تقریبا سیستم پشتیبانی در جوملا را همه با کامپوننت آر اس تیکت می شناسند.اما افزونه ای که امروز منتشر می شود. رقیبی بسیار سرسخت و جدی برای این کامپوننت است ! کامپوننت Freestyle support portal یکی از قوی ترین کامپوننت های تیکتینگ و پشتیبانی و نظردهی جوملاست.
این کامپوننت که در واقع تلفیقی از چندین کامپوننت از جمله : بخش پشتيباني براي تيكت زدن توسط كاربران و مديريت تيكت ها, دانش نامه, پرسش و پاسخ (سوالات متداول), اطلاعيه ها و اعلان ها, واژه نامه, نظرات، انتقادات و پيشنهادات می باشد و برای اولین بار در ایران به صورت کامل فارسی ساز شده و در اختیار علاقمندان قرار گرفته .
از جمله خصوصیات بارز این کامپوننت و برتری آن نسبت به آر اس تیکت می توان به امکان خصوصی سازی و کاستومایز کاردن بسیار زیاد آن اشاره کرد!
كامپوننت Freestyle Support Portal يك افزونه كامل براي ايجاد بخش پشتيباني در سايت است که شامل دانش نامه، سوالات متداول، اطلاعيه ها، واژه نامه، بخش پشتيباني با تیکت، نظرات، انتقادات و پيشنهادات و ویژگی های بسیاردیگری می باشد. قابلیت تنظیم، حرفه ای و مقرون به صرفه بودن و آسان بودن استفاده از خصوصیات این کامپوننت است.
امکانات جدیدی که در گروه های تیکت قرار گرفته اند، به کاربران این امکان را می دهند که تیکت ها و سایر موارد را به اشتراک بگذارند.همچنین امکان چک کردن یک حساب ایمیل برای تیکت های ساپورت شده نیز به طور کامل فراهم شده است.
شما می توانید تمام بخش های کامپوننت را سفارشی سازی کنید تا کاربران بتوانند به راحتی اطلاعات مورد نیازشان را پیدا کنند.در صورتی که کاربری نتواند اطلاعات مرتبط را در بخش سوالات متداول، دانش نامه یا واژه نامه پیدا کند، می تواند یک تیکت از طریق سیستم پشتیبانی با تیکت ارسال کند.
علاوه بر این بخش نظرات و اطلاعیه ها به شما این امکان را می دهد که نظرات کاربران و بازخورد آنها یا اطلاعیه های خود را نمایش دهید.از کامپوننت های مربوط به اطلاعیه برای به روز نگه داشتن کاربران خود با آخرین اخبار سایتتان می توانید استفاده کنید.
لینک دمو:
Support Portal
لینک دانلود:
http://uploadboy.me/7kfhcjwi5eyi/Freestyle Support Portal2.5.2.2034_j3x.zip.html