farsiwebhost.com

تکنولوژی های بدون جواب و دانشمندانی که ناپدید شده اند !!!!!!!!!!

3 پست در این موضوع

ارسال شده در (ویرایش شده)

درود

در این تاپیک قصد دارم به بررسی تکنولوزی هایی بپردازم که تا به حال به طور قطعی اثبات نشده اند و در حاله ای از ابهام در تاریخ به جا مانده اند . و دانشمندان و مخترعانی که ما نام بسیاری از آنها را نشنیده ایم .

دانشمندانی که گفته می شود بسیار نابغه تر از انیشتین بوده اند ولی به یکباره در تاریخ ناپدید شده اند . گویی سفری بی پایان را شروع کرده اند و یا به خاطر داشتن اطلاعاتی بسیار محرمانه و سری کشته شده اند.

برای مقدمه از آلمان شروع می کنیم . آلمان زمان هیتلر ، آلمانی که در دوره ای چنان وحشتی را بر دنیا حکمفرما کرده بود ، که گویی شکست آنها در جنگ جهانی یک معجزه بوده است . البته هیچگونه بحثی درباره درست و یا غلط بودن این نوع تکنولوژی ها نخواهد شد و تنها به بررسی آنها خواهیم پرداخت .

اما آیا واقعا آلمان نازی هیتلر و دانشمندان عجیب و غریب آن تنها هدفشان جنگ بوده است ؟ و یا در پشت پرده آلمانها مشغول کاری بوده اند که از تصور ما خارج بوده است !!! شاید هم آنها دنیا را آزمایشگاهی بزرگ برای آزمایش اختراعات باورنکردنی خود می پنداشتند. !! پروژه های عجیبی که حتی باعث توقف پروژه اتمی نازی شده بود . به جرات می توان گفت تکنولوژی حال حاضر در دنیا در تمام زمینه ها را مدیون دانشمندان آلمانی هستیم چه خوب و چه بد .!!!

در ابتدا به معرفی چند نمونه از این اختراعات بحث برانگیز در زمان هیتلر می پردازیم و سپس سفر خود را با تشرح هر کدام از آنها آغاز می کنیم :

1 ) تکنولوژی بشقاب پرنده ها

2) تکنولوژی ناقوس ( سفر در زمان یا ماشین زمان )

3) شکافتن اتم توسط دانشمندان آلمانی برای اولین بار و سپس کشف آلمانها در مورد آزمایشات اتمی که مربوط به هزاران سال پیش بوده اند برروی کره زمین ( اما چرا پروژه ساخت بمب اتم توسط آلمانها متوقف شد !!! سوالی که بدون جواب باقی مانده است )

4) موشکها و جت هایی که امروزه نام بالستیک و یا غیره بر آنها نهاده اند !!!!

5) پروژه فوق سری اکتشافات باستانی !!!

6) اختراعات تسلا ( دانشمند نابغه آلمانی و یکی از همکاران انیشتین ) و ناپدید شدن یکباره این دانشمند بدون هیچگونه ردپایی

در ادامه این تاپیک تا جایی که امکان دارد با ذکر منابع موثق به بررسی این موارد و ناگفته های بیشتر خواهیم پرداخت .

از دوستانی هم که در این زمینه اطلاعاتی با منبع موثق و یا دارای اعتبار و شناخته شده دارند دعوت می شود تا در تکمیل این تاپیک همراهی نمایند .

ترجمه ، ویرایش و گردآوری : پی سی مرکز

ویرایش شده در توسط farsiwebhost.com

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

ارسال شده در (ویرایش شده)

درود

در ادامه این تاپیک به بررسی اولین مورد یعنی تکنولوژی بشقاب پرنده آلمان نازی می پردازیم .

اصولا موضوع بشقاب پرنده یک از موضوعات داغ دنیای علم و تکنولوژی در دهه های مختلف بوده و توسط افراد بیشماری در سراسر دنیا گزارش شده است .

خودم هم دوبار موفق به مشاهده این پدید شدم . یکبار در ایران و بار دیگر در کشور هندوستان . ( در ایران حدود نیمه های شب و در هند در حدود ساعت 2 یا 3 بعد از ظهر که شی پرنده ایی که در ایران مشاهده کردم شبیه یک مثلث با سه چزاغ بزرگ در سه گوشه مثلث که در یکجا ثابت بود ولی بعد از حدودا 10 ثانیه با سرعت زیادی ناپدید شد ولی موردی که در هند مشاهده کردم بسیار واضح تر بود و شکلی دایره ای داشت که با سرعت در حال حرکت بود ) البته نمی توان به درستی گفت که چه چیزی را مشاهده کردم چون با توجه به تکنولوژی حال حاضر بشر مطمئن هستم ساخت بشقاب پرنده امری عادی می باشد ولی نه به صورت انبوه .

اما نکته ایی که ذهن را مشغول می کند ساخت اولین بشقاب پرنده است و در زمانی که داشتن چنین تکنولوژی خارج از تصور است . و نکته ای که همه بر سر ان اتفاق نظر دارند که اگر اولین بشقاب پرنده ساخت آلمان نازی زمان هیتلر است

گفته می شود در زمان جنگ جهانی دوم درست هنگامی که هیتلر حمکرانی خود را با اعتقاد به نژاد برتر آغاز کرده بود سقوط یک بشقاب پرنده در آلمان گزارش میشود که به سرعت توسط ارتش آلمان ضبط می شود و برای تحقیقات مورد مطالعه قرار می گیرد .

دانشمندان نابغه آلمانی با استفاده از تکنولوژی معکوس اقدام به ساخت بشقاب پرنده ای مشابه می کنند و با موفقیت بشقاب پرنده ای را می سازند که با توجه به تکنولوژی دهه 40 میلادی بسیار خارق العاده و شگفت انگیز می باشد.

البته شک و شبهه و ابهام های بسیاری در این زمینه وجود دارد و اینگونه مسائل به صورت دائمی توسط نهادهای دولتی و حکومتی دنیا نفی میشه !! اما بیشتر از اینکه سقوط یک بشقاب پرنده در آلمان مطرح باشد ساخت این وسیله توسط آلمانها مطرح است .

اما تحقیقات در این زمینه توسط دانشمندان هچنان ادامه دارد و هر روز شواهد و مستندات بیشتری مبنی بر وجود تکنولوژی های دور از ذهن منتشر میشه .

گفته می شود این بشقاب پرنده با استفاده از نوعی تکنولوژی مغناطیسی دورانی قادر به پرواز بوده است . از جمله دانشمندانی که بروری این تکنولوزی کار می کرده اند می توان به ویکتور شو برگر ، اتو هابرمول و شیفیر ( وی به همراه تعداد دیگری از دانشمندان نخبه آن زمان برای جلوگیری از افشای اسرار به قتل رسید ) اشاره کرد .

این مطلب دارای نواقص بسیار می باشد و در صورت بدست آوردن منابع و اطلاعات موثق تر و جدیدتر تکمیل خواهد شد.

joomlaforum.ir_13495289761.jpgjoomlaforum.ir_13495290151.jpg

منابع : ( burlingtonnews , dailymail , feandft , wikipedia , ufo , discovery , cenap.alien , endzeit-news , dailymail.co , bbc )

ترجمه ، ویرایش و گردآوری : پی سی مرکز

ویرایش شده در توسط farsiwebhost.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری