hajvahid

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    3
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

0 عادی

درباره hajvahid

  • درجه
    تازه وارد
  • تاریخ تولد
  1. به نظر میاد این مشکل وقتی بوجود میاد که تاریخ ایجاد مطلب حذف میشه و جوملا هم با ذخیره مطلب مقدار خاصی رو برای «تاریخ ایجاد مطلب» در نظر نمیگیره و به عبارتی اجازه میده مطلب بدون تاریخ ایجاد، ذخیره بشه (این در حالی هست که اگه تاریخ انتشار رو حذف کنید، جوملا زمان حال رو به عنوان زمان انتشار در هنگام ذخیره و بستن مطلب در نظر میگیره). اگر چه با گذاشتن تاریخ ایجاد بصورت دستی مشکل حل میشه ولی منطقی به نظر میرسید که جوملا اجازه ذخیره مطلب بدون مقدار «تاریخ ایجاد» رو نده یا خودکار با تاریخ و زمان حال تکمیلش کنه!
  2. من هم موقع ذخیره حذف کردم تاریخ رو هم بصورت دستی انتخابش کردم. توی صفحه ویرایش مطلب تاریخ درست هست. ولی وقتی ذخیره میشه توی لیست مطالب تاریخش این شکلی میشه
  3. سلام و وقت بخیرمن از جوملا ۳.۶.۴ استفاده میکنم و همینطور از بسته فارسی رسمی (آخرین نسخه). بعضی از مطالب من براشون مشکل تاریخ پیش میاد و تاریخشون به یه تاریخ عجیب غریب تغییر میکنه: آیا این موضوع با مشکلی که در جوملا ۳.۴ گذارش شده بود و تاپیک ذیل مرتبطه ؟ یا باگ جدیدی هست؟ پی نوشت: من دو ماه هست این سایت رو بالا آوردم و به عبارتی اولین نسخه مورد استفاده من روی این سایت ۳.۶.۳ بود که حالا آپدیت شده به ۳.۶.۴ (قاعدتا این مشکل نباید ربطی به مشکل گزارش شده در نسخه ۳.۴ داشته باشه)