mazbabaei

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    5
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره mazbabaei

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد
  1. سلام ممنون از راهنمایی شما داخل خود انجمن rs جستجو کردم. یک کاربر دقیقا همین مشکل عمل نکردن کلید ارسال پاسخ را داشته و پشتیبانی rs مشکل اونو حل کرده بود که بعدا کاربر متن زیر رو ارسال کرده بود: Support helped me. It was the System - jQuery Library plugin that I had to disable. منظورش از این افزونه کتابخانه جی کوئری، کدوم افزونه است که گفته باید غیر فعالش کنیم؟ از کجا می توان به این افزونه دسترسی داشت و آن را غیر فعال کرد؟ در صورت غیر فعال کردن بر کدام قسمت های سایت تاثیر منفی خواهد گذاشت؟
  2. سلام خب راهی برای برطرف شدنش وجود نداره؟ تا حدی که من گشتم جایی تو نت ندیدم کاربرا این مشکل رو داشته باشن، بیشترین مشکلی که براش ذکر شده بود یکی بحث ارسال ایمیل و دیگری نمایش داده نشدن تیکت ها در پنل مدیریتی بود. خود آقای دلجو هم توی تاپیک هایی که از ایشون من توی همین فروم در پاسخ به مشکلات دیگر کاربران دیدم، گفته بودند که این نسخه سایت پاستل بدون مشکل کار میکنه! ببخشید بازم سوال میکنم، یعنی راهی وجود نداره که بشه این مپکل رو برطرف کرد؟
  3. سلام دوستان کسی نبود یه راهنمایی بکنه؟ جناب آقای دلجو؟ کس دیگه ای از مدیران این انجمن؟ این همون کامپوننت رایگانیه که در پاستل برا دانلود گذاشته شده!
  4. من سیستم تیکتینگ rstickets pro رو از سایت پاستل و از لینک http://www.pastelco.ir/fa/index.php?...pro&Itemid=289 گرفته و نصب کرده ام . تنظیمات رو هم به درستی انجام داده ام. الان کاربر به درستی میتونه تیکت بفرسته و مدیر هم تیکت ها رو میبینه و میتونه جواب بده و دوباره کاربر جواب مدیر رو میبینه. ایمیل ها هم، هم ایمیل اعلام دریافت و هم ایمیل اعلام پاسخ به درستی برای کاربر ارسال می شود. اما مشکل این است که کاربر نمی تواند به پاسخ ارسالی مدیر پاسخ دهد یعنی دکمه "برای پاسخ دادن کلیک کنید" برای کاربر در سایت کار نمی کند و پس از کلیک هیچ کاری انجام نمی دهد چگونه می توان این مشکل را حل کرد؟
  5. من سیستم تیکتینگ rstickets pro رو از سایت پاستل و از لینک http://www.pastelco.ir/fa/index.php?option=com_k2&view=item&id=47:%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%BE%D9%88%D9%86%D9%86%D8%AA-%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D8%AA%DB%8C%DA%A9%D8%AA-rstickets-pro&Itemid=289 گرفته و نصب کرده ام . تنظیمات رو هم به درستی انجام داده ام. الان کاربر به درستی میتونه تیکت بفرسته و مدیر هم تیکت ها رو میبینه و میتونه جواب بده و دوباره کاربر جواب مدیر رو میبینه. ایمیل ها هم، هم ایمیل اعلام دریافت و هم ایمیل اعلام پاسخ به درستی برای کاربر ارسال می شود. اما مشکل این است که کاربر نمی تواند به پاسخ ارسالی مدیر پاسخ دهد یعنی دکمه "برای پاسخ دادن کلیک کنید" برای کاربر در سایت کار نمی کند و پس از کلیک هیچ کاری انجام نمی دهد چگونه می توان این مشکل را حل کرد؟