freejoom

ساخت دگمه اسکرول به بالا توسط jquery

3 پست در این موضوع

ارسال شده در (ویرایش شده)

با توجه به درخواست های مکرر اسکریپت اسکرول به بالای انیمیشنی را برای شما گذاشتم. پیاده سازی این افکت از طریق jquery بسیار آسان می باشد. این اسکریپت چک می نماید زمانی که اسکرول پایین آمد لینک اسکرول به بالا نمایش داده می شود, زمانی که بر روی کلید اسکرول به بالا کلیک شود صفحه سایت به بالای صفحه اسکرول می شود. می توانید دمو را بررسی نمایید تا ببینید به چه صورت کار می کند.

دمو اسکرول به بالا

دانلود دموی زیپ

طراحی css

المان #back-top با position:fixed تعریف نموده تا در صفحه به صورت ثابت باقی بماند. تگ span اضافی است. تگ span را به این دلیل اضافه نموده ام که بتوانم به آن گرافیک تصویری اضافه نمایم. همچنین خصوصیت transition:1s (1s = 1 second) برای ایجاد افکت موس اور فید اضافه نمودم.

به این بخش نگاهی بیندازید دمو (یادداشت: هنوز بخش jquery اضافه نگردیده).

بخش jQuery (دمو)

کد زیر کد Javascript می باشد. به صورت پیش فرض, تگ #back-top مخفی خواهد شد (آن <p id="back-top"> تگ در دمو می باشد) . سپس اسکرول بار صفحه را چک می نماید (اسکرول به بالا) زمانی که بزرگتر از 100 بود, سپس بر روی المان #back-top فید می نماید, در غیر این صورت فید اوت می نماید. بخش بعدی کل کلیدهای فانکشنی هستند. هنگامی که #back-top کلیک شد, صفحه را به موقعیت 0 اسکرول می دهد.

در صورتی که می خواهید کد نویسی jquery یاد بگیرید, بخش مقالات jquery را مطالعه نمایید.

لینک منبع

ویرایش شده در توسط freejoom

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش فرم ساز RSform آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات دوستیابی آموزش ساخت ربات فروشگاهی برای ووکامرس آموزش طراحی سایت داینامیک با php آموزش بخش پشتیبانی با rsticket

سلام دوستان گرامی

به دلیل اینکه کدها در این editor جابه جا کپی میشه,من نتونستم کدها رو بزارم و برای استفاده کدهای jquery شما یا از لینک منبع بالا استفاده کنید یا از لینک زیرین :

ساخت دگمه اسکرول به بالا توسط jquery

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری