Hamed_taghipur

ابزار بسیارکاربردی سئو کاران - ابزار آنالیز کلیدواژه ها

4 پست در این موضوع

با سلام خدمت همه دوستان و یک سلام ویژه خدمت Amin Ramroudi که ازم درخواست کرد این تاپیک رو بزنم و یک سلام ویژه دیگر هم خدمت مهندس مرادی -

خیلی از کسانی که میخوان یک سایت رو با یک کلیدواژه خاص سئو کنن براشون این مشکل پیش میاد که از رقبای خودشون و میزان محبوبیت اون کلیدواژه اطلاعی ندارند. برای مثال شخصی میخواد سایتش رو با کلیدواژه "دکوراسیون داخلی" سئو کنه. در اولین مرحله باید بدونه که این کلیدواژه در ماه چند بار سرچ میشه . و این سرچ از کدوم نقاط هستش. صد در صد اگه بدونه این کلیدواژه چندبار در طول یک ماه سرچ میشه هم میتونه برای خودش تبلیغات هدفمندتری بسازه و هم میتونه سایت رو بهتر سئو کنه. و اما بریم سراغ معرفی این ابزار و آموزش جزئی کار با اون .

برای اینکار دوتا ابزار هستش که من ی*** رو قرار میدم. اگه استقبال شد ابزار دومیش که دقیق تر هستش هم در همین تاپیک قرار داده میشه.

Trends : این ابزار که توسط موتورجستجوگر گوگل به کاربران معرفی شده این امکان رو میده تا با استفاده از اون بتوانید کلیدواژه ها روآنالیز کیند.

برای اینکار وارد آدرس : http://www.google.com/trends میشید.

attachment.php?attachmentid=7823&stc=1

هنگامی که وارد آدرس مذکور شدید . صفحه ای که در بالا می بینید براتون نمایش داده میشه و شما در قسمت سرچ باکس بالا که من دورش هم خط کشیدم کلیدواژتون رو وارد میکنید و سرچ رو میزنید.

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

هنگامی که کلیدواژه رو وارد کردید وارد صفحه زیر میشید.

attachment.php?attachmentid=7824&stc=1همونطور که مشاهده میکنید یک نمودار در تصویر میاد. برای اطلاع از میزان سرچ یک کلیدواژه در بازه زمانی مختلف کافیه ماوس رو روی یک قسمت از نمودار ببرید تا میزان سرچ اون واژه معلوم بشه.

تقدیم به همکاران سئویی خودم

موفق باشید

Share this post


Link to post
Share on other sites

بسیار عالی

از این که یکی از بهترین ابزارهای سئو را معرفی کرده اید ممنون لطفا بصورت حرفه ای تر و کاربردی تر توضیح دهید

در صورت امکان در مورد سایر ابزارهای سئو هم توضیح دهید

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری