majid.fathi

اسکریپت تبلیغات حرفه ایی

2 پست در این موضوع

اسکریپت inclick.net که به صورت رایگان و کد باز ارائه شده است یکی از پیشرفته ترین اسکریپت های ساخت سایت های تبلیغات کلیکی می باشد. با استفاده از این اسکریپت شما قادر می باشید به آسانی سایتی با تمامی امکانات سایت های تبلیغاتی داشته باشید.

روند کلی کار به این صورت می باشد که با نصب این اسکریپت تبلیغات و تنظیمات آن، شما یک مجری تبلیغاتی خواهید بود بدین صورت که واسطی بین نمایش دهندگان تبلیغات و تبلیغ دهندگان خواهید بود. اگر با سایت هایی نظیر یوادز و شبکه تبلیغات مواجه شده باشید با روند کار این سایت ها آشنا هستید با این حال اگرچه این سیستم امکان ساخت سایت هایی نظیر شبکه تبلیغات را به شما می دهد با این حال توانایی های این اسکریپت به درج بنر خلاصه نشده و امکانات بسیار پیشرفته ایی نظیر تبلیغات متنی ، تبلیغات متنی به همراه تصویر، تصویر به تنهایی و.. را شما می شود.

به طور خلاصه این اسکریپت شامل 3 بخش

Advertiser تبلیغ دهنده

در این بخش کاربر تبلیغ دهنده محتوای تبلیغ خود که می تواند شامل تصویر، متن و بنر باشد به همراه جزییات نمایش در کشور خاص، کلمات کلیدی و منطقه جغرافیایی انتخاب و هزینه هر کلیک را تعیین نموده و پرداخت هزینه می نمایید!

Publisher تبلیغ کننده

تبلیغ کننده سایت یا سایت های خود را در سیستم وارد می نمایید! طرح تبلیغاتی که مورد نظر دارد به طور مثال تبلیغات فقط متنی به اندازه خاص را انتخاب و کدی را دریافت نموده که لازم است در قالب سایت خود قرار دهد. کار تمام است پس از تایید مدیریت تبلیغ کننده با هر کلیک افزایش حساب خواهد داشت!

پنل مدریت

تمامی امکانات لازم برای مدریت سیستم تبلیغات را در اختیار شما قرار خواهد داد!

به طور خلاصه امکانات این اسکریپت:

ایجادسیستم تبلیغات کلیکی حرفه ایی

سیستم ضد تقلب پیشرفته به همراه شناسایی ای پی

سیستم شناسایی مکانی

پشتیبانی از میلیون های کلیک بدون اختلال

API قدرتمند جهت توسعه های مورد نظر سیستم

...

جهت دانلود کافی است به سایت Contextual Advertising Management System - inClick Ad Server فرم دانلود را پر نموده و اسکریپت را در ایمیل خود دریافت نمایید.

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

یک نکته خواستم به دوستان بگم اینکه اگر قصد دارید سایت هایی مثل شبکه تبلیغات طراحی کنید از اسکریپت های اماده نظیر اسکریپت فوق استفاده نکنید و از پایه اقدام به نوشتن کنید که شاید با امکانات کمتر باشد ولی مزایای خواص خودش را برای شما خواهد داشت

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری