aminy62

کتاب الکترونیکی آموزش تصویری و فارسی 2013 word

1 پست در این موضوع

جلد کتاب

http://www.karamoozesh.com/images/books/jeld/word2013_2.jpg

نرم افزار Word رایج ترین نرم افزار برای تایپ است. اما نه فقط یک تایپ ساده !

چیزی که باعث رواج و محبوبیت نرم افزار Word شده است، قابلیت های فراوان آن برای تایپ و صفحه بندی است. اگر بخواهید یک نامه ساده اداری را تایپ کنید، و یا یک کتاب را به طور کامل صفحه بندی کنید، در هر صورت این نرم افزار نیاز شما را برآورده خواهد کرد.

نرم افزار ورد میتواند به صورت خودکار سرخط ها را تشخیص داده و متن را پاراگراف بندی کند. علاوه بر این دارای امکانات کاملی برای جدول کشی، درج آرم، درج عکس، شماره زنی خودکار صفحات، تنظیم پاورقی و سرصفحه، و ... میباشد.

امروزه کمتر کامپیوتری را میتوان پیدا کرد که نرم افزار Word روی آن نصب نشده باشد. وابستگی کاربران ویندوز به این نرم افزار آنقدر زیاد شده که حتی برای یادداشت برداری های ساده خودمان هم از Word استفاده میکنیم.

همچنین در بیشتر ادارات و سازمان ها از نرم افزار Word برای تایپ نامه های رسمی و اداری استفاده میشود. به همین دلیل است که یکی از توانایی هایی که در هنگام استخدام یک کارمند اداری مورد توجه است، توانایی کار با نرم افزار Word میباشد.

گروه کارا آموزش با تهیه و انتشار یک کتاب آموزشی فارسی و حرفه ای ، سعی بر آن دارد تا با آموزش کامل نسخه جدید نرم افزار ورد، یعنی Word 2013 شما هموطنان عزیز را در استفاده از امکانات این برنامه یاری کند.

این کتاب دارای 13 فصل و بیش از 350 صفحه می باشد.

جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس مراجعه نمایید

معرفی کتاب الکترونیکی آموزش تصویری و فارسی 2013 Word

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی