sara224

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    9
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی ارسال های sara224

  1. سلام دوستان من به یه مشکل عجیب و اساسی در سایتم برخوردم.. اول اینکه از قسمت مدیریت سایت که می خوام وارد شم نام کاربری و رمز عبورو که میزنم هیچی نمی یاره و در واقع دوباره همون صفحه ورود نام کاربری و رمز عبور لود می شه..در واقع من نمی تونم به سایتم لاگین کنم.. دوم اینکه در phpmyadmin دیتابیسم با کمال تعجب خالیه و هیچ table نداره !!!!!!!! ولی خود سایتم قشنگ بالا می یاد و همه مطالب داخلش هم فعاله و همه لینکها رو می یاره. من فقط با لاگین به مدیریت سایت مشکل دارم. لطفا کمکم کنید
  2. ممنون که بالاخره یکی پیدا شد که حرفمو باور کرد.. سپاس بیکران... به هاست این فرمایش شما رو اطلاع دادم اما می گفت نه بلاک نشده..
  3. بله کار می کنه.. تیکت هم قبلا زدم نتیجه نگرفتم .. بهر حال ممنون که وقتتونو در اختیارم گذاشتید.. مثل اینکه این مشکل من جدید و عجیبه واقعا طوری که کسی باورش نمی شه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  4. سلام میشه بگید کسی که دیتابیس نداره و فقط پوشه جوملا رو داره چطوری مطالب اون پوشه رو به سایتش انتقال بده؟
  5. کسی نمی تونه کمک کنه دوستان؟
  6. نه مسیر رو درست میرم.. تو phpmyadmin فقط اسم اون دیتابیسم هست و داخلش هیچی نیست.. من هم احتمال می دم پلاگین مربوط به یوسر غیرفعال شده دوست عزیز حالا چطوری فعالش کنم ؟!!
  7. چطوری حل کردین ؟ من هم این مشکلو دارم و دیتابیسم هم تو phpmyadmin نیست و انگار حذف شده.. از طریق filemanager چوری میتونم پلاگین ورود به مدیریت سایتمو فعال کنم؟