epayvisa

ثبت نام آزمون gre

1 پست در این موضوع

ارسال شده در (ویرایش شده)

مراحل ساختن پروفایل آزمون GRE در سایت رسمی آزمون ETS Home :

مراحل ثبت نام آزمون GRE در ایران به صورت pBT به شرح زیر است:

ابتدا برروی این قسمت کلیک نمایید تا وارد سایت رسمی آزمونهای ETS گردید.

با توجه به اینکه این آزمون احتیاج به پروفایل دارد بر روی Sign Up کلیک کرده و در صفحه جدید اطلاعات خود را به صورت دقیق و با حروف لاتین وارد نمایید. در این قسمت حتما یک ایمیل معتبر وارد نمایید زیرا رسید ثبت نام شما به این آدرس ایمیل فرستاده خواهد شد. سپس بر روی Continue کلیک کرده و در صفحه بعد اطلاعات خود را مرور نماید و در صورت درست بودن روی Continue دوباره کلیک نمایید. در این قسمت باید یک User Name و Password برای پروفایل خود انتخاب نمایید. User Name انتخابی بایستی بین 6 تا 16 حرف یا عدد باشد.

Password نیز بایستی بین 8 تا 16 کاراکتر و حتما دارای یک حرف بزرگ، یک حرف کوچک، یک عدد و یک علامت خاص از علائم روبرو ! @ # $ % ^ & * ( ) - _ + = ?اطلاعات خود را به صورت دقیق و با حروف لاتین وارد نمایید.

در این قسمت حتما یک ایمیل معتبر وارد نمایید زیرا رسید ثبت نام شما به این آدرس ایمیل فرستاده خواهد شد. سپس بر روی Continue کلیک کرده و در صفحه بعد اطلاعات خود را مرور نماید و در صورت درست بودن روی Continue دوباره کلیک نمایید. در این قسمت باید یک User Name و Password برای پروفایل خود انتخاب نمایید. User Name انتخابی بایستی بین 6 تا 16 حرف یا عدد باشد. Password نیز بایستی بین 8 تا 16 کاراکتر و حتما دارای یک حرف بزرگ، یک حرف کوچک، یک عدد و یک علامت خاص از علائم روبرو ! @ # $ % ^ & * ( ) - _ + = ? باشد. بعد از انتخاب User Name و Password یک سوال امنیتی و سپس جواب برای آن انتخاب کرده و بعد از کلیک بر روی چک باکس I understand and agree to the Terms and Conditions above فورم خود را Submit فرمایید.

با توجه به General و Subject بودن آزمون و pBT یا iBT بودن آن نوع آزمون خود را انتخاب نمایید. اگر قصد شرکت در آزمون جی آر ای ایران را دارید فقط روی گزینه Register for the paper-based General Test or Subject Test کلیک نمایید.

بقیه مراحل را یک بار به صورت کامل تا مرحله پرداخت مرور نمایید تا در زمان مراجعه به شرکت پاسخ تمام گزینه ها را بدانید. البته لازم به ذکر است که اکثر گزینه ها به صورت اختیاری بوده و قابل skip کردن می باشد.

ثبت نام آزمون GRE در خارج از ایران به صورت pBT یا iBT به شرح زیر است:

کلیه مراحل قسمت 1 و 2 بالا را انجام دهید.

اگر قصد شرکت در آزمون به صورت pBT چه General و چه Subject را دارید بر رویRegister for the paper-based General Test or Subject Test کلیک نمایید ولی اگر iBT می خواهید روی گزینه Register for the computer-based General Test کلیک نمایید.

ثبت نام آزمون GRE

برای مشاوره رایگان یا ثبت نام در آزمون GRE می توانید هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری به شرکت مراجعه نمایید و در کوتاه ترین زمان ثبت نام خود را انجام دهید.

لازم به ذکر است در صورتی که به هر دلیلی قادر به ساختن پروفایل خود در سایت ETS نیستید، می تواند این کار را به ما بسپارید.

وب سایت ما : پرداخت با ویزا کارت | پرداخت با پی پال | خرید اینترنتی و پرداخت با ویزا کارت و پی پال | پرداخت با Visa Card

تلفن تماس دفتر تهران : 02177526840

تلفن همراه : 09128388287

تلفن تماس دفتر کاشان - آران و بیدگل : 03622737678

تلفن همراه : 09133625755

ویرایش شده در توسط epayvisa

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی