طول خواهد کشید تا در سمت کاربر بارگذاری شوند در نتیجه این تاخیر باعث غیر قابل اعتماد بودن لینک دانلود می شود. با توجه به این تاخیر هم کاربر و هم موتوروهای جستجو از بازدید چنین وب سایت جلوگیری می کنند در نتیجه وب سایت ترافیک پایینی خواهد گرفت. آخرین پارامتر تاثیر گذار بر رتبه بندی وب سایت در موتورهای جستجو فضای مشترک میباشد. برخی از کاربران ترجیح می دهند که از فضای مشترک برای میزبانی وب سایت خود استفاده کنند. فضای به اشتراک گذاشته شده اشاره به فضای به اشتراک گذاشته شده ای که بیش از یک وب سایت در آن میزبانی شده است میباشد. با این حال بعضی وقت ها ممکن است یکی از وب سایت های میزبانی شده در این فضای مشترک بدلیل داشتن اسپم از طریق وب کراولس علامت گذاری شود و این باعث می شود که بازدید به این فضا را محدود کند در نتیجه بر کل وب سایت های دیگر اثر می گذارد و رتبه بندی آنها را پایین خواهد آورد.
  2. برای استفاده از وب میل گوگل به عنوان جایگزین وب میل هاست خود به cpanel هاست خود مراجعه نموده بر روی mail کلیک نمایید. سپس بر روی Modify Mail Exchanger (MX Entry) کلیک نموده که لیستی از MX records ظاهر می شود. بر روی Change an MX Entry کلیک نموده و در فیلد Change MX for ASPMX.L.GOOGLE.COM را وارد نمایید و بر روی کلید Change کلیک نمایید. تغییر رکوردها تا 24 ساعت طول خواهد کشید. با ایمیل خود یک اکانت در gmail ایجاد نمایید.
  3. برای استفاده از وب میل گوگل به عنوان جایگزین وب میل هاست خود به cpanel هاست خود مراجعه نموده بر روی mail کلیک نمایید. سپس بر روی Modify Mail Exchanger (MX Entry) کلیک نموده که لیستی از MX records ظاهر می شود. بر روی Change an MX Entry کلیک نموده و در فیلد Change MX for ASPMX.L.GOOGLE.COM را وارد نمایید و بر روی کلید Change کلیک نمایید. تغییر رکوردها تا 24 ساعت طول خواهد کشید. با ایمیل خود یک اکانت در gmail ایجاد نمایید.
  4. این شرکت های طراحی سایت بر اساس رنکینگ های جهانی قویترین شرکت های طراحی سایت در دنیا می باشند 1 - شرکت 2Advanced Studios 2 - شرکت Vento Solutions 3 - شرکت North Kingdom 4 - شرکت maoStudios 5 - شرکت Bayshore Solutions 6 - شرکت Magic Logix 7 - شرکت Orbit Media Studios 8 - شرکت Fusionbox
  5. <p><a href="http://ebay.joomir.com/" rel="external nofollow">آگهی رایگان</a></p>

    <p><a href="http://www.joomir.com/" rel="external nofollow">هاست</a></p>

    <p><a href="http://sitedesign.joomir.com/" rel="external nofollow">طراحی سایت</a></p>

    <p><a href="http://hosting.joomir.com/" rel="external nofollow">هاستینگ</a></p>

  6. شما می توانید با کامپیوتر شخصی خود یک وب سایت طراحی کنید و این کار آسان میباشد ولی نیاز به کمی دقت دارد. طراحی سایت چند مرحله میباشد ومن در این مقاله برای شما توضیح خواهم داد: مرحله اول: اول شما باید تصمیم بگیرید که چه محصولات یا خدماتی را می خواهید بفروش برسانید . اطمینان حاصل نمایید که شما محصولات کافی برای فروش داشته باشید. ایجاد یک قیمت منصفانه برای محصولات جدید خود یکی از بهترین راه ها برای جذب افراد به وب سایت خود می باشد. مرحله دوم: پس از ایجاد وب سایت خود اطمینان حاصل نمایید که وب سایت طراحی شده کاربر پسند باشد. و همچنین باید اطمینان حاصل نماید که مشتری از وب سایت شما قادر به سفارش محصولات یا خدمات شما باشد. همیشه در ذهن خود داشته باشید که اکثر مشتریان ممکن است تازه کاران دنیای کامپیوتر باشند. مرحله سوم: شما باید از برنامه های وابسته مانند Google AdSense و amazon استفاده کنید. هر دوی این برنامه ها برای شما درآمد بیشتری با ارائه اطلاعات زیادی در مورد موضوعات عالی خواهد داشت. مرحله چهارم: شما می خواهید مطمئن شوید که مشتری در وب سایت شما باقی می ماند ودر اغلب اوقات به وب سایت شما بازدیدی انجام دهد با ایجاد بخش مخصوص کاربران در وب سایت شما می توانید که مشتریان و بازدید کنندگان خود را در وب سایت خود نگه دارید. اگر شما در وب سایت خود بخش هایی مانند طالع بینی، خبرنامه ها و غیره داشته باشید باعث می شود مردم در وب سایت شما ثبت نام کنند و همیشه به وب سایت شما برگردندند. این نوع وب سایت ها یک منبع بیشتر درآمد میباشد و راز آن هم این است که شما به مشتریان خود همیشه اطلاعات کمی ارائه می دهید و باعث می شود مشتریان برای بدست آوردن اطلاعات همیشه به وب شایت شما سر بزنند و شما می توانید بابت اطلاعات شارژ ماهیانه دریافت کنید. مرحله پنجم: سعی کنید که وب سایت شما رتبه بندی بالایی در موتورهای جستجو داشته باشد. شما می خواهید هر چقدر بیشتر که مشتری می تواند به وب سایت شما بیایید باید وب سایت شما رتبه بندی بالایی در موتورهای جستجو داشته باشد و بازدید زیاد هم باعث ترافیک و بالا رفتن رتبه بندی وب سایت شما خواهد شد. بعد از اینکه وب سایت شما در طی یک دوره از زمان یک درآمد معقول و مناسب بدست آورد شما می توانید وب سایت خود را باسود بیشتری به کس دیگری بفروش برسانید. استانداردها را در طراحی سایت خود رعایت نمایید.