m3hdi

درباره مجموعه آموزشهای ویدیویی مهندس طالبی

5 پست در این موضوع

با سلام به همگی دوستان ... امیدوارم همه متنهای این پست رو بخونید . چون یه تجربه شخصی هستش ...

قبل حرفهام این نکته رو بگم که همیشه میگفتم 150 هزار تومان پول دادن بابت یک DVD خیلی هستش و من این ریسک امرا انجام بدم :jan:... اما بعدش با یه کمی تحقیق تصمیم گرفتم که بخرمش و :::a2d3:

زمانی که من آموزش ویدئویی طراحی قالب مهندس طالبی رو خریداری کردم ، واقعا نمیدونم چطور بگم با آموزشهایی که در سایتهای مختلف قرار داشت و در ارتباط با طراحی قالب جوملا بود خیلی فرق داشت[kkk] شاید تو بعضی مراحل اصول به همون صورت بود اما روش هاش متفاوت بود ... تا قبل از خریداری این مجموعه هزینه های مختلف { الکی بعضی هاشون } !book]خیلی بیشتر از قیمت DVD آموزشی مهندس برای یادگیری انجام دادم !book] ... اما وقتی این مجموعه رو خریداری کردم واقعا دارم میگم خودم رو جزوی خیلی کوچیک از خانواده جوملا دونستمsmile22 . چون تونستم بر پایه اطلاعات خودم و با آموزشهاییی که یاد گرفتم از این مجموعه از ابتدا شروع به طراحی قالب بکنم، قالبهایی که خودم با فتوشاپ طرح بندی میکردم [dasdas]... همه چی رو درباره طراحی قالب جوملا مو به مو و نکته به نکته در این مجموعه آموزشی گفتش:nasihat: { البته این رو هم بگم که برخی از نکات کامل شرح ندادش اما چون اون موضوع ها رو کلی گفتش و حساب کار دستم اومد با چند تا سرچ ساده تونستم موضوع رو پیدا کنم } به طوری که وقتی جایی رفتم مشغول به کار شدم برخی از این نکته ها رو حتی حرفه ای هاش هم نمی دونستن و به من دید حرفه ای نگاه میکردن که این برای من واقعا افتخاری بودش .

به وسیله آموزشهای طراحی قالب جوملا مهندس طالبی راحت برای خودم کار پیدا کردم با موقعیت و حقوق عالی که واقعا در یک ماه فکر کنم 5 برابر اون هزینه ای رو که کرده بودم برای DVD بدست آوردم :thanks:... و همینجا میگم واقعا مدیون مهندس طالبی هستم .gift

امروز هم چون یک تجربه موفق از خرید آموزشهای مهندس طالبی داشتم تصمیم گرفتم که مجموعه ویدئویی آموزش PHP و Mysql مهندس رو خریداری بکنم .:yeah: هیچ ترسی بابت این کار نداشتم چون مطمئن بودم این هم مثل دیگر تجربه ام درست و به جا هستش :128fs318181:...

الان که DVD آموزشی رو داخل دستگاه هم انداختم و سرفصلهاش رو مطالعه کردم به خودم واجب دونستم که بیام و در این تاپیک تمام حرفم رو بزنم و واقعا از مهندس طالبی سپاسگذار باشم بابت این آموزشهای عالی که تهیه کرده ...:1:

واقعا خیلی سخته تهیه این جور آموزش ها هم از جمع آوری اطلاعات و مقالات و فیلمهای خارجی و تجربیات شخصی و هم اینکه که اگر اتاقی مخصوص این کار نداشته باشی ممکن هستش هر لحظه سر و صدا به وجود بیاد مجبور باشی از نو استارت بزنید ..:ooof:. و یا اینکه مجبور باشی آخر شب حدود 12 به بعد این جور فیلمها رو تهیه کنی که صدا نباشه ...:1dco2x0p1lilzhfpg1t

خلاصه بگم مطمئنم این مجموعه آموزشی { PHP و My Sql } هم مثل دیگر مجموعه آموزشی طراحی قالب جوملاتون عالی هسته { البته عالیتر } :didi:... و این رو بگم بعد از اتمام این آموزش مطمئن باشید که پکیج آموزش ویدئویی طراحی و توسعه افزونه رو هم خریداری میکنم . :ds6a5d:

ازتون بی نهایت ممنونم ... gift

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

درسته دوست عزیز من هم با شما کاملا موافقم.تقریبا چهار ماه پیش با جوملا آشنا شدم و بعد از کلی سرچ و جست و جو به انجمن جوملا فروم رسیدم.باید اول سیستم مدیریت محتوای جوملا رو یاد میگرفتم,اما قیمتش گرون بود.با خودم گفتم چرا اینقدر گرون!اما این ریسک رو کردم و خریدمش.وقتی بسته به دستم رسید فهمیدم اون پولی که من بابتش دادم نصف قیمتشه.مهندس اینقدر واضح وشمرده صحبت میکردن که تمام آموزش رو دوبار توی یک روز تماشا کردم و کاملا یاد گرفتم.علاوه بر اون باید از مهندس طالبی عزیز و تمامی همکارانشون یه تشکر جانانه بکنم که این انجمن رو هم راه اندازی کردن.

امیدوارم همیشه موفق باشین.

یاعلی

Share this post


Link to post
Share on other sites

من هم به دوستانی که با php اشنایی دارند توصیه می کنم حتما از پکیج طراحی افزونه استفاده کنند ، بسیار عالی و آموزنده است .

Share this post


Link to post
Share on other sites

من هم به دوستانی که تازه کارند یا هنوز شروع نکرده اند توصیه میکنم هم در کلاسهای آموزشی شرکت کنند و هم فیلم آموزشی اونرو خریداری کنند. چون اگر قبل از شروع کلاسها فیلم اونرو( با سبک ساده و روان مهندس طالبی) دیده باشند، ضریب یادگیری شون چند برابر میشه. ضمنا مباحث و سوالاتی که در کلاسها توسط کارآموزان مطرح میشه و پاسخهای کامل مهندس طالبی ، خودش بهترین جایگزین تحقیق و پژوهش توی فرومها و سایتهای مرتبط هست.

تعهد و مسئولیت پذیری مهندس طالبی و دانش بالای ایشان را در کمتر شخصی میتوان پیدا کرد.

Share this post


Link to post
Share on other sites

منم کلی دنبال مطالب آموزشی جوملا بودم ولی هیچ کدوم از این سایت ها اطلاعات کامل نیمدادن همش یجایی مبهم بود تا اینکه با انجمن جوملا آشنا شدم ودیدم که بسته های آموزشی خوبی داره ولی با خودم گفتم من که این همه وقت گذاشتم این بسته رو هم میخرم ضرر نمیکنم ، و خریدم ! ولی اینو به جرات میتونم بگم با همین بسته تونستم تو یک سال 5 تا 6 سفارش طراحی سایت بگیرم و کاراشو انجام بدم ! الانم میخوام بسته آموزشی طراحی قالب و سئو رو بخرم که تابستون امسال طراحی سایت با جوملا رو بهتر انجام بدم ولی من یه پیشنهاد دارم برای آقای مهندس طالبی اونم اینه که یه بسته آموزشی تخصصی امنیت جوملا هم آماده کنن که دیگه چیزی این بسته های آموزشی کم نداشته باشن !

موفق باشید .

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری