PareKhat

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    12
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی ارسال های PareKhat

  1. سلام دوستان. شرمنده من مدام مزاحم میشم. یک قالب مناسب برای سایت موسسه خیریه حمایت از کودکان کار یا بهتر از اون یک بسته نصبی فارسی برای اجرایی سازی سایت این موسسه ممکنه لطف کنین معرفی کنین؟ باسپاس.
  2. قربان از کجا تفوتشون رو بفهمم؟
  3. خدا خیریتون بده.ممنونم. متاسفانه قالب ها در اوج زیبایی فارسی نیستند.موسسه چون خیریه هست نمیتونه برای تجملات هزینه کنه. ولی از مدیر محترم ممنونم که موجب شد منه حقیر هم کمی یاد بگیرم
  4. قربان بنده تخصصی ندارم برای همین تقاضا کردم یک مورد رو دوستان متخصص معرفی کنند به بنده.
  5. بسم الله الرحمن الرحیم سلام. دوستان عزیز طی طرحی یکی از موسسات مردمی اقدام به بزرگداشت مقام والای شهدا کرده البته شهیدانی که در این سال ها کمتر دیده شدن و حتی نامشون هم برده نشده،17000 شهید ترور. کودکان و نوجوانانی که قربانی ترور شدن،بزرگان هسته ای ما که ناعادلانه به شهدات رسیدند و خواهران و برادران شهید ما در مرزهای کردستان. این موسسه جهت اطلاع رسانی و آگاه سازی و همچنین آشنا سازی مردم کشور عزیزمان با این عزیزان نیت طراحی یک سایت با عنوان قربانیان تروریست رو دارند تا هم بحث اطلاع رسانی رو داشته باشند هم مرحمی بر دردهای خانواده های این عزیزان باشند. یکی از دوستان بحث هاست رو تقبل کردند خدا خیرشون بده. عزیز دیگری یک طرح و نمایه کلی از این سایت طراحی نمودند که خیر از جوونیشون ببینن. در حال حاضر یک متخصص خیر و عزیز میخوایم که بتونن این طرح را روی یک قالب جوملا به صورت بسته نصبی پیاده سازی بفرمایند. دوستان عزیزی که دلشون با این شهدا هست و قصد همیاری دارن اگر ممکنه هرچه سریع تر پیام بدن تا طرح در اختیارشون قرار بگیره. لازم به ذکر هستش این طرح خیریه هست ولی در صورتی که معایدات مالی هم در میون باشه بین عزیزان قسمت میشه. این ایام ،ایام تکریم ایتام هست،شاید دل پارمیدا کوچولو و دوستاش که پدرانشون رو برای سربلندی ما از دست دادند شاد بشه. التماس دعا.
  6. قربئن شما بشم خلیل جان.ممکنه از این قالب های فوق العاده زیبا به من زیاد معرفی کنین.برای موسسه کودکان کار و بچه های دیالیز و حمایت از مساجد میخوام.
  7. خدا خیر بده مدیران محترم و عزیز رو به صورت پیام خصوصی اطلاعات رو به شما بزرگواران عرض میکنم. من خودم به نوبه خودم دست شما عزیزان خیر رو میبوسم.
  8. بسیار عالی بود. فقط کاش این قانون 20-80 رو در مبحث تجارت الکترونیک به شکل تخصصی باز میفرمودین طی مقالاتی تا من و دوستانم بیشتر از معلومات کم نظیرتون بهره ببریم.
  9. دوستان عزیز سلام. خیلی خرسند هستم از این که چنین توفیقی رو بدست آوردم و وارد این انجمن شدم. میخواستم بدونم برای طراحی یک سایت تحلیلی،خبری و سیاسی به بهترین شکل ممکن و با تمامی پلاگین ها چقدر باید هزینه کنم؟ ممکن هست بتونم با همین وضعیت دانشجویم از پس هزینه ها بر بیام؟ دوستان شاید به من بخندن ولی من تازه با جوملا آشنا شدم و هیچ اطلاعاتی در مورد اون ندارم،البته با خوندن کتاب ارزشمند این انجمن یه آشنایی حداقلی پیدا کردم.
  10. خیلی لطف کردین پاسخ دادین. میشه ازتون خواهش کنم چنتا از دوستان منصف و حرفه ای رو جهت پروژه های پرتالی برای همکاری به بنده معرفی کنین؟
  11. سلام.ممنونم.خیلی لطف کردین پاسخ دادین. بسته های جوملا؟