هستی@

سایت خود را در بالاترین رتبه جستجو قرار دهید

2 پست در این موضوع

ارسال شده در (ویرایش شده)

تمام وب سایت ها برای این که در بالاترین رتبه جستجوی گوگل، دیده شوند، در رقابت با یکدیگر هستند و برای تحقق این امر باید وب سایت خود را برای گوگل بهینه سازی کنند. بهینه سازی سایت، نیازمند اصلاح و نگهداری دائمی از محتوا می باشد. گوگل به دنبال وب سایت هایی است که به صورت مرتب و مستمر محتوای مرتبط، ارائه می دهند. درون مایه تازه وب سایت ها باعث می شود گوگل آن وب سایت را در با رتبه های بالاتری قرار دهد.

سایت خود را در بالاترین رتبه جستجو قرار دهید

عبارات و کلمات کلیدی در بهینه سازی سایت

سایت گوگل برای ارزیابی و شناسایی سایت ها از عبارات و کلمات کلیدی استفاده می کند. گوگل مطالب سایت را ارزیابی می کند و به دنبال کلماتی می گردد که با عبارت یا کلمه جستجو شده، همخوانی داشته باشد و با آن مرتبط باشد. هنگامی که در حال بهینه سازی کردن سایت خود هستید بیشتر به عبارات داخل سایت تمرکز کنید، تا کلمات آن.

البته توجه کنید که از این عبارات بیش از اندازه استفاده نکنید. به دلیل این که ربات گوگل، استفاده از عبارات و کلمات کلیدی بیشتر از 2% از کل متن را به عنوان اسپم یا متن مزاحم، می شناسد و رنکینگ سایت را پایین می آورد. پس مراقب کلمات کلیدی و چگونگی به کار بردن آنها باشید.

تگ عنوان صفحه

تگ های عنوان یکی از مهم ترین عناصر بهینه سازی سایت است و در هر سایت یک عنصر منحصر به فرد می باشد. تگ می تواند در نوار آدرس مرورگر هم باشد و عنصری است که ربات گوگل از آن استفاده می کند تا اطلاع یابد مطالب و محتوای داخل سایت در چه موردی است.

سپس گوگل بررسی می کند که آیا محتوای صفحه با تگ عنوان، ارتباط و همخوانی دارد یا خیر. از همان زمانی که گوگل، دامین هر صفحه را بررسی می کند، بسیاری از سایت ها همراه با نام شرکت خود، عنوان صفحات را با توضیحاتی در ارتباط با موضوع صفحه قرار می دهند تا نظر گوگل را جلب کند.

کیفیت محتوای سایت

عنصر آخری که گوگل به دنبال آن می گردد محتوای منحصر به فرد است. کاربران و مشتریان گوگل، بازدیدکنندگان شما هستند و وقتی لیستی از نتایج جستجوهای کاربرانش را به آنها ارائه می دهد، خواستار جلب رضایت آن ها می باشد. بنابراین شما به گوگل کمک می کنید و همینطور گوگل به شما. کیفیت محتوا و عبارات کلیدی تاثیر بسزایی در بهینه سازی سایت دارند و کمک می کنند که بالاترین رتبه های نتایج جستجو را از آن خود کنید. پس اگر محتوای خوب و جالبی نداشته باشید یا محتوای سایت، خوب نوشته نشده باشد و یا بی ربط باشد نظر گوگل را جلب نخواهید کرد. پس حتماً از راهنمایی های گوگل پیروی کنید، در غیر این صورت در لیست سیاه گوگل قرار میگیرید.

سایت خود را برای گوگل بهینه سازی کنید و آن را خوانا سازید

توجه کردن به راهنمایی هایی که گوگل در زمینه بهینه سازی سایت، برای رنکینگ سایت ها قرار می دهد، شما می توانید وب سایت خود را در بالاترین نتیجه های جستجو ببینید. با اضافه کردن محتوای جدید و با کیفیت ، گوگل سایت شما را مشخص می کند تا به بازدیدکنندگان معرفی کند. پس همیشه از جذاب بودن و خوانا بودن سایت و محتوای خوب آن مطمئن باشید. زیرا تنها دلیل بهینه سازی سایت برای گوگل، جذب کردن کاربران و مشتریان جدید و بالابردن اعتبار و اشتراک گذاری سایت می باشد.

منبع: طراحی وب سایت - طراحی وب حرفه ای،سئو،بهینه سازی،seo،طراحی سایت

ویرایش شده در توسط saber

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

ارسال شده در (ویرایش شده)

لطفا از درج پستهای نامربوط خودداری نمایید

ویرایش شده در توسط saber
پست نامربوط

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری