تور استانبول

آیا میتوانید گوگل را گول بزنیم

1 پست در این موضوع

در این مطلب قصد دارم راهی ایمن به شما معرفی کنیم تا بتوانید از شر تحریم های غیرعادلانه شرکت های نرم افزاری مانند گوگل و مایکروسافت بر علیه کاربران ایرانی رها شوید. همواره برای کاربران ایرانی دسترسی به برخی برنامه هایی که از سوی شرکت های نرم افزاری برای بیشتر کشورها به طور رایگان عرضه شده امری دشوار به نظر رسیده است.

به طور مثال شرکت گوگل برنامه های رایگان خود را که در روی پایگاه اینترنتی خود عرضه می کند همواره برای کاربران ایرانی دانلود آن را ممنوع کرده و در برابر درخواست کابرارن ایرانی برای دانلود این برنامه ها اعلام می کند که استفاده از این برنامه در کشور شما مقدور نمی باشد.

ما در این مطلب قصد داریم راهی به شما معرفی کنیم که با استفاده از ان بتوانید از شر این تحریم های غیرعادلانه شرکت های نرم افزاری مانند گوگل و مایکروسافت بر علیه کاربران ایرانی رها شوید و بتوانید با خیال راحت برنامه های مورد نیاز خود را دانلود و بارگذاری کنید.

صرف نظر از استفاده از برخی برنامه ها برا تغییر آی پی که خطرات مهمی برای شما در پی دارد استفاده از سایت «فایل هیپو» راحت ترین روش برای بارگذاری و استفاده از این برنامه هاست. وب سایت فایل هیپو به آدرس FileHippo.com - Download Free Software به رغم اینکه سایت بی سر و صدا و کم ادعایی است و شاید در ایران کم تر شناخته شده باشد همیشه نرم افزارهای به روزی را عرضه می کند.

از محاسن این سایت نرم افزارهای بروز آن دسته بندی های متنوع و مختلف آن است که برنامه ها را به صورت منظم در ان طبقه بندی کرده اند تا کاربران در پیدا کردن نرم افزار مورد علاقه خود سردرگم نشوند. در این سایت همچنین تمامی نرم افزارها به صورت اورجینال آرشیو می شوند و کد MD5 آنها نشانگر اطمینان و دست نخورده بودن کدهای نرم افزاری این برنامه ها است.

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری