farsiwebhost.com

چگونه ردپای خود را در مرورگرها پاک کنید ؟!!!

2 پست در این موضوع

بیشتر مرورگرها حافظه ای دارند که به شما کمک می کنند تا کارهای قبلی و سایت هایی را که ساعاتی پیش، روزهای گذشته و یا حتی ماه های اخیر به آنها مراجعه کرده اید به آسانی پیدا کنید.

شکی نیست که این امکان در مرورگرها بسیار مفید است و کار شما را جهت یافتن اطلاعات قبلی ای که با آنها نیاز دارید، راحت تر می کند.

اما اگر مایل نباشید که بعد از شما کسی وارد سیستم شده و پس از باز کردن مرورگر، ببیند که شما قبلا به چه سایت هایی مراجعه کرده اید چه ؟ آن وقت چطور می شود حافظه را دور از دسترس دیگران نگه داشت؟

در هر مرورگری باید قدم های مختلفی بردارید تا بتوانید حافظه آن را پنهان نگاه دارید که در ادامه به بررسی نحوه فعال کردن حالت خصوصی در مرورگرهای مختلف می پردازیم .

در مرورگر اینترنت اکسپلورر این حالت با نام InPrivate Browsing شناخته می شود و شیوه فعال سازی آن هم به این صورت است :

Ctrl+Shift+P

در گوگل کروم این حالت با عنوان ناشناس یا Incognito Mode دیده می شود. فعال کردنش هم به این صورت است :

Ctrl+Shift+N

در فایرفاکس و سافاری هم حالت خصوصی مرورگرهایشان درست شبیه اکسپلورر ایجاد می شود، با این تفاوت کوچک که در سافاری ابتدا باید به بخش Edite رفته و Private Browsing را باز کنید و دیگر قدم ها را مانند اکسپلورر و فایر فاکس ادامه دهید.

در فایرفاکس و سافاری هم حالت خصوصی مرورگرهایشان درست شبیه اکسپلورر ایجاد می شود، با این تفاوت کوچک که در سافاری ابتدا باید به بخش Edite رفته و Private Browsing را باز کنید و دیگر قدم ها را مانند اکسپلورر و فایر فاکس ادامه دهید.

اما اگر بر حسب اتفاق فراموش کردید که از حالت خصوصی مرورگرتان استفاده کنید، ناچارید که حافظه مرورگرتان را پاک کنید. این کار را هم به راحتی می توانید در اکسپلورر و فایرفاکس به این طریق انجام دهید :

Ctrl+Shift+Delet

اما در گوگل کروم قضیه فرق می کند و شما باید از اول وارد قسمت Options شوید و سپس مسیر زیر را دنبال کنید:

Under the Hood>Privacy>Clear browsing data

و در نهایت برای سافاری، تنها باید وارد منوی History شده و روی گزینه Clear History کلیک کنید.

منبع: گویا آی تی

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

درود

امنیت حریم شخصی حوزه وسیعی هست

برای حذف رد پاهای اینترنتی باید در کنارش از ابزار های متعددی استفاده کرد

که بهترین ابزار نرم افزار Privacy Guardian هست که یک حفاظت کامل و چند لایه ای رو انجام میده و حتما توصیه میکنم همه ازش استفاده کنند!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری