farsiwebhost.com

پروژه جدید گوگل برای جلوگیری از حملات DDos به وب سایتها

6 پست در این موضوع

پروژه جدید گوگل برای جلوگیری از حملات DDos به وب سایتها :

از زمانی که مردم شروع به ارائه ایده های جدید بوده اند ، همیشه افرادی نیز تلاش کرده اند که این ایده ها را ساکت و یا خفه کنند. طبق آمار بروز شده ، از هر 3 نفر ، یک نفر با سانسور شدید و یا عدم دسترسی به اطلاعات روبرو هستند .

موانع آنلاین بسیاری از جمله فیلترینگ و حملات متعدد به سایتها می توانند باعث عدم دستیابی به اطلاعات روز دنیا باشند . در همین راستا بخش ایده های گوگل با ارائه پروژه هایی قصد دارد تا مردم سراسر دنیا را در رسیدن به اطلاعات کمک کند.

( پروژه سپر ) Project Shield :

پروژه سپر ( project shield ) یک ابتکار و ایده جدید است که به مردم سراسر دنیا برای حفاظت بهتر وب سایت خود در برابر حملات DDos کمک می کند.

در حال حاضر گوگل از تمام طراحان سایت ، برنامه نویسان ، مدافین حقوق بشر و خبرگزاریهای مستقل و غیر مستقل دعوت کرده است تا در تست و آزمایش بعدی گوگل در این زمینه شرکت کنند تا نتیجه ایی درخور توجه برای بخش پایانی این پروژه بدست آید.

( نقشه حمله دیجیتالی ) Digital Attack Map :

در واقع نقشه حمله دیجیتالی نوعی تجسم زنده از داده ها می باشد ، که از طریق همکاری بین شبکه آربور( ( Arbor Networks و بخش ایده های گوگل شکل گرفته است . این نقشه در واقع برای نوعی از حملات DDos طراحی شده است که به وسیله آن سایتها و محتوای انها در سراسر دنیا از دسترس خارج می شوند .

این ابزار به شما زمان واقعی ترافیک داده های ناشناس ، تاریخ و زمان دقیق این حملات و کلیه گزارش های مربوط به قطع سرویس را در یک روز مشخص نشان می دهد .

( یو پروکسی ) uProxy :

یوپروکسی uProxy یک برنامه جدید افزودنی به مروگر است که در حال توسعه می باشد . این افزونه به افراد و دوستان مختلف این اجازه را می دهد تا از یک مسیر مورد اطمینان و یا در واقع پروتکل مورد اعتماد ، جهت دسترسی به اطلاعات استفاده کنند و به این طریق در جلوگیری از حملات DDos و همچنین عبور از فیلترینگ کمک می کند .

در حال حاضر دانشگاه واشنگتن با همکاری (Brave new software ) در حال گسترش این ایده که توسط بخش ایده های گوگل پایه گذاری شده است می باشند.

فناوری اطلاعات به یک منقشه و یا درگیری در جهان متصل ما تبدیل شده است و دسترسی به جریان آزاد اطلاعات به طور فزاینده ای مهم شده است .

اجلاس این هفته نیز با ارائه پروژه های سپر ( shield ) ، نقشه حمله دیجیتال (Digital Attack Map ) و یو پروکسی (uProxy ) برگزار شد تا کمکی عملی باشد برای تمام کسانی که دغدغه دستیابی به اطلاعات را دارند .

ترجمه ، ویرایش و گردآوری : پی سی مرکز ( منبع : google )

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

فعلا که این DDos بد جوری داره نت را ازار می ده. دیروز و امروز gameranger دان می شه

Share this post


Link to post
Share on other sites

خوب DDos چیزی نیست که بشه 100% جلوشو گرفت! البته میشه قدرت مقاومتو بیشتر کرد, که مثلا به یه اتک معمولی زیر یه 100 مگ سایت Down نشه!

در مورد پروژه گوگل هم تحقیق کردم ,چون شروع کارشه فقط یه مقدا معمولی جلوی اتک رو میگیره تا جایی که به خودش فشار نیاد و به محض اینکه اتک یه کم زیاد بشه سایت از دسترس خارج میشه

Share this post


Link to post
Share on other sites
فعلا که این DDos بد جوری داره نت را ازار می ده. دیروز و امروز gameranger دان می شه

آره... گیم رنجر رو بد جوری دارن میزنن...

گوگل یه فکری به حال برطرف کردن این مشکل بکنه که بعضی با حملات کوچک سایتشونو افزایش رنک میدن....

Share this post


Link to post
Share on other sites

سلام ، ممنون از مطلبتون . چه کارایی که گوگل برای راحتی مردم نمی کنه . دمش گرم . البته بماند که کارایی همچون جاسوسی هم کم نمی کنه ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری