راهبران


Popular Content

نمایش پستهای داری بیشترین لایک در 29/07/95 در تمام بخش ها

  1. 1 لایک
    سلام یکی از مشکلاتی که اکثر کاربران بعد از انتقال سایت خود از لوکال به هاست و یا از یک هاست به هاست دیگر با آن روبرو هستند خطای jfolder ، حلقه بی نهایت و ... هست که در هنگام نصب افزونه نمایش داده میشود . علت این خطا تغیر مسیر پوشه tmp و تفاوت در نوع آدرس دهی هاست ها میباشد. با توجه به تعداد کاربرانی که با این مشکل مواجه هستند لازم شد تا آموزش رفع این مشکل را به صورت کامل در این تاپیک قرار دهم. دو روش برای حل این مشکل وجود دارد و روش اول در اکثر مواقع جوابگو بوده و نیازی به روش دوم نیست . روش اول : همانطور که عرض شد ریشه این مشکل مسیر پوشه tmp است . پس لازم است در اولین قدم مسیر درست را پیدا کنیم . برای این کار فایل پیوست را در روت سایت خود آپلود کنید . سپس در آدرس بار مرورگر خود فایل را اجرا کنید . http:// yourdomain/test.php پس از اجرا ، مسیر صحیح پوشه tmp به شما نمایش داده خواهد . این مسیر را کپی کنید و در مدیریت جوملا – تنظیمات کلی – تب سرور آن paste نمایید. حالا در روت سایت خود در هاست کد زیر به فایل .htaccess اضافه کنید. php_value open_basedir NULL روش دوم : مسیر مدیریت جوملا – تنظیمات کلی – تب سرور را دنبال کنید مسیر tmp را به شکل زیر وارد نمایید. /tmp حالا در هاست خود این مسیر را دنبال کنید . libraries → joomla → filesystem → folder.php در فایل folder.php کد زیر پیدا کنید $obd = ini_get('open_basedir'); و با این کد جایگزین کنید //$obd = ini_get('open_basedir'); نکته آخر : هر مسیری برای tmp قرار دادید همان را برای logs بزارید و فقط به جای واژه tmp واژه logs را جایگزین کنید. همواره موفق باشید
  2. 1 لایک
    احتمال داره از قبل تاریخ ایجاد مطالب با فرمت نامناسبی در دیتابیس ذخیره شده باشن شما زبان مدیریت رو روی انگلیسی قرار بدید و یکبار مطالبتون رو باز کنید و تاریخها رو با فرمت درست ذخیره کنید بعدا دوباره با زبان فارسی وارد مدیریت بشید بینید بازهم خطا دارید یا خیر