Mohammad Moradi

طراحی قالب وردپرس بدن نیاز به کدویسی

1 پست در این موضوع

مدیران وبلاگ*های وردپرسی برای پیداکردن قالبی مناسب برای وبلاگ خود ساعت*های زیادی را صرف جستجو می*کنند. انتخاب قالبی مناسب از بین هزاران قالب رایگان کار چندان آسانی نیست! اگر از جستجو خسته شده*اید و یا قالب*های موجود جوابگوی نیاز شما نیست چرا خودتان دست به کار نمی*شوید؟ سرویس آنلاین Lubith شما را در طراحی آسان و بدون نیاز به کدنویسی همراهی کمک خواهد کرد.

برای طراحی قالب وبلاگ جدید وارد سایت Lubith شوید و برروی Start Here کلیک کنید.

image_thumb50.png

سپس برروی Sign Up کلیک کنید.

image_thumb51.png

نام کاربری انتخاب کرده، ایمیلتان را وارد نموده و رمز عبوری برای کاربریتان در این سایت وارد کنید و برروی Register کلیک کنید.

image_thumb52.png

بعد از ثبت نام باید به ایمیلتان رجوع کنید و برروی لینک ارسالی کلیک کنید تا کاربریتان در این سایت فعال گردد. سپس در سایت لاگین کنید. چیزی که در ابتدا مشاهده خواهید کرد قالب پیش فرض وردپرس است که می*توانید تمامی قسمت*های آن را تغییر داده چیزی را حذف یا اضافه کنید. اگر بخواهید چیزی را تغییر اندازه دهید برروی آن کلیک کنید و با کمک دایره*های نارنجی و سبز تغییر اندازه را انجام دهید.

image_thumb53.png

انتخاب رنگ پس زمینه یا رنگ متن نیز به راحتی امکان پذیر است.

image_thumb54.pngimage_thumb55.png

برای اضافه کردن یا تغییر تصاویر فضایی که می*خواهید عکس را در آن قرار دهید را انتخاب و سپس برروی Image کلیک کنید. Upload را برای انتخاب تصویر از کامپیوترتان انتخاب کنید و یا Clear Image را برای پاک کردن عکس کلیک کنید.

image_thumb56.png

تمامی فونت*های استفاده شده در قالب ایجاد شده قابل تغییر هستند. برای تغییر فونت، بخش مورد نظر را انتخاب و بر روی Text کلیک کنید و فونت و اندازه دلخواه و دیگر تنظیمات را اعمال کنید.

image_thumb57.png

همچنین می*تونید ظاهر قالب را دستکاری کنید و چیزهایی را اضافه یا کم کنید. برای اینکار برروی Layout کلیک کنید و Add/Remove را انتخاب کنید.

image_thumb58.png

یکی از امکانات جالب بخش منوهاست که می*توانید تغییرات دلخواه را به آن اعمال کنید.

image_thumb59.png

بعد از طراحی کامل می*توانید قالب خود را تست کنید و یا آن را ذخیره و دانلود کنید. برای اینکار برروی Theme کلیک کنید.

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری