mr_mehran

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    49
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

پست ارسال شده توسط mr_mehran


  1. sppolls-cms98.jpg

    کامپوننت نظرسنجی sp polls یک کامپوننت ساده اما در عین حال زیبا و حرفه ای است.در داخل این کامپوننت نظرسنجی یک ماژول قرار دارد که همراه با کامپوننت نصب می شود.

    روش استفاده از کامپوننت : ابتدا از کامپوننت ، نظرسنجی خود را ایجاد کنید، سپس با استفاده از ماژولی که همراه این کامپوننت نصب شده، نظرسنجی خود را در وب سایت خود فراخوانی کنید.

    این نسخه مخصوص جوملا 3 است.

    لینک دانلود از آپلود سنتر انجمن


  2. rsfirewall-box-cms98.jpg

    آخرین نسخه کامپوننت آر اس فایروال نسخه Rs FireWall v2.9.5 است. بی شک کامپوننت آر اِس فایروال حرفه ای ترین افزونه امنیتی برای جوملا است

    سایت های جوملایی را از نظر امنیتی به صورت همه جانبه پوشش می دهد و امکانات بی نظیری در اختیار مدیران سایت ها قرار می دهد. این افزونه کاملا توسط ما فارسی سازی شده و به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده شده است.

    این نسخه مخصوص جوملا 2.5 و 3 است.

    از ویژگی اصلی RSFirewall محافظت سایت در برابر انواع حملات هک از قبیل حملات پی**اچ*پی، اس*کیو*ال، جاوا* اسکریپت و انواع موارد تزریق کد، مسدود سازی آپلود فایل های غیر مجاز، بررسی سطوح دسترسی فایل ها و پوشه ها، مسدود سازی خودکار آی* پی های مهاجم، بررسی هرگونه تغییرات مشکوک در فایل های سیستمی و اصلی جوملا، اضافه نمودن رمز عبور پوشه مدیریت جوملا، بررسی رمزهای عبور ناایمن و ضعیف، بررسی تنظیمات موارد امنیتی سرور و پیشنهاد تنظیمات صحیح برای بهبود امنیت سایت و بسیاری امکانات دیگر است.

    ..... نقض قوانین ....


  3. price-table-cms98_2.jpg

    price-table-cms98_1.jpg

    ماژول ایجاد جدول قیمت je pricing table یکی دیگر از ماژول های فارسی سازی شده توسط ما برای شما عزیزان است.

    با استفاده از این ماژول شما می توانید محصولات یا هاست و ... را به صورت جدولی زیبا نمایش دهید. همانگونه که در تصویر دوم مشاهده می کنید این ماژول قابلیت ویژه سازی قیمت ها را دارا می باشد.

    این ماژول کاملا ریسپانسیو بوده و قابلیت تغییر رنگ بندی به صورت دلخواه را دارا می باشد.

    مخصوص جوملا 2.5 و 3

    دانلود از cms98

    دانلود از آپلود سنتر انجمن


  4. درسته اگه اینجوری ترجمه بشه در مدیریت انگلیسی هم فارسی میاد ولی شما این افزونه رو فارسی سازی میکنین برای ایرانی ها و اونی که دانلود میکنه دوست داره فارسی باشه وگرنه اونی دوست داره انگلیسی باشه اورجینال استفاده میکنه پس دلیلی واسه جوش زدن نیست که این مشکل وجود داره !!

    امیدوارم متوجه منظورم شده باشین ! و اینکه در مورد سوالتون که چرا از اون راه اصلی جواب نمیده نظری ندارم ، چون اگه مراحل درست طی بشه باید فارسی سازی بشه ، کمی با دقت چک کنین !


  5. دوست عزیز اون ماژول یا کامپوننت خودش یه پوشه language داره یه پوشه هست به نام en-GB یه کپی بگیرین ! به fa-IR تغییر بدین، و داخل این پوشه فایلی وجود داره اون رو هم بدین صورت ویرایش کنید.

    حالا میتونین ترجمه کنید چیزای که تو پوشه ای که به فارسی ویرایش کردین! اینجوری میخونه

    حالا راجع به این فایلی که خودتون به صورت دستی درست کردین! به نظرم اسمش رو به fa-IR تغییر بدین شاید درست شد!


  6. owl-wrapper عرض این کلاس رو باید بزاری رو 1280 تا درست نمایش داده بشه ! حالا از کجا این کار رو انجام بدیم؟

    اگه اشتباه نکنم این یه ماژول هستش از تنظیمات داخل ماژول باید یه فیلد برای وارد کردن عرض باشه!!!

    اگه نبود تو کد نویسی ماژول حتما پیدا می کنید کافیه با نوت پد اون کد رو سرج کنین تو پوشه ماژول.