حجت مردانه زاده

*مهم*تاپیک مرجع ماژول،پلاگین وکامپوننتهای جوملای 3و3.5 منتشرشده درانجمن جوملای ایران

5 پست در این موضوع

با سلام خدمت کاربران گرامی.

با توجه به گذشت بیش از یکسال فعالیت انجمن جوملای ایران و فعالیتهای بسیار بزرگ و وسیعی ای که در انجمن انجام شده، بی شک میتوانیم بگوییم که انجمن جوملای ایران با فعالیت خود در این مدت بسیار اندک ، نسبت به سایر انجمنهای پشتیبان جوملا در ایران که هرکدام دارای چندین سال فعالیت هستند؛موفق ترین گروه بوده و خدمات بسیار ارزنده و ارزشمندی به جامعه طراح وب ایران؛ بالاخص جامعه جوملایی کشور عرضه داشته است.

از این رو تصمیم بر این گرفتیم که در راستای دسترسی سریعتر و بهتر کاربران انجمن جوملای ایران و همچنین پرهیز از هدر رفتن زمان آنها برای جستجو در بخشهای مختلف انجمن، تمامی محصولاتی که تا به امروز منتشر شده اند بطور کاملا مدون و منظم در یک تاپیک مرجع قرار داده شود .و آرشیو گردد.

گفتنی ست که این تاپیک تا روزی که انجمن جوملای ایران ، دارای فعالیت است و در حال انجام کار است، بروز رسانی خواهد شد. روزانه و هفتگی پس از انتشار هر افزونه یا قالب و...در انجمن، سریعا در تاپیک مرجع خود درج و لینک خواهد شد.

نکات این تاپیک :

  1. لطفا در این تاپیک هیچگونه سوال، نظر و... درج نشود، در صورت مشاهده، پست ارسال شده توسط کاربران، حذف خواهد شد.
  2. برای تشکر از دکمه های تشکر ارسال شود و از درج پست برای تشکر خودداری شود

امیدوارم که بتوانیم در جهت استفاده هرچه بهتر و بیشتر کاربران ایرانی از سیستم مدیریت محتوای جوملا بکوشیم و قدمی هرچند کوچک و اندک برداریم.

با تشکر

حجت مردانه زاده

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

سلام علیکم....

بنده هم پوزش میخوام از شما... انشالله بزودی ِ زود این تاپیک رو با قدرت پیش مبریم به جلو...:ooofe:

تشکر از حُسن توجه شما...

Share this post


Link to post
Share on other sites
الکی تایپک زدین، فعالش کنین دیگه

برای مرجع افزونه ها ، برنامه های زیادی ریخته شد. نتیجه همشون یکسان بود.

وقت میگذاشتیم و افزونه ها رو آرشیو میکردیم ، همین باعث میشد که سوالات کمتری رو جواب بدیم. در نهایت کاربران با زدن تاپیک گلایه که چرا پاسخ ما داده نشده از خجالتمون در آمدند.

حتی ما وقت گذاشتیم و تاپیک هایی که در بخش نامناسب زده شده رو انتقال میدادیم تا بتونیم از سیستم بایگانی ویبولتین استفاده کنیم و باز یک روز نگذشته شاهد تاپیک های بی ربط در بخش افزونه ها بودیم.

شما این لینک رو ببینید : ماژول جوملا 1.7 و 2.5 [بایگانی]

تا نزدیکای 200 که مرتب شده ، ماژول یا معرفی ماژول هست. اما بعد از اون تاپیک های درخواست و سایر تاپیک های بی ربطی که قرار نبوده در این بخش زده بشه و زده شده میبینیم.

در هر صورت اگر شما مایل به همکاری با ما در زمینه آرشیو افزونه های انجمن هستید ، اعلام آمادگی کنید.

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری