khoozestan

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    4
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره khoozestan

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد
  1. سلام دوستان من یه مشکلی دارم با نسخه باران . من تمام مجموعه ها رو پاک کردم و از نوع ایجاد کردم و محصولات جدید قرار دادم اما جالب اینجاست که حالا هیچکدوم از محصولات در صفحه اول نمایش داده نمیشن با اینکه من برای تمامی اونها تیک انتشار رو هم زدم. متونید راهنمایی کنید دوستان؟
  2. ممنونم از کمکتون و فقط تنها چیزی که باقی میمونه اینه که چرا یوزر ها لاگین نمیشه و صفحه به حالت سفید و بدون حرکت نشون داده میشه؟ این مشکل قابل حل نیست؟
  3. سلام دوستان . من از ورژن باران فروشگاه ساز قاصدک استفاده میکنم و یک مشکلی با این ورژن دارم. من اون رو به صورت لوکال نصب کردم و همه چیز خوب پیش میره به جز ثبت کاربر جدید . من وقتی میخوام کاربر جدید ثبت کنم این اروز رو میده که تابع ایمیل نمی تواند فراخوانی شود خوب این به این معنی هست که قانونا باید ایرادی در ثبت نام به وجود آمده باشد و ثبت نام کامل انجام نشده اما جالبه وقتی دوباره همون یوزر رو میخوام ثبت کنم میگه این یوزر وجود داره و وقتی به صفحه لاگین میرم و لاگین میزنم یک صفحه کاملا سفید باز میشه و هیچ اتفاقی نمیافته. لطفا کمک کنید.آدرسی که بعد از لاگین باز میشه اینه: /index.php/ورود-مشتریان/user/loginsave و در همین صفحه سفید باقی میماند.
  4. این مشکل هنوز هم برای من پای برجاست دوستان حتی ورژن جدید هم قرار دادم باز هم ارور رو دارم در بخش ادمین پیج