saifoori

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    16
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • Days Won

    1

saifoori last won the day on آپریل 19 2014

saifoori had the most liked content!

اعتبار در انجمن

11 خوب

درباره saifoori

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد
  1. با سلام . نیاز به یک پشتیبان جوملا برای حل چند مشکل روی سایت هستیم . از لحاظ مالی نیز هزینه پرداخت می شود . با توجه به حساسیت موضوع دوستان عزیز می توانند با ایمیل زیر تماس بگیرند . adobe.flashman@gmail.com
  2. دوستان عزیز چند روزی درگیر مشکلی بودم که سایتم کد های جاوااسکریپت رو قبول نمیکرد حالا هر کدی بود از وبگذر تا کد های جاوای معمولی . بعد از چند روز تحقیق به این نتیجه رسیدم که ایراد ( البته در این مورد ) از پلاگین RSFirewall بود که کد های Script رو به S-cript و یا JavaScript رو به J-avaScript تبدیل میکنه . 3 راه برای حل این موضوع هست 1- اول RSFirewall را غیر فعال کنید کارتون که تموم اونو فعال کنید . 2- به قسمت لیست سیاه / لیست سفید برین و آی پی خودتون ( مدیریت سایت ) رو جز لیست سفید قرار بدین . 3- به قسمت پیکربندی برین Components > RSFirewall! > Firewall Configuration > Active Scanner و قسمت مربوط به GET و POST رو غیر فعال کنید . مشکل من با گزینه ی اول حل شد . موفق باشید .
  3. این طوری توضیح می دهم که مثل این میمونه که کد های جاوا در قالب سایت من فیلتر شده و نمایش داده نمیشه
  4. با تشکر . از 8 افزونه برای قرار دادن کد های جاوا استفاده شده که همه مشکل دارند و نمایش داده نمی شوند وقتی که صفحه اول سایت می روی و Source Code را مشاهده می کنی شمارنده ها هستند ولی کاری انجام نمی دهند . به طور مثال در یک افزونه کد HTML و JAVA قرار داده شده است که کد HTML نمایش داده می شود ولی جاوا خبر.
  5. با سلام به همه ی دوستان . مشکل رو این طوری مطرح می کنم . مدتی از پلاگین Sourcerer برای قرار دادن کد های جاوا استفاده می کردیم مشکلی نبود دیروز که خواستیم کد یکی از شمارنده ها رو ویرایش کنیم هر 3 شمارنده از کار افتادند ( به طور مثال وب گذر ) حالا هر کد جاوا اسکریپتی رو در ماژول و پلاگین های مختلف و با HTML دستی قرار می دم کار نمیکنه ( کد های HTML کار میکنند ولی java script ها نه ) حالا هر کدی باشه از شمارنده گرفته تا مثلا کد برای کپی مطالب . لطفا راهنمایی فرمائید
  6. با سلام . سایت ما بر اساس مشکلاتی از یک هاست به هاست دیگر منتقل شده است و بعد از FullBackup و Restore در هاست جدید دیگر کار نمیکند . دوستانی که می توانند در این زمینه به ما کمک کنند با آی دی یاهو flashusers تماس بگیرند ( لازم به ذکر است که هزینه ی انجام این کار پرداخت می شود )
  7. در فایل پیوست جدید اون قسمتی رو که کادر قرمز داره که نوشته : ماژول k2 comments یک ماژول دو منظوره میباشد که میتوانید لیستی از آخرین نظرات ( از یک یا چند مجموعه ) را نمایش دهید و یا لیستی از نظر دهندگان برتر را نمایش میدهد . رو چطوری این پیغام رو غیر فعال کنم ؟
  8. سلام . این پیغام رو که در فایل پیوست هست رو چطوری غیر فعال کنم ؟
  9. سلام . فایل پیوست مربوط به مطالب رو در قسمت مجموعه ها نمایش میده ( زیر مطلب ) ولی در صفحه اصلی مطلب نمایش نمیده . تمامی گزینه های مربوز به نمایش فایل پیوست رو هم فعال کردم . برای این مطلب فایل پیوست قرار داده شده : آموزش ابزارهای سئو: Google Webmaster Tools
  10. با سلام . طبق تصویر قرار داده شده در پیوست . در تصویری بالایی زیر مجموعه ها معلومه ولی در پایینی نه ( هر دو در یک ماژول و تمامی تنظیمات مشابه هست .) چطور زیر مجموعه ها رو به صورت تصویر بالا که در بالای مطالب هست فعال کنم ؟
  11. درسته ولی چرا در همون ماژول بعضی مطلب رو به صورت بخش بندی و بعضی ها رو به صورت component نشون میده ؟
  12. من به مطلب آزمایشی قرار دادم
  13. مشکل همینه من برای مطالب اصلا نام مستعار وارد نکردم و طبق پیشفرض از تاریخ استفاده میشه و این مطالب که میبینید دارای عدد هستند که 404 میده خود جوملا از تیتر خبر اعدادشو برای مستعار قرار داده و قابل تعویض هم نیست . نام مستعار یونیکد روی بله گذاشتم ولی نشد .
  14. به نظر شما اگه کلا از k2 استفاده نکنم و از اول مجموعه ها رو ایجاد کنم چی ؟ اصلا k2 خوبه یا میشه بدون اون هم تمام کار ها رو انجام داد؟
  15. ممنون / نه تا به امروز مجموعه رو ایجاد کرده بودم و از دیشب که مطلب قرار دادم امروز متوجه شدم که مطالب بعضی ها در کامپوننت k2 و بعضی ها نه ( دلخواه) و در بعضی ماژول ها همانطور که در سایت معلومه ایراد داره . نه چیزی نصب نکردم