hedieh1361

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    6
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره hedieh1361

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد
  1. با سلام لطفا کامپوننت یا ماژولی معرفی نمایید که لیستی از مقالات یک category را نمایش دهد. به عنوان مثال یک category1 داریم که زیرمجموعه*ی آن category2 و category3 می*باشد. هرکدام از category 2, 3 هم شامل چندین مقاله است. می*خواهم در قسمت نمایش در سایت ابتدا عنوان زیرمجموعه*های category1 نمایش داده شود به صورت زیر: · Category2 · Category3 سپس هرکدام از categoryهای 2 یا 3 را کلیک کنیم لیستی از عنوان مقالات داخل آن category نمایش داده شود (فقط عنوان مقالات به صورت لیست باشد و متن آن پس از کلیک عنوان نمایش داده شود.) به صورت زیر · Article1 · Article2 در داخل جوملا گزینه*ی list all categories است که فقط طبقه*ی اول category را به صورت لیست نمایش می*دهد و مقالات با متن کامل در یک صفحه نمایش داده می*شود نه به صورت لیستی از عنوان مقالات با تشکر
  2. با سلام www.tarabord.com با تشکر
  3. من در سایتم ماژول ورود اعضا ندارم ولی دیروز که قسمت manage users را نگاه می*کردم دیدم یک کاربر در سایت ثبت*نام کرده! چطور این مطلب امکان*پذیر است؟ آیا هکی صورت گرفته؟
  4. ممنون مشکل حل شد
  5. وقتی می خواهم یک ماژول را در صفحه نخست ببینم وارد menu assignment می شوم که به صفحه نخست متصل کنم اما در menu assignment کلیه منوها وجود ندارد فقط یکی از منوهای main menu دیده می شود. لطفا مرا راهنمایی کنید. در ضمن اگر راه دیگری هست که بتوان ماژولی را فقط در صفحه نخست دید بفرمایید.