poyaweb

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    26
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

پست ارسال شده توسط poyaweb


  1. افزونه FG Joomla to Wordpress این امکان را به شما می دهد که اطلاعات خود را از سایت جوملا به وردپرس منتقل کنید. در مرحله اول افزونه را دانلود کرده و بر روی سایت وردپرس خود نصب کنید.

    پس از فعالسازی افزونه فوق به منوی tools و پس از آن import مراجعه کنید. در این بخش اطلاعات نحوه اتصال به بانک اطلاعاتی جوملا از شما پرسیده می شود و در مرحله بعدی اطلاعاتی از قبیل تنظیمات FTP و تنظیمات ایمیل و... را پر خواهید کرد.


  2. افزونه FG Joomla to Wordpress این امکان را به شما می دهد که اطلاعات خود را از سایت جوملا به وردپرس منتقل کنید. در مرحله اول افزونه را دانلود کرده و بر روی سایت وردپرس خود نصب کنید.

    پس از فعالسازی افزونه فوق به منوی tools و پس از آن import مراجعه کنید. در این بخش اطلاعات نحوه اتصال به بانک اطلاعاتی جوملا از شما پرسیده می شود و در مرحله بعدی اطلاعاتی از قبیل تنظیمات FTP و تنظیمات ایمیل و... را پر خواهید کرد. سپس نحوه انتقال اطلاعات از قبیل اینکه متا تگ ها چگونه انتقال پیدا کنند و... از شما پرسیده خواهد شد و سایت شما حاضر است! به همین سادگی، به همین خوشمزگی!

    افزونه فوق امکان اصلاح لینک های خراب و لینکهای داخلی را دارد و همچنین قادر به انتقال تصاویر موجود در سایت قبلی نیز هست. امیدوارم که بتوانید استفاده لازم را از این افزونه ببرید.


  3. ایجاد کد رهگیری در RsForm

    اموزش اول : ایجاد کد رهگیری

    برای ایجاد کد رهگیری یا همون شماره تیکت، اینطوری عمل کنید:

    یه فیلد جدید از نوع Support Ticket ایجاد کنید. این فیلد گزینه های زیر رو داره:

    Name: که اسمشه

    Characters: که نوع شماره تیکتی هست که میخواین ایجاد بشه. که شامل سه نوع alphanumeric (کاراکتر و عدد)، alpha (کاراکتر) و numeric (فقط عدد) هست. یکی شو انتخاب کنید.

    Length: که تعداد کاراکترها رو تعیین میکنه.

    حالا وقتی که کاربر فرم رو تکمیل میکنه، در واقع این فیلد شماره تیکت ما رو نمیبینه، ولی براش ثبت میشه. یعنی فرم تکمیل میشه و در manage submissions شماره تیکت قابل رویته.

    برای اینکه شماره تیکت رو به کاربر هم بدیم، باید کاری کنیم که وقتی که فرم رو تکمیل کرد، یه ایمیل حاوی سابجکت شماره تیکت (و مابقی اطلاعات) به ایمیل کاربر بره.

    به این منظور، وقتی که فرمتون رو توی rsform باز کردید، به تب User Emails برید و در قسمت subject، یه کلیک کنید تا اسم فیلدهایی که ساختید نشون بده . بعد فیلد تیکت خودتون رو انتخاب کنید تا جلوی subject درج بشه. کنارش هم میتونید متن دلخواهتون رو بنویسید.

    (مثال: فیلدی که من ساختم اسمش ticket بود)

    کد: (انتخاب همه)

    شماره درخواست {ticket:value}


  4. هک شدن سایت مسئله ای است که هیچ مدیر سایتی دوست ندارد آن را تجربه کند و حل آن نیاز به تلاش و زیرکی زیادی دارد . در برخی موارد فرد بالاجبار هزینه ای را به کسی که با اسکریپت ویبولتین بیشتر کار کرده و مهارت زیادی دارد پرداخت میکند تا مشکل را برطرف کنند .

    سایت شما دیفیس شده است - رایج ترین نوع هک دیفیس (Deface) می باشد . در این روش هکر یک پیام بسیار مخل و گاهی اوقات بی ادبانه را بر روی سایت ارسال نمایش میدهد .

    پیام های حاوی خطا ( ارور ) - مانند ارور های دیتابیس .

    رفتار عجیب - سایت شما به سادگی باز میشود ولی به صفحه ای خارج از سایت می رود ! وقتی با هاست خود چک میکنید به شما گفته میشود : " هیچ تغییری در سرور داده نشده است " در چنین مواقعی به نظر میرسد شما هک شده اید . * هدایت به سایت های دیگر ، صفحات سفید ، دیتابیس ارور


  5. سایت شما دیفیس شده است - رایج ترین نوع هک دیفیس (Deface) می باشد . در این روش هکر یک پیام بسیار مخل و گاهی اوقات بی ادبانه را بر روی سایت ارسال نمایش میدهد .

    پیام های حاوی خطا ( ارور ) - مانند ارور های دیتابیس .

    رفتار عجیب - سایت شما به سادگی باز میشود ولی به صفحه ای خارج از سایت می رود ! وقتی با هاست خود چک میکنید به شما گفته میشود : " هیچ تغییری در سرور داده نشده است " در چنین مواقعی به نظر میرسد شما هک شده اید . * هدایت به سایت های دیگر ، صفحات سفید ، دیتابیس ارور

    ادامه این مقاله رو از اینجا بخونید.