amin.poorsaeed

روش نصب و فعال سازی IonCube (یون کیوب) بر روی لوکال سرور EasyPHP

2 پست در این موضوع

ارسال شده در (ویرایش شده)

easyphp-devserver_70x70.png

سلام دوستان در این آموزش روش نصب IonCube بر روی لوکال سرور EasyPHP را خواهم گفت ، ابتدا به معرفی EasyPHP می پردازم ، EasyPHP یک لوکال سرور کامل و سبک می باشد که دنگ و فنگ و سختی های لوکال سرور های دیگر مثل Xamp و ... را نداره و بروزرسانی های متعدد + امکانات جدید برای اون از طریف سایت سازنده ارائه میشه که به نظر من از هر لوکال سرور دیگری کامل تر و سریع تر می باشد . شما می توانید آخرین نسخه این لوکال سرور + پلاگین ها و ... را از سایت سازنده دریافت کنید .

ioncube-loader-helper.php?page=logo

همانطور که میدانید به دلیل ماهیت تفسیری بودن زبان برنامه نویسی php و OpenSource بودن آن کلیه کدهای استفاده شده در یک اسکریپت و یا هر برنامه ای که تحت php نوشته شده باشد در دسترس عموم است . خیلی از برنامه نویسان برای جلوگیری از سو استفاده از برنامه ها و اسکریپتهای طراحی شده خودشان همیشه بدنبال راهکاری برای کدنمودن سورسهای برنامه خود بوده اند تا علاوه بر غیر قابل مشاهده بودن سورس برنامه ، امکان لایسنس گذاری بر روی اسکریپت خود را نیز داشته باشند و از انتشار عمومی آن جلوگیری کنند.

در چند سال گذشته شرکتهای مختلفی انواعی از ابزارهای مختلف را برای کد نمودن سورس های php عرضه کردند که از این بین برنامه ioncube یکی از قدرتمندترین آنها بود.برای اجرای یک اسکریپت که با استفاده از ioncueb کد گذاری شده است نیاز است تا Loader مخصوص به برنامه ioncube نیز بر روی سرور بارگذاری شود که این لودر در حکم یک مترجم اقدام به ترجمه اسکریپتهای کد شده برای سرور آپاچی میکند و به این ترتیب اسکریپت کد شده قابل اجرا خواهد شد.

بیشتر سرورهایی که شما از آنها هاست تهیه میکنید ioncueb loader را به صورت پیشفرض نصب میکنند ولی گاها مشاهده شده که در برخی از سرورها ioncube loader نصب نبوده و کاربر برای اجرای اسکریپتهای کد شده دچار مشکلاتی شده است. نصب ioncube loader برای مدیر سرور کاری ساده است و در کمتر از 5 دقیقه میتواند ioncube loader را نصب کند.

از آنجایی که بیشتر طراحان سایت نیاز دارند تا ioncube را بر روی لوکال سرور نیز فعال کنند در این آموزش روش نصب و فعال سازی ioncube را بر روی لوکال سرور EasyPHP به شما آموزش میدهیم تا اگر زمانی قصد داشتید اسکریپت یا افزونه ای را که کد شده است را بر روی لوکال سرور خود اجرا نمایید به مشکل بر نخورید.

برای شروع ابتدا به این آدرس بروید و لودر مورد به سیستم عامل خود را دریافت کنید .

در این آموزش ما فرض می کنیم که EasyPHP در درایو C و در مسیر C:\Program Files\EasyPHP نصب شده است . برای شروع فایل لودر را اجرا کرده و محتوای آن را در مسیر

C:\Program Files\EasyPHP\binaries\php\php_runningversion\ioncube

استخراج کنید ( البته در صورت دانلود نسخه Installer بعد از اکستراکت در پوشه دلخواه فایل .exe را اجرا کرده و مسیر نصب را به همان آدرس بالا تعریف کنید . )

سپس فایل php.ini موجود در مسیر

C:\Program Files\EasyPHP\binaries\php\php_runningversion\php.ini

را اجرا کرده و کد زیر را در بالای تمامی پلاگین های zend اجرا شده قرار دهید ( کافیست عبارت zend_extension را جستجو کنید و قبل از اولین سطری که این کد در آن قرار داشت ، کد زیر را قرار دهید )

zend_extension = "C:\Program Files\EasyPHP\binaries\php\php_runningversion\ioncube\ioncube_loader_win_5.4.dll"

به همین سادگی

البته به آدرس ها دقت کنید تا به درستی لودر ioncube اجرا شود .

رو نوشت -----------------------------------------------------------------------

پاره ای از مطالب توضیحی در مورد ioncube از مطالب مهندس طالبی نقل شده است .

ویرایش شده در توسط amin.poorsaeed

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

باسلام

میشه بگید ما باید چه ورژنی رو دانلود کنیم از ioncube ؟

ویندوز من 8 هستش ! میشه بگید من کدوم نسخه رو باید دان کنم ؟

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری