Mohammad Moradi

کسب درآمد واقعی از اینترنت

3 پست در این موضوع

ارسال شده در (ویرایش شده)

کسب درآمد اینبار واقعی و 100% صادقانه در اینترنت

این یک شعار نیست

*** بررسی شیوه های کسب درآمد از اینترنت ***

شیوه اول کسب درآمد اینترنتی(ارجاع بازدیدکننده به سایت-تبلیغات کلیکی):

بسیار آسان است و در واقع نیاز به انجام هیچ کاری ندارید، فقط با کلیک کاربر و ارجاع آن به سایت یوسایت دیزاین به ازای هر بازدید ۳۰ تومان پول می گیرید.

در این شیوه ما هیچ محدودیت آی پی نداریم و بدون هیچ کد مخرب و ربات اسپم کردن سایت های بازاریاب نداریم و کاملاً صادقانه و قانونی در خدمت شما هستیم.

برای مشاهده تعداد ورودی ها هم در پنل خودتون در قسمت آمار ورودی ها هم تعداد بازدیدها(کلیک کاربران) اومده که به ازای هر بازدید(کلیک) شما مبلغی دریافت می کنید.

شیوه دوم کسب درآمد اینترنتی(همکاری در فروش):

با حفظ شیوه اول چنانچه بازدیدکننده ای که شما ارجاع دادید به سایت ما، اگر خریدی از سوی وب انجام گیرد ۳۰% از کل مبلغ فروش متعلق به شماست که باز هم در پنل کاربری شما در همان آمار ورودی ها مشخص و مبرهن است.

شیوه سوم کسب درآمد اینترنتی(ارسال مطالب مرتبط در سایت):

در این شیوه نیاز به یکم خلاقیت و قلم خوب دارید، هم اکنون به پاخیزید و پس از عضویت در سایت در پنل مدیریتی خود با توجه به عنوان دسته های سایت هر نوع نوشته یا ترجمه و یا حتی ویدیوی جدیدی دارید که در جای دیگر منتشر نشده می توانید در سایت ما منتشر کنید و کسب درآمد کنید در این شیوه هم به ازای هر پست فعال متنی شما 1000 تومان و هر ویدیو فعال شما 2000 تومان پول دریافت خواهید کرد.

نکته: سیستو همکاری در فروش موقتاً غیرفعالی شده(بزودی راه اندازی می گردد)

پس این شیوه کسب درآمد ۱ تیر برای شماست ولی ۳ هدف کسب درآمدی نصیبتان می کند.

کسب درآمد اینترنتی از یوسایت دیزاین

ویرایش شده در توسط Mohammad Moradi

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

در راستای کسب و کار اینترنتی در یوسایت دیزاین ویدیویی رو آماده کرده ایم تا با این سیستم آشنا شوید و شروع به کسب درآمد کنید.

کسب درآمد با شیوه اول - تبلیغات کلیکی

مشاهده ویدیو با کلیک بر روی لینک زیر

[h=1]کسب درآمد از اینترنت با یوسایت دیزاین - تبلیغات کلیکی[/h]

Share this post


Link to post
Share on other sites

ضمن تشكر از همه دوستان عزيز با توجه به درخواست هاي مكرر اين بزرگواران به اطلاع برسانم كه؛

تعداد بنرها جهت درج در وب سايت خودشان جهت انجام فرآيند كسب درآمد واقعي از اينترنت با تبليغات كليكي افزايش و متنوع شده

با مراجعه به پنل كاربري خود و بخش كدهاي سفارشي مي توانند دسترسي داشته باشند و اقدام.

Share this post


Link to post
Share on other sites