hajix

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    27
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

1 دنبال کننده

درباره hajix

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد
  1. سلام اگه ممکنه این سایت رو بررسی نمایید فروشگاه لوازم خانگی مهر با تشکر
  2. سلام من پلاگین اتصال درگاه زرین پال به ویرچومارتو نصب کردم ولی مشکل داشت بعد که خواستم پاکش کنم ارور داد: فایل manifest نامعتبر. وقتی گشتم گفتن باید دستی پاکش کنی منم همین کارو کردم یعنی همه فایلاش که توی : plugins/vmpayment/vmzarinpal بود رو پاک کردم در نهابت توی پایگاه داده یه سرچ کردم و یه جدول که مربوط به این پلاگین بود رو پاک کردم ولی اسمش هنوز توی لیست جوملا بود و هنوز همون ارورو می داد و وقتی هم که میخوام دوباره نصبش کنم میگه این پلاگین موجود است
  3. سلام من می خوام کد لوگوی زرین پال رو توی سایتم بذارم و این کد جاوا اسکریپت هست. چطوری باید این کد رو توی یه موقعیت قرار بدم. از افزونه jumi برای کدنویسی استفاده کردم ولی کدم کار نکرد شما چه پیشنهادی دارید؟
  4. هر کاری کردم نشد تو رو خدا کمکم کنید.
  5. سلام من قالب دارم که با فریم ورک هلیکس طراحی شده می خوام بهش فونت فارسی مثل b yekan اضافه کنم ولی هر کاری می کنم نمیشه. هر چی تاپیک هست رو انجام دادم ولی به نتیجه نمی رسم من این کد رو توی template.css گذاشتم: @font-face{font-family:'BYekan';src:url('/fonts/BYekan.ttf') format('truetype');font-style:normal} و بعد ازش استفاده کردم: body{color:#999;font-family:BYekan!important;font-size:13px;line-height:160%} فعلا کاری با مرورگرای دیگه ندارم می خوام تو فایرفاکس اجرا شه. از کامپوننت فوکافونت هم استفاده کردم ولی اثر نکرد. لطفا راهنمایی کنید. با تشکر
  6. چطوری و کجا این تغییراتو اعمال کنم؟
  7. سلام من از ماژول نمایش اخبار news show sp2 استفاده می کنم. آیا میشه به عکسایی که نشون میده یه لینک به یه جای دلخواه زد؟ اینم آدرس: www.dokanmehr.ir ماژول در پایین صفحه واقع است.
  8. باید php یاد بگیرم؟
  9. سلام چه جوری میشه بخش ها و ماژول های یه قالبو تو فایلای php جدا و به صورت اکسترنال قرار داد. تو چند تا از قالبایی که دیدم (مثل قالبای خود جوملا) فایل index.php خیلی چیزی توش نیست و فقط چندتا کد php کوچیکه. خب اینا چه طوری این کارو می کنن و اطلاعات رو تو چندتا فایل به جای یه فایل میذارن؟
  10. خیلی گشتم ولی همه یه چیزو میگن چیزای ساده منبع تخصصی برای طراحی قالب خیلی نادره
  11. این که خیلی گرونه!!! راه ارزونتری سراغ ندارید؟ کتاب رو به شدت پایه ام زبانم مهم نیست.
  12. ممنون از راهنمایی و توجهتون به سوال اصلی من. می خوام اگه ممکنه بدون کلاس رفتن یاد بگیرم این dvd هایی که می گین کجاس و چه منابع دیگه ای سراغ دارین؟
  13. جوم شاپینگ از چه نظر بهتره؟ پشتیبانیش چه طوره؟ تو ایران کدوم بهتره؟ من سوال اصلیمو تکرار می کنم برای طراحی قالب چه باید بکنم چطور یه قالب حرفه ای بسازم و چگونه باید از فریم ورک ها استفاده کنم؟ و چه طور باید اونو سازگار با یه فروشگاه ساز درست کنم؟
  14. من پرستاشاپ رو امتحان کردم اما ازش خیلی خوشم نیومد آخه فکر می کنم در اون صورت یه سایت کامل ندارم و خیلی توش دستم برای کار باز نیست برای همین جوملا رو انتخاب کردم که توش هر کاری که بخوام بکنم بعد از مقداری تحقیقم فهمیدم که ویرچومارت توی جوملا بهترین، کامل ترین و حرفه ای ترین گزینه برای یک فروشگاهه. می خوام ترجیحا از جوملا استفاده کنم حالا اگه فروشگاه سازی بهتر از ویرچومارت توی جوملا سراغ دارید می تونم بپذیرم . ولی مهم ترین تفاوت پرستا و جوملا اینه که تو جوملا یه سایت دارم که هر کاری بخوام توش می تونم بکنم و پرستا صرفا یه فروشگاهه که دستم بسته است. در ضمن پشتیبانی جوملا تو ایران از هر چیز دیگه ای بهتره ولی پرستا خیلی از این نظر مطرح نیست پشتیبانی از زبان فارسی هم که جوملا فکر کنم خیلی بهتر باشه. از نظر امنیت هم این طور به نظر می رسه!! الان مشکل من یه چیز دیگه است شما که این توصیه رو به من کردین در واقع مشکل من دوتا میشه. من جوملا رو انتخاب کردم و حالا می خوام یه قالب حرفه ای و کامل بسازم . باید چیکار کنم و حرفه ای ها اصولا چه می کنند؟
  15. سلام مدت طولانیه که تو وادی طراحی وب برنامه نویسی وب و اینترنت سردرگمم. هر روز از صبح می شینم پای کامپیوتر تا شب وقتم رو صرف یه کاری تو این زمینه می کنم. هر روز یه کار جدید، یه زبان جدید و ... می خوام یه کار رو شروع کنم ولی دنیای طراحی وب اینقدر بزرگه که آدم گم می شه توش من یه پروژه فروشگاه لوازم خانگی دارم ولی نمی دونم چیکارش کنم.فعلا براش یه قالب خریدم که کارش راه بیفته تا خودم درست و حسابی از صفر قالبشو درست کنم و کاملش کنم. اما... این دنیای وب خیلی گسترده است و من نمیدونم دقیقا چه کنم دیگه امروز گیج شدم و با خودم گفتم به جای این همه وقت تلف کردن و چیز جدید یاد گرفتن باید شروع کنم. علت گیج شدنم می دونم چیه همین که هر روز سراغ یه چیز جدید میرم. ذهن منسجم و برنامه درست ندارم و بلاتکلیفم. سعی کردم php یاد بگیرم اما کامل نشد. css و html هم یاد گرفتم (تا حد خوبی). جی کوئری و جاوا استکریپتم اومدم یاد بگیرم که دیگه اعصابم خورد شد. یک بار سایتمو با پرستاشاپ درست کردم و راضی نشدم چون کامل نبود برای همین سراغ جوملا اومدم. تصمیم گرفتم یه قالب طراحی کنم. شروع کردم به کشیدن طرح و موقعیت هام توی کاغذ. خوب هم در اومد. بعد شروع کردم به تبدیلش به کد با همین روش هایی که تو اینترنت هست. یکم گذشت اوضاع بد نبود ولی بعد فهمیدم یه قالب کامل و خوب اینقدرام ساده نیست فهمیدم یه قالب حرفه ای نیاز به یه فریم ورک داره وقتی وارد فریم ورک ها شدم دیدم اصلا یه دنیای دیگه است. من دوست داشتم به همون روش قبل کد نویسیو ادامه بدم فقط چند تا کد لابه لاش اضافه کنم اما دیدم یه محیط گرافیکی داره، آموزش های فارسی نداره و خوب اصلا اوضاع فرق می کنه. بعدشم قالبی که می خوام، باید با یه فروشگاه ساز مثل ویرچومارت سازگار و هماهنگ باشه که اونم آموزش خیلی کم داره حالا الان سر طراحی قالب نمیدونم باید چیکار کنم. حداقل اینو پذیرفتم که باید از جوملا استفاده کنم و باید برای اون قالب بسازم حالا شما به من بگید چیکار کنم که یه قالب کامل و حرفه ای یاد بگیرم چه زبانیو به جز css & html و تا چه حد باید یاد بگیرم؟ چه جوری فریم ورک یاد بگیرم و قالبم با ویرچومارت هماهنگ باشه؟ از دوستانی که تجربه دارن می خوام که کمکم کنن تا شروع کنم و از این بلاتکلیفی در بیام. ببخشید که سرتونو درد آوردم با تشکر