maralweb

کامپوننت ارسال تیکت و پیگیری برای جوملا 3

9 پست در این موضوع

با سلام

ی کامپونتتی می خواستم که از طریق فرمی در صفحه ای سایت اطلاعاتی از کاربر دریافت کنه و شماره پیگری بده و کاربر بعدا دوباره بتونه بیاد پیگیر جواب شکایت یا خواست خودش باش .

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه

درود

از RSTickets!Pro استفاده کنید

دارای دو نوع کد رهگیری هم هست .هم رندوم .هم متوالی

ویرایش شده در توسط Mohammad Amin Ramroudi

Share this post


Link to post
Share on other sites
با سلام

ی کامپونتتی می خواستم که از طریق فرمی در صفحه ای سایت اطلاعاتی از کاربر دریافت کنه و شماره پیگری بده و کاربر بعدا دوباره بتونه بیاد پیگیر جواب شکایت یا خواست خودش باش .

میتونید از helpdeskpro استفاده کنید

فارسی شدش هم موجوده

Share this post


Link to post
Share on other sites
درود

از RSTickets!Pro استفاده کنید

دارای دو نوع کد رهگیری هم هست .هم رندوم .هم متوالی

RSTickets بهترینه ولی نسخه رایگان یا ارزانش برای جوملا 3 نیست!

نسخه فارسی موجوده؟

Share this post


Link to post
Share on other sites

بنده از helpdeskpro استفاده کردم وقتی تیکتی ارسال می کنم و بر می گردم تو پنل مدیریت جواب شو بدم با خطای زیر مواجه می شم چرا؟؟؟ ممکنه به خاطر این باش هم با یک یوز تیکت می دم هم با همون یوزر جوابشو می دم ؟؟؟؟

64 You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 1 SQL=SELECT title FROM w9zmr_helpdeskpro_categories WHERE id=

Share this post


Link to post
Share on other sites
با سلام

ی کامپونتتی می خواستم که از طریق فرمی در صفحه ای سایت اطلاعاتی از کاربر دریافت کنه و شماره پیگری بده و کاربر بعدا دوباره بتونه بیاد پیگیر جواب شکایت یا خواست خودش باش .

این کامپوننتم تست کنید

فروش نوروزی94 کامپوننت سامانه پشتیبانی تیکتی ATS برای جوملای 3.x

Share this post


Link to post
Share on other sites
بنده از helpdeskpro استفاده کردم وقتی تیکتی ارسال می کنم و بر می گردم تو پنل مدیریت جواب شو بدم با خطای زیر مواجه می شم چرا؟؟؟ ممکنه به خاطر این باش هم با یک یوز تیکت می دم هم با همون یوزر جوابشو می دم ؟؟؟؟

64 You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 1 SQL=SELECT title FROM w9zmr_helpdeskpro_categories WHERE id=

احتمالا مشکل همینه که خودتون هم گفتید

با یوذر معمولی تیکت بزنید و با یوذر ادمین پاسخ بدین

ضمنا از داخل سایت هم میشه پاسخ دهی کرد

Share this post


Link to post
Share on other sites

من این رو هم تست کردم ولی به نظرم helpdeskpro بهتر بود

البته هیچ کدوم به RSTickets نمیرسه ... ولی هنوز نسخه جوملا 3 در وب سایت های فارسی ارائه نشده

لطفا مسئولین بررسی کنن

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری