bardiaaaa

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    9
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره bardiaaaa

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد
  1. من از k2 استفاده می کنم و تغییرش غیر ممکنه
  2. دوست عزیز من چندین روز صبر کردم.با اینکه این قضیه خیلی مهمه و ممکنه این مشکل برای خیلی ها وجود داشته باشه ولی گویا به عنوان اولویت دوستان متخصص محسوب نمیشه.به نحوی که حتی یک راهنمایی کوچک هم نشد که دل ما خوش باشه.
  3. مثل اینکه قضیه لاینحله
  4. مشکل حل شد.سپاس
  5. قبلا به 777 تغییر دادم ولی تغییری حاصل نشد
  6. سلام دوستان مشکلی که چند وقتی هست باهاش درگیرم اینه که وقتی لینک رو به فیسبوک ارسال می کنم مطلب و عنوانش یه چیزی جدا از مطلب اصلیه که می خواستم ارسال بشه. ولی وقتی لینک رو توی فیسبوک کلیک می کنم وارد مطلب مورد نظرم می شم تو سایت. یعنی لینک ارسالی درسته ولی مطلب و عنوانی که ایمپورت میشه تو فیسبوک مطالب دیگه سایت هست. به نظرتون راه حل این مشکل چیه؟
  7. سلام دوستان من سایتم رو از سرور قبلی به یک سرور دیگه منتقل کردم.برای انتقال بهتر و بخاطر از دست نرفتن اطلاعات با آکیبا بک آپ گرفتم و به سرور جدید منتقل کردم.اولین مشکلی که باهاش مواجه شدم مساله پرمیشن ها و دسترسی ها بود که رفع شد.ولی هنوز چند مشکل وجود داره که فعالیت سایت رو مختل کرده اول اینکه در کامپوننت کا2 قسمت عکس از کار افتاده.یعنی قسمت ارسال عکس عکس را آپلود می کنه ولی در قسمت عکس بعد از انتخاب عکس از سرور و بعد اینکه خبر رو تایید و سیو می کنم هیچ عکسی نشون داده نمی شه. به نظر شما مشکل از کجاست؟
  8. و کماکان منتظریم...
  9. دقیقا من هم به همین مشکل برخوردم