farsiwebhost.com

راز جاودانگی بشر !!!!! دختری که هرگز پیر نمی شود!!!!!

4 پست در این موضوع

درود

کلید جاودانگی بشر در دستان دختری 8 ساله !!!

محقیقن و دانشمندان اعلام کردند که دختری که هرگز پیر نمی شود می تواند کلید جاودانگی بیولوژیکی باشد.

گبی ویلیامز 8 ساله تنها 11 پاوند وزن دارد ، این دختر کوچک همچنان شبیه یک نوزاد است و باید مثل یک نوزاد تازه بدنیا امده از او مراقبت کرد.

پدر و مادرش در روز چند بار پوشکش را عوض میکنند و به او غذا میدهند.مادرش مری مارگارت ویلیامز به شبکه ABC میگوید:واقعیتش گبی در این چند سال فرق زیادی نکرده است پوستش هنوز مثل پوست یک نوزاد است و موهایش هنوز خیلی نرم هستند.

قدش یک کمی بلند تر شده و ما توانستیم لباسهای بچه های 3-6 ماهه را بجای بچه های 0 تا 3 ساله تنش بکنیم.

گبی یکی از معدود افرادی است که مبتلا به وضعیتی است که موجب میشود که هرگز پیر نشود.این اختلال تا حدی نادر است که دانشمندان هنوز نامی برای ان نیافته اند.

برای اولین بار شبکه TLC در سال 2011 داستان گبی را در مستندی با نام بچه ی 40 ساله ی من بازگو کرد این مستند همچنین نیکی فریمن مرد 40 ساله ای که ظاهر یک کودک 10 ساله را دارد نیز نشان میداد.

از ان زمان دانشمندان 2 نفر دیگر را با این سندرم مشابه یافته اند:مرد 29 ساله ای اهل فلوریدا که ظاهر یک کودک 10 ساله را دارد و یک زن 31 ساله ی برزیلی که کماکان ظاهر یک نوزاد را دارد.داستان این افراد نیز مانند گبی قرار است روز دوشنبه در برنامه ای ویژه از شبکه TLC پخش گردد.

do.php?imgf=joomlaforum.ir_13769941031.jpgdo.php?imgf=joomlaforum.ir_13769941781.jpg

ریچارد واکر محقق پزشکی این برنامه در این مورد که چرا این افراد پیر نمیشوند و چه چیز مشترکی در آنها وجود دارد تحقیق کرده است.

شاید این افراد استثنایی راز جوانی ابدی را با خود داشته باشند. واکر توضیح میدهد که جبر تکاملی یا تغییرات فیزیولوژیکی برای رشد انسانها حیاتی است.

بدون این فرایند ما هرگز تکامل نمی یابیم.وقتی رشد میکنیم تمام بخشهای بدنمان تغییر کرده و تعدیل میشوند در غیر این صورت هرج و مرج بوجود می اید.

منبع : nydailynews.com

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

:13: خداااااا! چه ربطی به فناوری اطلاعات داشت؟[ghahghah]

میخواستی حالمونو بگیری؟shotup

Share this post


Link to post
Share on other sites

جاودانگی بشر!گمان میکنم اسم زیاد جالبی نذاشتید.تنها خداست که جاودانست.ولی به فرض جاودانگی باشه.این طور جاودانه بودن به چه درد میخوره؟به فرض گبی 1000 سالم عمر کنه..این عمر به این شکل به نظر شما خیلی لذت بخشه؟

Share this post


Link to post
Share on other sites

وای خداییش چه ربطی به جوملا داره دوست عزیز ، اینجا انجمن کابران جوملا است!!!!

جاودانگی بشر!گمان میکنم اسم زیاد جالبی نذاشتید.تنها خداست که جاودانست.ولی به فرض جاودانگی باشه.این طور جاودانه بودن به چه درد میخوره؟به فرض گبی 1000 سالم عمر کنه..این عمر به این شکل به نظر شما خیلی لذت بخشه؟

در جواب این دوست عزیزمون باید بگم کمی فکر کنید اگر افرادی مثل انیشتین الان رنده بودن شاید شما الان در مریخ زندگی میکردید و اینترنت را با سرعت 1000000000000000 بر میلی ثانیه استفاده میکردید.

یا اگر کوروش کبیر تا الان زنده بود الان چیزی به نام های آمریکا و انگلیس و مخصوصا اسرائیل وجود نداشت و کره ی زمین در واقع یک کشوری به نام ایران بود.

البته در این موارد باید کمی درنگ کرد زیرا اگر افرادی مثل هیتلر هم زنده بودند خدا می دانست چه می شود (شاید با کوروش کبیر به جون هم می افتادند[jojo])

و اینکه من شنیده ام حضرت آدم چیزی حدود هزار سال عمر کرد!!!! یا حضرت نوح ، شاید این طول عمر ژنی باشد در بدن انسان که در طی سالین از بین رفته یا غیر فعال شده و حالا با وجود انواع آلودگی ها و غذا های امروزی باعث فعال شدن دوباره شده است.

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری