farsiwebhost.com

اینترنت فوق سریع گوگل در آمریکا کلید خورد!!!

7 پست در این موضوع

بعد از آنکه هفته گذشته، گوگل پروژه اینترنت فوق سریع گوگل موسوم به «گوگل فایبر» را رونمایی کرد. این شرکت اعلام کرد که در دو شهر کانزاس سیتی و میسوری،۴۶ محله واجد شرایط لازم برای راه*اندازی آزمایشی این پروژه هستند و ثبت نام از متقاضیان تا نهم سپتامبر امسال ادامه خواهد داشت.

بنا بر اعلام گوگل این سرویس جدید اینترنت فوق سریع«گوگل فایبر» با سرعتی بالای یک گیگابیت در ثانیه و خدمات پخش تلویزیونی را همزمان در اختیار کاربران قرار می دهد.

به همین منظور گوگل سایتی را نیز راه*اندازی کرده که کاربران می*توانند از آن طریق با پرداخت تنها «۱۰ دلار» برای دریافت خدمات گوگل پیشاپیش ثبت*نام کنند.

https://fiber.google.com/

پس از آنکه زمان ثبت نام در نهم سپتامبر امسال به پایان رسید، گوگل با مشخص کردن محلاتی که در آن تعداد متقاضیان به حد نصاب رسید، نصب و راه اندازی سامانه جدید خود را در آن منطقه کلید می*زند.

اما تنها یک هفته پس از عرضه تجاری خدمات اینترنت فوق سریع گوگل، ۴۶ محله در هر دو شهر کانزاس*سیتی برای تبدیل به «محله*های فایبری» واجد شرایط شناخته شده*اند.

در هفته اول ارائه این سرویس تازه گوگل، استقبال به طور چشمگیری بالا بوده و در ایالت میسوری ۳۱ درصد (یعنی ۴۰ محله از مجموع ۱۲۸ محله فایبری) به حد نصاب دریافت خدمات گوگل فایبر رسیده*اند.

گوگل از استقبال مردم از این سرویس جدید ابراز رضایت کرده، اما بر اساس آنچه در وب*سایت این طرح آمده، ارائه این خدمات از سپتامبر امسال در کانزاس*سیتی واقع در ایالت کانزاس آغاز می*شود و شهروندان کانزاس*سیتی در ایالت میسوری باید تا اوائل سال ۲۰۱۳ برای دریافت ایت خدمات در منطقه خود صبور باشند.

بر اساس گزارش سی*نت، وب*سایتی که تحولالت مرتبط با اینترنت و تکنولوژی*های جدید را دنبال می*کند، یکی از سخنگویان گوگل با اشاره به استقبال کاربران از این طرح می گوید، «واقعاً نمی دانستیم باید چه انتظاری داشته باشیم. اما به هر حال از مشاهده این میزان استقبال هیجان زده شده و تمام توان خود را در راستای آموزش مردم درباره فواید استفاده از شبکه فایبر به کار بسته*ایم.»

شرکت گوگل به منظور آموزش ساکنان محله*های واجد شرایط «کامیون*های فایبری» را به این مناطق اعزام کرده و در نزدیکی شهر کانزاس در ایالت میسوری نیز محلی را موسوم به «فایبر اسپیس» راه*اندازی کرده که شهروندان کانزاس می*توانند در شعاع صد متری آن این سرویس اینترنت فوق سریع را امتحان کنند.

استقبال شهروندان این دو شهر آمریکا از اینترنت فوق سریع گوگل چندان هم دور از انتظار نیست چرا که در مقایسه با دیگر ارائه*دهندگان خدمات اینترنت، مشترکان گوگل به مراتب پول کمتری می*پردازند و خدماتی با سرعتی بسیار بالاتر را دریافت می*کنند.

با این همه تحلیلگران تخمین زده*اند که نصب و راه*اندازی شبکه فایبر برای گوگل به هیچ وجه ارزان نیست. بطوری که اگر این شرکت فقط توانایی جذب ۲۵ درصد از خانوارهای شهر کانزاس*سیتی را نیز داشته باشد، خدمات اینترنت فایبر را با ضرر عرضه می*کند.‪

خوش به حال ما زیاد فرقی با اینترنت ما نداره:13:

منبع : gooyait.com

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

درود

اونوقت ما توی ایران باید توی کف سرعت دانلود 50 کیلو بایت بر ثانیه بمونیم و حتی گاهی واسه دانلود یه فایل چند مگی چند ساعت صبر کنیم :hooom::yeah::a54d65a:

Share this post


Link to post
Share on other sites

کلا بین این سه تا حالت :ooofe:shotup:13: من همیشه آچمز و قفل هستم وقتی به اینترنت ایران فکر می کنم .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ای ول یعنی چقد سرعتش بالاتره:21: فک کنم اگه این سرعت دست من باشه هنگ میکنم هم من و هم سیستمم:bala::65d6a5d6s:

حالا دیگه:motat:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ارسال شده در (ویرایش شده)

وای تصورش رو بکنید 1 گیگ در ثانیه............ هنگ کردن هم داره. میگه افراد اون 46 محله استقبال کردن. پ نه پ بیان ناز هم بکنن

این که دیگه اینترنت نیست. مای کامپیوتر من از اون دیرتر باز میشه

توی ایران عزیز ما که سرعت پیشرفت علممون اونقد زیاده که مسئولین نگران عقب افتادن غرب در علم از ما هستند و توی عصری که بازی بچه ها از کارت موتوری و ماشینی و یه قل دو قل شده تکنولوژی هایی که اونا رو میبره توی دنیای سه بعدی بازی، حالا ما باید بریم 100 جا پارتی بازی کنیم که بتونیم اینترنت بالای 256 کیلو بگیریم چرا که دیگه دانشجو نیستیم که بزور 256 بهمون بدن.

تازه اونم هر روز صحبتش هست که میخوان تو مجلس و هزار جای دیگه که هیچ ربطی به استفاده از تکنولوژی نداره دارن رایزنی میکنن که اونم محدودش کنن

یا با طرح هایی که هیچ توجیهی نداره و معلوم نیست هدف علمیش چیه و اصلا برای چی داره بوجود میاد وقتی که بهترش وجود داره به نام اینترنت ملی بهانه هایی برای افکار محدود کنندشون داشته باشن.

ای خدا چرا هرجا ما هستیم باید بدترین چیزها و اتفاقات باشه. یکی نیست بگه تکنولوژی و علم و ابزار علم، شاخ دارن که شاخ بزنن؟ پس چرا بعضیا ازش میترسن مگه لولو هست.

باز قاطی کردم از شنیدن این خبر و اینهمه اختلاف بین ما و مردمی مثل ما. واسه همین آمپر چسبوندم

ویرایش شده در توسط bestboy7

Share this post


Link to post
Share on other sites

خوب هرملتی که تلاش کند به هرآنچه که خواهند می رسند و در این جای هیچگونه شکی نیست.ما هم اگر بخواهیم و تلاش کنیم به سرعتی از این بالاتر هم می تونیم برسیم فقط باید بخواهیم چرا که خواستن توانستن است.

Share this post


Link to post
Share on other sites

حالا حالا ها مونده به سرعت ما برسن !!:65d6a5d6s: بیچاره ها:oom::ad54ad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری