raminbarati360

تمام آموزش های سئو و بازاریابی اینترنتی سایت ایساتیس

12 پست در این موضوع

ارسال شده در (ویرایش شده)

ویدیوی آموزشی: چگونه برای سایت خود محتوای باارزش تولید کنیم؟

در این ویدیو آموزشی رامین براتی راه های تولید محتوای باارزش و مفید را توضیح می دهید برای مشاهده ویدیوها و آموزش های بیشتر این پست را دنبال کنید.

برای مشاهده ویدیو بر روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.aparat.com/v/ktw5W

ویرایش شده در توسط raminbarati360

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

ارسال شده در (ویرایش شده)

بسم الله الرحمن الرحیم

سئو وب سایت در 10 مرحله

info%203.jpg

برای دیدن تصاویر با اندازه بزرگ اینجا را کلیک کنید

1- دامنه مناسب:

قبل از ثبت دامنه حتما هدف اصلی خود را از مدیریت وب سایتتان مشخص کنید. دامنه سایت شما می تواند دارای کلمه کلیدی مرتبط با سایتتان باشد و این واقعا کمک خوبی به سئوی سایت شما می کند. در انتخاب دامنه به چند مورد توجه داشته باشید.

1- حاوی یک کلمه کلیدی مرتبط با موضوع سایتتان باشد.

2- کوتاه و کلیدی باشد.

3- می تواند عنوان برندتان باشد.

4- ابتکار به خرج بدهید و دامنه ای را خود خلق کنید، بهترین موتور جستجوی دنیا که امروز به نظر می رسد بهترین سایت دنیا از نظرخدمت رسانی نیزمی باشد سایت گوگل است. این سایت در زمان شروع با کلمه ای خودساخته شروع به کار کرد. بله گوگل که در معانی یعنی یک 0 تا 100 صفر با همین نام توانست به رتبه های بالایی در دنیای وب دست پیدا کند. شما نیز می توانید از نیمکره راست مغز خود که محل خلاقیت و نوآوری است استفاده کنید و یک دامنه حرفه ای خلق کنید.

4- از دامنه های رایج تر استفاده کنید. لز نظر گوگل و دیگر موتورهای جستجوه هیچ تفاوتی ندارد که از چه دامنه ای استفاده می کنید اما از نظر کاربران این مساله دارای اهمیت می باشد. بنابراین از دامنه های مثل ir - .com - org -net بیشتر می توانید نتیجه بگیرید و ...

2- سرور مناسب:

با پیشرفت اینترنت در کشورمان شرکت های فروش هاستینگ نیز به مراتب افزایش پیدا کرد تا این که امروز به مرحله ای رسیدیم که در صورت نداشتن آگاهی این امر می تواند ضربه زیادی به کاربران بزند. راه های زیادی برای شناسایی هاست خوب وجود دارد. که بهترین روش آن است که در مورد خود هاست و خصوصیات آن تحقیق کنیم همان طور که برای خرید یک دوربین عکاسی تحقیق می کنیم.اما قبل از خرید هاست به نکات زیر توجه داشته باشید.

1- کاربران آن شرکت از سرویس ها راضی باشند.

2- هاست همیشه در دسترس باشد، زیرا در غیر این صورت کاربران و موتورهای جستجو اعتماد خود را نسبت به سایت شما از دست می دهند.

3- سرعت خوبی داشته باشد.

4- امنیت بالایی داشته باشد و ...

3- طراحی قالب با کدهای استاندارد:

قبل از این که در مورد کدهای یک قالب توضیح دهم اجازه بدهید در مورد نوع سایت یک موضوع را یادآور بشوم و آن این که به چه صورت سایت طراحی شود. با تغییر الگوریتم گوگل از پاندا به پنگوئن ارزش واقعی سایت های تولیدکننده مشخص شد و در واقع سایت های ثابت و پویا بی ارزش تر شد. ما به دو روش می توانیم سایت خود را طراحی کنیم به صورت داینامیک و استاتیک سایت داینامیک به سایت های پویایی گفته می شود که دارای سیستم مدیریت محتوا (cms) می باشند اما سایت های پویا به سایت هایی گفته می شود که به صورت ایستا (ثابت) طراحی می شود که معمولا با کدهای html صفحاتی ساخته می شود و مدیر آن سایت برای برزورسانی آن باید کدهایی به قالب اضافه کند شما تصور کنید که در این صورت به روزرسانی این سایت راحت تر می باشد یا سایتی که دارای مدیریت محتوا می باشد خب طبیعی است سایت های دارای سیستم مدیریت محتوا از همه نظر به صرفه تر می باشد. بنابراین اگر تازه کار هستید و قصد گام نهادن در دنیای وب مستری را دارید طراحی سایت خود را به صورت داینامیک و پویا ایجاد نمایید. اما در طراحی قالب باید به نکاتی دقت شود.

1- در طراحی قالب از کدهای استاندارد و تکنولوژی های جدید بهره مند شوید.

2-پس از این که قالب سایت را طراحی کردید کدهای آن را نیز 100% بهینه کنید.

3- استفاده از گرافیک در قالب به اندازه کافی نیاز می باشد اما باید توجه داشته باشید که استفاده زیاد از گرافیک موتورهای جستجو را آزار می دهد زیرا آن ها دوست کدها و نوشته ها هستند.

4- نصب افزونه ها:

اگر از سیستم های مدیریت محتوای کدباز مانند جوملا و وردپرس استفاده می کنید حتما از افزونه های سئو آن بهره مند شوید در جوملا افزونه Acesef و در وردپرس افزونه WordPress SEO پیشنهاد می شود البته این تجربه ما می باشد و شما می توانید در این مورد بیشتر تحقیق کنید. اما از افزونه های دیگر سئو می توان به افزونه نقشه سایت اشاره کرد نقشه سایت در وب شما می تواند کمک خوبی به کابران و موتورهای جست و جو کند. از افزونه های شبکه اجتماعی نیز حتما بهره بگیرید. این افزونه ها در بخش های متفاوت می توانند سایت شما را بهینه کنند. مثلا افزونه های اشتراگ گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک، گوگل پلاس، توییتر یا کلوب و ... هچنین از افزونه گوگل پلاس GOOGLE+ حتما بهره منذ شوید. زیرا آزمایش ها نشان داده است سایت هایی که تولید محتوا دارند، با این تکنیک و اشتراک گذاری مطالب خود در شبکه گوگل پلاس نیز شناسایی می شوند. دیگر افزونه های مرتط با سئو می توان به افزونه سئو تصاویر یا ساخت لینک در نوشته اشاره کرد.

5- انتخاب کلمات کلیدی مناسب و استفاده از آن در عنوان ( Title) و توضیحات متا (Description tag :

معمولا اولین نکته ای که متخصصین سئو به آن اشاره می کنند عنوان سایت ( Title) می باشد که از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد. در انتخاب کلمات کلیدی خود بسیار دقت کنید از ابزار adwords.google.com

استفاده کنید و میزان جستجوی کلمات کلیدی خود در گوگل را بیابید پس از آن 3 الی 5 کلمه را هدف برگزیند و با آن کلمات کار خود را شروع کنید. در ابتدا برای این که ایمانتان به سئو زیاد شود کار خود را با کلمات ترکیبی اغاز کنید برای مثال اگر کارتان فروش کیف زنانه است می توانید کلمه فروش کیف زنانه یا کیف زنانه ارزان را به جای کیف زنانه انتخاب کنید البته دقت داشته باشد دامنه و عنوان صفحاتتان با موضوع سایتتان کاملا مرتبط باشند در غیر این صورت کار را برای خود سخت کرده اید. کلمات کلیدی را به صورت طبیعی در سایت خود به کار ببرید دقت کنید شما برای کاربرانتان سایتتان را آماده کنید نه فقط برای موتورهای جستجو.

پس از عنوان به توضیحات متای سایت که همان متا تگ توضیحات (Description tag) دقت زیادی داشته باشید. تگ توضیحات شرح مختصری از محتوای مطالب شما در نتایج جستجو را نمایش میدهد، تمامی* موتورهای جستجو از این تگ استفاده میکنند و شما میتوانید انتخاب کنید که توضیحات وبسایت شما چگونه باشد.در محتوای این تگ نباید توضیحات سایت شما بیش از 140 حرف داشته باشد در غیر این صورت توضیحات سایت شما به صورت کامل در نتایج جستجو نمایش داده نخواهد شد. در شکل زیر می توانید تصویر عنوان title و متاتگ توضیحات Description tag را در موتور جستجوی گوگل مشاهد کنید.

6- بهینه سازی آدرس ها:

قدم بعدی که بسیار مهم است اما خیلی نادیده گرفته می شود بهینه سازی آدرس ها می باشد. آدرس ها باید در کنار عنوان صفحات و توضیحات متا بهینه شده باشند.

در زیر شما یک آدرس صحیح را مشاهده می کنید.

http://www.isatise.com/webdesign/site-design-process

در این جا به خصوصیات یک آدرس url خوب می پردازیم.

1- حاوی کلمات کلیدی باشد.

2- خیلی طولانی نباشد.

3- حتما دارای کلمات باشد و از آدرس های اتوماتیک استفاده نکنید، برای مثال آدرس زیر برای بهینه سازی مفید نمی باشد.

http://www.isatise.com/spt=10102394

7-- تولید محتوای جدید ( بهینه سلزی تصاویر و مطالب):

یکی از مهمترین بخش های بهینه سازی و سئو سایت که مهمترین دغدغه موتورهای جستجو نیز می باشد تولید محتوای جدید می باشد. این امر زمانی تاثیر خود را نشان داد که الگوریتم گوگل از پاندا به پنگوئن تغییر یافت و ناگهان سایت هایی که بر روی صفحه اول گوگل جا خوش کرده بودند سقوط کردند. اما چرا؟؟؟؟؟ خب جواب واضح است از آن جایی که مدیران گوگل در جلسات متعدد عنوان کرده اند رسالت اصلی گوگل به عنوان معرفی اطلاعات صحیح به دنیا می باشد پس سایت هایی که تولید محتوا ندارند و به اصطلاح کپی می کنند نمی توانند گوگل را به رسالت واقعی اش برسانند. امروزه شما می بینید جست و جوهای تان در گوگل خیلی نسبت به قبل به هدفتان نزدیک تر شده و این را واقعا باید مدیون الگورینم های جدید گوگل باشیم.

در این جا به چند روش برای تولید محتوا می پردازیم.

1- راه اندازی وبلاگ سایت: اگر فرصت ندارید هر روز سایت خود را با مطالب جدید بروز کنید هیچ ایرادی ندارد شما می توانید در سایت خود یک بخشی به نام وبلاگ راه اندازی کنید و هر چند یک بار یک مطلب جدید که نویسنده واقعی آن خودتان هستید در سایتتان منتشر کنید.

اما قبل از اتشار مطلبی در سایتتان به این نکات نیز توجه داشته باشید. بهینه سازی تصاویر و مطالب:

با استفاده از افزونه های موجود برای تصاویر سایت خود title و متا کیورد مشخص کنید و آن را صفحه سایت خودتان لینک کنید این کار باعث می شود موتورهای جستجو تصاویر سایت شما را با لینک به سایتتان به جستجوگران نمایش دهد. سعی کنید مطالب سایت خود را به صورت بهینه در سایت قرار دهید به نکات زیر توجه داشته باشید.

- مطالب را منظم و باحوصله بنویسید و سعی کنید آن ها را پاراگراف بندی کنید.

- سطر اول مطالب حاویه کلمات کلیدی در متن باشد.

- قبل از انتشار مطالب در سایت حتما یک مرتبه بازبینی کنید تا غلط املایی در متنتان نباشد.

2- استفاده از اینوگرافیک ها: با وارد شدن به هزاره سوم ارزش زمان از طلا بیشتر شد و حجم اطلاعات نیز به صورت باینری افزایش یافت. خیلی از ما امروزه با این سیل اطلاعات دیگر فرصت نداریم متن های بلند و طولانی را مطالعه کنیم، در این جاست که به ارزش اینفو گرافیک ها پی می بریم. اینفوگرافیک ها تصاویری هستند که میزان زیادی اطلاعات را به مخاطب انتقال می دهند. شما حتما از اینفوگرافیک در سایت خود استفاده کنید و به این صورت محتواهای با ارزش تولید کنید.

3- استفاده از پادکست و صدا در سایت: شما به کمک یک voic ساده می توانید دانسته های خود را به صورت فایل صدا در سایت خود منتشر کنید یا می توانید با همین ابزار و ابزار یاهو مسنجر حتی با دیگران به مصاحبه و بحث و تولید آن در وب سایت خود بپردازید و مطمئن باشید که از نین محتواهایی به خوبی استقبال می شود.

4- تولید ویدیو: ویدیو بهترین راه انتقال یک موضوع است شما می توانید در راستای موضوع کاری خود ویدیوهایی منتشر کنید و اگر موضوع سایت شما با کامپیوتر و اینترنت نرتبط است حتی می توانید با یک نرم افزار ساده مانند Power Screen Capture یا از آن قوی تر نرم افزار Camtasia Studio اقدام به تولید فیلم آموزشی در سایت خود کنید.

5- ساخت کتاب های الکترونیکی: کاربران هر میزان که مطالب و محتوای سایت ها را بررسی می کنند و دانسته های خود را بالا می برند باز هم دوست دارند در حیطه علایق خود کتاب مطالعه کنند. خوشبختانه در کشور ما کتاب های الکترونیکی زیادی در سایت ها منتشر می شود و طرفداران زیادی نیز دارد. شما نیز می توانید نوشته های خود را طبقه بتدی کنید و به صورت الکترونیکی با فایل pdf در سایت خود منتشر کنید.

8- ساخت لینک های داخلی و بالا بردن بونس سایت :

یکی دیگر عوامل مناسب در سئو ساخت لینک های داخلی در سایت می باشد. و درکل این معنا است که بازدیدکننده سایت شما چه زمانی را در سایت شما می ماند. شما می توانید با استفاده از ابزار گوگل آنالیز میزان زمان بونس سایت خود را اندازه گیری کنید و اقدام به افزایش این زمان کنید. با چند روش می توانید بونس سایت خود را افزایش دهید.

- میزان بهینه سازی صفحه اول سایت خود: بعضی مواقع وارد یک سایت می شویم و بلافاصله آن ررا ترک می کنیم. این امر دلایل زیادی دارد. مثل تبلیغات زیاد در سایت، مرتبط نبودن آن سایت با هدف شما، مناسب نبودن ظاهر یک سایت و ... سعی کنید از صفحه اول سایت خود غاقل نباشد و بهینه سازی آن را انجام دهید. از قالب مناسبیی استفاده کنید و چیدمان خوبی را برای منوها و موقعیت های سایت خود برگزیند. تبلیغات خود را به اندازه کافی و در جای مناسب در سایت قرار بدهید و حجم آن ها را کاهش بدهید زیرا امکان دارد مدت زیادی طول بکشد سایت شما برای کاربر بارگذاری شود و احتمال دارد سایت را سریعا ببندد.

- از فهرست موضوعی برای مطالب خود در سمت راست یا چپ سایت استفاده کنید و اجازه بدهید کاربر با بخش های بیشتری از سایت شما آشنا شود.

- در نوشته های سایتتان اگر جایی نیاز بود به مطالب درونی سایت خود لینک بدهید.

- از افزونه مطالب مرتبط در انتهای مطالب سایت خود استفاده کنید اگر نمی خواهید از افرونه ها استفاده کنید می توانید به صورت دستی لینک مطالب مرتبط را در انتهای مطالب خود قرار دهید.

9- ثیت سایت در موتورهای جستجو و دایرکتوری های معروف:

پس از این که سایت شما از تمام جهات گفته شده بهینه شد حالا نوبت می رسد آن را به موتورهای جستجو و دایرکتوری ها معروف معرفی کنید. امروزه بهترین موتور جستجو دنیا گوگل و بعد از آن بینگ و یاهو می باشد. از ابزار گوگل وب مستر و بینگ وب مستر بهر مند شوید در هر دوی آن ها عضو شوید و از امکانات آن ها استفاده کنید. این ابزار به شما کمک می کنند که شما سایت خود را بهتر به آن ها معرفی کنید کلمات کلیدی سایت و مطالب مهم را تحت نظر بگیرید. توجه داشته باشید که پس از عضویت در این دو سیستم حتما نقشه سایت خود را به آن ها اضافه کنید تا سایت شما خیلی بهتر ایندکس شود. بعد از ثبت سایت خود در موتورهای جسجو نوبت به ثبت سایت در دایرکتوری های بزرگی مثل مثل یاهو و dmoz می رسد. ثبت سایت در دایرکتوری dmoz رایگان می باشد، حتما سایت خود را به این دایرکتوری معرفی کنید. پس از آن سایت خود را حداقل در 100 در دایرکتوری دیگر ایرانی و خارجی که اسپم نیستند ثبت کنید تا به گوگل ، بینگ و یاهو نشان دهید که سایت شما دارای ارزش بالایی می باشد.

10- دریافت بک لینک:

آخرین و مهمترین مرحله در سئو دریافت بک لینک می باشد. حتی اگر سایت شما دارای هزاران محتوای مفید باشد اما از چشم دیگران دور باشد هیچ فایده ای ندارد. بنابراین باید دست بکار شوید و در ابتدای کارتان سایت خود را به دیگران معرفی کنید. بک لینک به دو صورت برای سایت شما ایجاد می شود 2- خودتان بک لینک دریافت کنید

1- دیگران به شما لینک بدهند: اگر 9 مرحله قبلی را به خوبی پشت سر بگذارید دیگران با دیدن مطالب شما آن ها را در سایت خود، شبکه های اجتماعی انجمن ها اشتراک می گذارند در واقع زحمت شما را کم می کنند. اما به چه صورت بک لینک دریافت کنیم؟

1- انجمن ها: در تمامی انجمن های مرتبط با سایتتان عضو شوید در قسمت امضای خود لینک سایتتان را قرار دهید. پس از ثبت نام در آن انجمن ها فعالیت کنید و به رفع مشکلات دیگران بپردازد، در این صورت آن ها نیز به لینک شما می آیند و از سایت شما بهره مند می شوند.

2- شبکه های اجتماعی: در سه شبکه اجتماعی گوگل پلاس، توییتر و فیس بوک عضو شوید و اقدام به فعالیت مستمر کنید. توجه داشته باشید تنها عضویت در این شبکه ها و قرار دادن لینک مطالب کافی نیست بلکه برای خود دوست جمع کنید مطالب دیگران را لایک + plus یا توییت کنید آن ها را به اشتراک بگذارید و .... تا آن ها نیز متقابل به مثل کنند توجه داشته باشید تبادل اشتراک در شبکه های اجتماعی نیز بازدید و بک لینک خوبی می تواند برای سایت شما به همراه داشته باشد. یک نکته را هم یادآور شوم و آن این که نیازی در 10 ها شبکه اجتماعی عضو شوید و فعالیت اسپ وار داشته باشید بلکه تمرکز خودتان را بیشتر روی همین سه شبکه قرار دهید. ( توجه داشته باشید فعالیت در شبکه های اجتماعی فقط به این معنا نیست که در این شبکه ها عضو شویم و لینک سایتمان را در آن جا قرار دهیم بلکه باید بتوانید روزانه 100 ها نفر بازدیدکننده مفید را به سایت خود بکشانید و این امر نیاز به یادگیری نحوه فعالیت در این شبکه ها می باشد که به زودی آموزش مفیدی در این خصوص در وب سایت ایساتیسه قرار می گیرد.)

4- پست مهمان: مطالبی مرتبط با سایت خود بنویسد و آن را در سایت های مفیدی که دارای سیستم پست مهمان هستند انتشار دهید با این کار اگر محتوای تولیدی شما مفید باشد و سایت انتشاردهنده دارای محبوبیت باشد بازدید خوبی می توانید به دست بیاورید.

و این که در جمع آوری بک لینک به این دو نکته توجه داشته باشید 1 - از سایت های بک لینک دریافت کنید که با موضوع سایت شما مرتبط باشند. 2- سایت های محبوبی و بهینه ای را برای دریافت بک لینک انخاب کنید.

ویرایش شده در توسط raminbarati360

Share this post


Link to post
Share on other sites

ارسال شده در (ویرایش شده)

اول از آقای طالبی تشکر می کنم و این پست را تقدیم می کنم

bazaryabi%20interneti.jpg

در این قایل صوتی رامین براتی روش های بازاریابی اینترنتی و بالابردن فروش و سود سایت را به صورت کامل بیان می کند و آموزش های مهمی برای برندسازی آنلاین نیز ارائه می دهد.

دانلود و پخش آنلاین: بازاریابی اینترنتی

امیدوارم از این برنامه استفاده مفیدی داشته باشید.

منبع: ایساتیس

ویرایش شده در توسط raminbarati360

Share this post


Link to post
Share on other sites

روش های موفقیت سایت در شبکه اجتماعی فیس بوک

در این ویدیو رامین براتی توضیحاتی در مورد موفقیت در شبکه اجتماعی فیس بوک می دهد که با دیدن این آموزش می توانید جایگاه خوبی را برای سایتتان در این شبکه اجتماعی به دست آوردید برای فراگیری دیگر آموزش های بازاریابی اینترنتی به سایت ایساتیس آموزش سئو و بازاریابی اینترنتی | طراحی سایت ارزان | ایساتیس مراجعه نمایید.چ

برای مشاهده ویدیو بر روی یکی از لینک های زیر کلیک کنید.

http://www.aparat.com/v/rgRDi

http://www.youtube.com/watch?v=qFsM0yzEHPk&feature=plcp

Share this post


Link to post
Share on other sites

افزونه های مهم سئو

در این ویدیو آموزشی رامین براتی مهمترین افزونه ها برای سئو و بهینه سازی وب سایت را معرفی می کند برای مشاهده ویدیوها و آموزش های بیشتر این پست را دنبال کنید.

برای مشاهده ویدیو بر روی یکی از لینک های زیر کلیک کنید.

http://www.aparat.com/v/4v2Sm

http://www.youtube.com/watch?v=4MLp9OgOKY0&feature=plcp

Share this post


Link to post
Share on other sites

چگونه با ساخت وبلاگ های مختلف بک لینک دریافت کنیم

در این ویدیو آموزشی رامین براتی به می آموزد که چگونه با ساخت وبلاگ های متعدد برای سایت خود به راحتی بک لینک های طبیعی و رایگان دریافت کنیم برای مشاهده آموزش های بیشتر این تایپیک را دنبال کنید.

برای مشاهده ویدیو بر روی یکی از لینک هاب زیر کلیک کنید.

www.aparat.com/v/PfuMR

http://www.youtube.com/watch?v=6apB-w2b20A&feature=plcp

Share this post


Link to post
Share on other sites

راه های دیگر بازاریابی اینترنتی به غیر از سئو

رامین براتی در این ویدیو آموزشی به راه های دیگر بازاریابی اینترنتی به غیر از سئو سایت می پردازد. برای مثال یکی از کارهای مهمی که برای موفقیت و سود یک وب سایت باید انجام دهیم ایمیل مارکتینگ می باشد

برای مشاهده ویدیو بر روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.aparat.com/v/Tn0Bd

برای مشاهده آموزش های بیشتر این تایپیک را دنبال کنید.

Share this post


Link to post
Share on other sites

روش های موفقیت سایت در شبکه اجتماعی فیس بوک

در این ویدیو رامین براتی توضیحاتی در مورد موفقیت در شبکه اجتماعی فیس بوک می دهد که با دیدن این آموزش می توانید جایگاه خوبی را برای سایتتان در این شبکه اجتماعی به دست آوردید برای استفاده از دیگر آموزش های سئو و بهینه سازی این تایپیک را دنبال کنید.

برای مشاهده ویدیو بر روی یکی از لینک های زیر کلیک کنید.

http://www.youtube.com/watch?v=4MLp9OgOKY0&feature=plcp

http://www.aparat.com/v/4v2Sm

چ

Share this post


Link to post
Share on other sites

چگونه در کمتر از یک ساعت بازاریابی اینترنتی انجام دهیم

در این ویدیوی آموزشی رامین براتی به ما می آموزد که چگونه در کمتر از یک ساعت برای سایت خود بازاریابی کنیم و مشتری کسب کنیم.

برای استفاده از دیگر آموزش های سئو و بهینه سازی این تایپیک را دنبال کنید.

برای مشاهده ویدیو بر روی لینک زیر در آپارات کلیک کنید.

http://www.aparat.com/v/ji5rX

Share this post


Link to post
Share on other sites

لینک سازی زمان برمی باشد و باید کاملا طبیعی صورت گیرد:

یکی اشتباهی که بسیاری از افراد انجام می دهند عجله بیش از حد در لینک سازی می باشد در صورتی که لینک سازی یک پروسه زمان بر و مداوم می باشد و باید به صورت کاملا طبیعی انجام شود. این طور نیست که مثلا ما در عرض یک ماه روزانه لینک های بسیاری دریافت کنیم و بعد کلا از این کار دست بکشیم. بلکه تقریبا می توان گفت همیشگی می باشد.

برای استفاده از دیگر آموزش های سئو و بهینه سازی این تایپیک را دنبال کنید.

Share this post


Link to post
Share on other sites

راهکارهایی برای بازاریابی اینترنتی

در این ویدیوی آموزشی رامین براتی راهکارهای بازاریابی اینترنتی را توضیح می دهد و به مهمترین ویژگی های بیزینس آنلاین می پردازد

برای استفاده از دیگر آموزش های سئو و بهینه سازی این تایپیک را دنبال کنید.

برای مشاهده ودیو از لینک زیر استفاده نمایید.

http://www.aparat.com/v/A5kmV

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری