rezabaghaie

نکاتی برای کاربر پسند بودن فرم ثبت نام آنلاین

1 پست در این موضوع

آیا در طراحی وب سایت خود فرم ثبت نام آنلاین هم گنجانیده اید؟ آیا تا به حال برای ثبت نام در وب سایتی، برای دریافت اخبار و یا حضور و عضویت در وب سایتی اقدام کرده اید؟ آیا برای انجام این کار حدوداً نیم ساعت تلاش کرده اید؟ برای این کار چه کاری انجام داده اید؟ آیا تا به حال از فرم های آنلاین ثبت نام برای دریافت اطلاعات استفاده کرده اید و یا به نظر شما روند آن بسیار پیچیده بوده و یا کارآمد تر از ارسال فکس بوده است؟

در صورت استفادهء درست و در صورت انجام طراحی سایت مناسب با وجود فرم مناسب، ثبت نام آنلاین ابزار بسیار قدرتمندی است که عضویت را برای کاربران ساده و آسان نموده و آنها را در اخبار و اطلاع رسانی سهیم می نماید. در صورت استفادهء نادرست و عدم طراحی سایت و فرم ثبت نام مناسب و عدم اطلاع رسانی صحیح، شرکت کنندگان را نا امید کرده و در برخی از موارد تمایلی به حضور در این رویدادها از خودشان نشان نخواهند داد.

در این مقاله لیستی از نکات و راهنمای طراحی سایت همراه با فرم ثبت نام، برای کمک به شما در ایجاد یک فرم ثبت نام کاربر پسند و ایجاد یک تجربهء مثبت از شرکت افراد در رویدادهای وب سایت شما می باشد.

1- ساخت فرم ثبت نام با دسترسی آسان

لینک فرم ثبت نام آنلاین را به صورتی در وب سایت قرار دهید که کاملاً واضح و آشکار باشد. شرکت کنندگان در رویدادهای وب سایت شما ممکن است با وب سایت شما آشنایی نداشته و در صورتی که توسط شما برای عضویت شکار شده اند، نا امید خواهند شد.

اگر برای این کار آدرس url برای شرکت کنندگان ارسال کرده اید، تا حد امکان سعی کنید آدرس فرم ثبت نام وب سایت تان ساده بوده و طولانی نباشد. همچنین وجود رمز عبور جهت محافظت فرم ثبت نام امری ضروری می باشد. افراد اغلب رمز عبور خود را فراموش می نمایند که احتمالاً باعث ناامیدی آنها خواهد شد. به همین دلیل در طراحی سایت همراه با فرم ثبت نام خود، بخشی برای ایجاد تماس و یا ارسال ایمیل قرار داده و برنامه ریزی نمایید.

2- ساخت فرم ثبت نام، امن و خودمانی

شرکت کنندگان در رویدادهای وب سایت شما باید اطمینان داشته باشند که اطلاعاتشان محفوظ و امن خواهد بود. راه مناسب انجام این کار، مطابقت نام تجاری لینک ثبت نام با نام وب سایت شما می باشد. به این ترتیب انتقال اطلاعات آنلاین بدون درز انجام می گیرد! شرکت کنندگان راحت تر در جریان رویدادهای وب سایت شما بوده و باقی خواهند ماند. همچنین اطمینان حاصل فرمایید که آیکون های امنیتی مانند "قفل" در مرورگر شما هنگام درخواست شمارهء کارت اعتباری ظاهر می شود.

3- ایجاد فرم ثبت نام واضح با کاربری آسان

فرم ثبت نام بصری جذاب، شرکت کنندگان را تشویق به ثبت نام می نماید. در فرم ثبت نام از حداقل متن استفاده و مقصود شما کاملاً برای افراد واضح و روشن باشد. طراحی فرم ثبت نام باید به گونه ای باشد که از منطق برای راهنمایی شرکت کنندگان در وب سایت و ثبت نام استفاده نمایید و در صورت بروز اشتباه به افراد حتماً هشدارهای لازم را بدهبد.

4- وجود گزینه های پرداختی مناسب

اگر ارسال اطلاعات و رویداد های وب سایت شما با هزینه همراه است، مطمئن شوید که روش های پرداخت ارائه شده شما برای افراد شرکت کننده مناسب می باشد. به عنوان مثال بعضی از شرکت های بزرگ ممکن است قبل از پرداخت چک درخواست فاکتور نمایند که می تواند برای وب سایت شما مسئله باشد و یا برخی از افراد دارای کارت اعتباری نباشند.

5- مطمئن شوید که فرم ثبت نام در وب سایت شما کار می کند

هیچ چیز بدتر از این نیست که تمامی اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام را وارد کرده و بعد از کلیک با خطا مواجه شده و تمام اطلاعات تایپ شده را از دست بدهید. قبل از نهایی کردن فرم ثبت نام در وب سایت، حتماً این فرم را چندین بار آزمایش کرده و تمامی گزینه های مختلف را آزموده تا مطمئن شوید همه چیز برای شرکت کنندگان به خوبی کار می کند.

6- نمایش "حفظ حریم خصوصی" در صفحهء وب سایت

بسیاری از افراد نگران این مسئله خواهند بود که چه کسانی به اطلاعات آنها دسترسی داشته و چگونه از این اطلاعات استفاده می شود. مطمئن شوید که این توضیح "حفظ حریم خصوصی" در فرم آنلاین ثبت نام نمایش داده می شود، تا افراد مطمئن شوند که از اطلاعات ارائه شده آنها محافظت بعمل می آید.

7- درخواست اطلاعات ضروری

طراحی وب سایت خود را به گونه ای انجام دهید که در فرم ثبت نام آنلاین آن، افراد روند ساده و روان جهت تکمیل اطلاعات را داشته و سریعتر قادر به تکمیل آن باشند. اگر درخواست اطلاعات شخصی افراد مانند تاریخ تولد آنها را داشته باشید، ممکن است برای آنها جای سوال داشته باشد که چرا این درخواست را کرده و این اطلاعات به چه کاری می آید!

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری